Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 77+650, Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 209+311 – км 395+332, Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 16+462 – км 204+008, (в тому числі: під’їзд до м. Івано-Франківськ - 4,1 км; під’їзд до м.Тисмениця - 6,8 км), Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль на ділянці км 0+000 – км 33+811
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018, (DK 021:2015 - 45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces - Current minor repair and maintenance of the public roads of the state importance: M-12 Stryi-Ternopil-Kropivnitsky-Znamenka (through the city of Vinnitsa) on the section km 44+ 297 -km 77 +650, H-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 209+311 - km 395+332, H-10 Stryi-Ivano-Frankivsk-Chernivtsi-Mamalyga (in the city of Chisinau) on the section km 16+462 -km 204+008, (including: an entrance to the city of Ivano-Frankivsk - 4,1 km; entrance to Tismenytsia city - 6,8 km), H-18 Ivano-Frankivsk-Buchach-Ternopil on the section km 0+000 -km 33+811
Очікувана вартість
472 597 127,00 UAH
UA-2020-11-06-015815-c a959d3b821594e8389dfaf3ee65df131
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир Ярославович

380673425104 tender@sadif.com.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Контактна особа: Семанів Любомир Ярославович
380673425104
tender@sadif.com.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Ivano-Frankivsk Oblast
National ID: 25825434
Contact point: Semaniv Lyubomyr
380673425104
tender@sadif.com.if.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:09
Очікувана вартість: 472 597 127,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 362 985,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 листопада 2020 16:58
Enquiries until: 01 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 472 597 127 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 362 986 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared - Ukrainian (according to tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-085:2018, (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м.Вінницю) на ділянці км 44+297 – км 77+650, Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 209+311 – км 395+332, Н-10 Стрий-Івано-Франківськ-Чернівці-Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 16+462 – км 204+008, (в тому числі: під’їзд до м. Івано-Франківськ - 4,1 км; під’їзд до м.Тисмениця - 6,8 км), Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль на ділянці км 0+000 – км 33+811
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-085:2018, (DK 021:2015 - 45230000-8 Construction of pipelines, facilities and electricity transmissions, highways, roads, airfields and railways, levelling of surfaces - Current minor repair and maintenance of the public roads of the state importance: M-12 Stryi-Ternopil-Kropivnitsky-Znamenka (through the city of Vinnitsa) on the section km 44+ 297 -km 77 +650, H-09 Mukachevo-Rakhiv-Bohorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 209+311 - km 395+332, H-10 Stryi-Ivano-Frankivsk-Chernivtsi-Mamalyga (in the city of Chisinau) on the section km 16+462 -km 204+008, (including: an entrance to the city of Ivano-Frankivsk - 4,1 km; entrance to Tismenytsia city - 6,8 km), H-18 Ivano-Frankivsk-Buchach-Ternopil on the section km 0+000 -km 33+811
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 16:54
Перелік змін М+Н 03.12.20.pdf
03 грудня 2020 16:54
ТД ЕУ та ПДР М+Н 03.12.20.pdf
03 грудня 2020 16:54
Оголошення М+Н 03.12.20.pdf
06 листопада 2020 17:00
Проект договору.docx
03 грудня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 17:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 16:54
Перелік змін М+Н 03.12.20.pdf
03 грудня 2020 16:54
ТД ЕУ та ПДР М+Н 03.12.20.pdf
06 листопада 2020 16:59
ТД дріб_експл (М+Н ).docx
03 грудня 2020 16:54
Оголошення М+Н 03.12.20.pdf
06 листопада 2020 17:02
Оголошення ПДРЕУ МН.pdf
06 листопада 2020 17:00
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2020
UA-2020-11-06-015815-ca959d3b821594e8389dfaf3ee65df131
Найменування: Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Петрушевича, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 17:41
ТОВ "ПМК-88" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 17:41
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації замовник встановив до Учасників серед інших такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 5 до цієї тендерної документації). Додатком 5 до тендерної документації передбачено, що аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного(их) договору(ів) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, загальна вартість виконаних робіт згідно договору (ів) повинна бути не меншою ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по поданому ним аналогічному(их) договору(ах); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015 – 2020 рр. Сума договору, яка зазначена у вказаній довідці не відповідає сумі договору зазначеній у копії аналогічного договору та копії відгуку замовника, які надані учасником на підтвердження інформації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності, надавши довідку, з інформацією, яка відповідає аналогічному договору та відгуку, або ж надати інші документи, які підтверджують інформацію вказану у довідці.

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:17
1Акти до договору 38.zip
10 грудня 2020 19:17
2Акти до договору 38.zip
10 грудня 2020 19:17
техніка договори.zip
10 грудня 2020 19:17
Статут(нова редакція).pdf
10 грудня 2020 19:17
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 19:16
Договір 38 ПДР.pdf
10 грудня 2020 19:16
Накази працівники.zip
10 грудня 2020 19:16
Лист відгук договір 38.pdf
10 грудня 2020 19:16
Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка досвід.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка з Податкової.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ тех.характеристики.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ дод7.pdