Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ізолятора тимчасового перебування затриманих в м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
11 413 497,60 UAH
UA-2023-02-08-008197-a ● a95ca8b4f4274534bf778642343a6318
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108604 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мельничук Марія Петрівна 380332742488 krv_03@vl.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 11 413 497,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 067,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт ізолятора тимчасового перебування затриманих в м. Ковелі Волинської області
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2023 15:45 |
Тендерна документація нова редакція зі змінами.docx | |
14 лютого 2023 13:00 |
Додаток 4. Проєкт договору.docx | |
08 лютого 2023 13:38 |
Додаток 6. Технічне завдання.docx |
17 лютого 2023 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||
17 лютого 2023 15:45 |
Тендерна документація нова редакція зі змінами.docx
|
||||||||||
14 лютого 2023 13:00 |
Додаток 4. Проєкт договору.docx
|
||||||||||
08 лютого 2023 13:38 |
Додаток 6. Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічні договора
Дата подання: 10 лютого 2023 14:19
Дата відповіді: 13 лютого 2023 11:41
Шановний замовник якщо учасник надасть аналогічні договори на всі види робіт,які зазначені в тендерній закупівлі, але назва аналогічних договорів " Поточний ремонт" а не "Капітальний ремонт ". Чи буде це підставою для відхилення пропозиції учасника?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до п.3. Додатку №1. Кваліфікаційні критерії Тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту об’єктів, що були повністю та успішно завершені. Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. Тобто договір (договори) предметом закупівлі, якого (яких) є надання послуг, при розгляді тендерних пропозицій враховані не будуть
Щодо документів переможця
Дата подання: 12 лютого 2023 22:09
Дата відповіді: 13 лютого 2023 17:40
Шановний замовнику! Згідно розділу 3 пункту 1: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця)." Додаток 1 не містить переліку документів переможця. Присимо внести зміни у тендерну документацію та уточнити згідно якого додатку надавати документи переможця.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Враховуючи формальну помилку зміни до тендерної документації будуть внесені у найкоротший термін.
Щодо документів переможця
Дата подання: 12 лютого 2023 22:19
Дата відповіді: 14 лютого 2023 12:03
Шановний замовнику! У додатку 2 вказано: "Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ( п. 6 та п.12) та інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (п.8). Дані документи підготувати на 4 дні неможливо. Просимо внести зміни у тендерну документацію та збільшити термін надання даних документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також відповідно до абзацу 2 пункту 45 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Враховуючи вище викладене Замовник у відповідності до Особливостей та Закону не має права продовжувати строк надання даних документів.
Щодо документів переможця
Дата подання: 14 лютого 2023 14:54
Дата відповіді: 16 лютого 2023 22:17
Шановний замовнику! Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно додату 2 пункту 8 Тендерної документації вимагається надати інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. В п.44 Особливостей не вказано, що п.8 частини 1 статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" потрібно підтверджувати документально. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовник не вимагає підтвердження, якщо інформація міститься у відкритих реєстрах чи в формі відкритих даних. Міністерством юстиції України наказом від 13.04.2022 № 1462/5 «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України», з метою захисту інформації в умовах воєнного стану на час дії воєнного стану було зупинено оприлюднення інформації у формі відкритих даних, визначеної розділом ІІ Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28.03.2016 № 897/5 «Про затвердження Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України». Це, зокрема, стосується інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначеному вище відкритому єдиному державному реєстрі, обмеженим або зупиненим.
Отже, на момент оприлюднення оголошення закупівлі Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство був закритий, тому під час проведення торгів та враховуючи суспільну важливість в отриманні Замовником інформації щодо платоспроможності та можливості здійснення господарської діяльності учасником-переможцем процедури закупівлі, Замовник самостійно у тендерній документації зазначив, у який спосіб, з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, учасник-переможець має підтвердити відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону.
Разом з тим повідомляємо, що у разі відновлення роботи сайту Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на веб-сайті: https://kap.minjust.gov.ua/, Замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію.
Враховуючи вище викладене та умови воєнного стану, Замовником було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.
Отже, на момент оприлюднення оголошення закупівлі Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство був закритий, тому під час проведення торгів та враховуючи суспільну важливість в отриманні Замовником інформації щодо платоспроможності та можливості здійснення господарської діяльності учасником-переможцем процедури закупівлі, Замовник самостійно у тендерній документації зазначив, у який спосіб, з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, учасник-переможець має підтвердити відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону.
Разом з тим повідомляємо, що у разі відновлення роботи сайту Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на веб-сайті: https://kap.minjust.gov.ua/, Замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію.
Враховуючи вище викладене та умови воєнного стану, Замовником було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.
Щодо документів переможця
Дата подання: 14 лютого 2023 14:59
Дата відповіді: 16 лютого 2023 22:18
Шановний замовнику! Згідно додатку 2 в пунктах 5, 6 та 12 вимагається надання переможцем повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Даний витяг формується протягом 30 днів. Переможцю надається лише 4 ні для формування такого витягу. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу. Або запропонувати альтернативу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Разом з тим, Замовник в умовах Тендерної документації при подачі документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону не обмежує учасника-переможця процедури закупівлі у даті формування даного витягу. Враховуючи вище викладене Замовник у відповідності до Особливостей та Закону не має права продовжувати строк надання документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону та скасовувати дану вимогу.
Разом з тим, Замовник в умовах Тендерної документації при подачі документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону не обмежує учасника-переможця процедури закупівлі у даті формування даного витягу. Враховуючи вище викладене Замовник у відповідності до Особливостей та Закону не має права продовжувати строк надання документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону та скасовувати дану вимогу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-08-008197-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СМ-Рембуд, Код ЄДРПОУ:41120491
Дата подання: 16 лютого 2023 19:21
Вимога щодо усунення порушень щодо надання документів переможця
Шановний замовнику!
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно додату 2 пункту 8 Тендерної документації вимагається надати інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. В п.44 Особливостей не вказано, що п.8 частини 1 статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" потрібно підтверджувати документально. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно додату 2 пункту 8 Тендерної документації вимагається надати інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. В п.44 Особливостей не вказано, що п.8 частини 1 статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" потрібно підтверджувати документально. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2023 15:42
Шановний учаснику! Замовник розглянув Вашу вимогу і повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством юстиції України наказом від 13.04.2022 №1462/5 «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України», з метою захисту інформації в умовах воєнного стану на час дії воєнного стану було зупинено оприлюднення інформації у формі відкритих даних, визначеної розділом ІІ Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28.03.2016 №897/5 «Про затвердження Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України». Це, зокрема, стосується інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначеному вище відкритому єдиному державному реєстрі.
Отже, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов тендерної документації відповідальність за достовірність наданої Замовнику інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі несе уповноважена особа Учасника.
Разом з тим повідомляємо, що у разі відновлення роботи сайту Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на веб-сайті: https://kap.minjust.gov.ua/, Замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію.
Враховуючи вище викладене та умови воєнного стану, Замовником було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.
Отже, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов тендерної документації відповідальність за достовірність наданої Замовнику інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі несе уповноважена особа Учасника.
Разом з тим повідомляємо, що у разі відновлення роботи сайту Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство на веб-сайті: https://kap.minjust.gov.ua/, Замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію.
Враховуючи вище викладене та умови воєнного стану, Замовником було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-02-08-008197-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СМ-Рембуд, Код ЄДРПОУ:41120491
Дата подання: 16 лютого 2023 19:24
Щодо усунення порушень надання документів переможця
Шановний замовнику!
Згідно додатку 2 в пунктах 5, 6 та 12 вимагається надання переможцем повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Даний витяг формується протягом 30 днів. Переможцю надається лише 4 ні для формування такого витягу. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу. Або запропонувати альтернативу.
Розгорнути
Згорнути
Згідно додатку 2 в пунктах 5, 6 та 12 вимагається надання переможцем повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Даний витяг формується протягом 30 днів. Переможцю надається лише 4 ні для формування такого витягу. Вважаємо дану вимогу незаконною і вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та скасувати дану вимогу. Або запропонувати альтернативу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2023 15:31
Шановний учаснику! Замовник розглянув Вашу вимогу і повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Разом з тим, Замовник в умовах Тендерної документації при подачі документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону не обмежує учасника-переможця процедури закупівлі у даті формування даного витягу. Враховуючи вище викладене Замовник у відповідності до Особливостей та Закону не має права продовжувати строк надання документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону та скасовувати дану вимогу.
Разом з тим, Замовник в умовах Тендерної документації при подачі документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону не обмежує учасника-переможця процедури закупівлі у даті формування даного витягу. Враховуючи вище викладене Замовник у відповідності до Особливостей та Закону не має права продовжувати строк надання документального підтвердження пункту 5 статті 17 Закону та скасовувати дану вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд |
10 123 171,81
UAH з ПДВ
|
10 123 171,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
10 348 052,23
UAH з ПДВ
|
10 348 052,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
10 706 755,00
UAH з ПДВ
|
10 706 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Переможець |
10 123 171,81
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 12:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2023 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2024 12:26
|
д-у № 9 від _ 19.03.2024 до дог № 03-2023 від 08.03.2023.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:42
|
Додаткова угода_№8 _ 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:03
|
д-у № 7_ від 22.12.2023 до дог № 03-2023 від 08.03.2023р.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 13:00
|
Додаткова угода_№6 _ 27.11.2023.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 09:40
|
Додаткова угода_№5 від 09.08.2023.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 12:15
|
Додаткова угода_від 17.07.2023 №4.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 12:14
|
Додаткова угода №3 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 12:54
|
Додаткова угода №3 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 16:09
|
Протокол допущення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 15:45
|
Додаткова угода №2 від 05.04.2023.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 18:44
|
Додаткова угода №1_14.03.2023.pdf | зміни до договору |
14 березня 2023 18:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 11:32
|
Договір №03_2023 від 08.03.2023 (вх.135).pdf | укладений |
08 березня 2023 11:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт ізолятора тимчасового перебування затриманих в м. Ковелі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | Роботи |
10 123 171,81
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Додаток №1 та Додаток №4 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 6.2 Договору. Завершення робіт до 30.06.2025 року. |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокольне рішення |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування Договірної ціни до Договору без зміни ціни Договору. Внесення змін до Додатку №2 до Договору - Орієнтовний план фінансування та Додатку №3 до Договору - Календарний графік виконання робіт. Внесення змін в Розділ 6 Договору - термін завершення робіт: 31.12.2024р та Розділ 12 Договору - строк дії договору: до 31.12.2024р. Ціна договору - 10 123 171.81 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.1. розділу 4 "Ціна договору" Договору. Внесення змін до Додатку 2 до Договору "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 до Договору "Календарний графіку виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.1. розділу 4 "Ціна договору" Договору. Внесення змін до Додатку 2 до Договору "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 до Договору "Календарний графіку виконання робіт". Ціна договору - 10 123 171.81 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.1. розділу 4 "Ціна договору" Договору. Внесення змін до Додатку 2 до Договору "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 до Договору "Календарний графіку виконання робіт". Ціна договору - 10 123 171.81 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 4 "Ціна договору" 10123171,81 зокрема: на 2023- 8504262,40 - за рахунок коштів заг фонду, 998509,00- за рахунок коштів спец фонду; на 2024 р- 620400,41- за рахунок коштів державного фонду та інших джерел; внесення змін до розділу 6 "Термін виконання робіт" завершення робіт - 31.12.2024року ; внесення змін до розділу 12 "Строк дії договору підряду" діє до 31.12.2024 ; внесення змін до Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування", Додатку 3 "Календарний графік виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.1. розділу 4 "Ціна договору" Договору. Внесення змін до Додатку 2 до Договору "Орієнтовний план фінансування" та Додатку 3 до Договору "Календарний графіку виконання робіт". Ціна договору - 10 123 171.81 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.1. договірна ціна: 10123171,81, зокрема: на 2023р- 8504262,40- загальний фонд та 998509,41-спеціальний фонд; на 2024р- 208133,40- заг альний фонд, 412266,60 - спеціальний фонд; Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" нова редакція; Додатку 3 "Календарний графік виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт ізолятора тимчасового перебування затриманих в м. Ковелі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | Роботи |
10 123 171,81
UAH з ПДВ
|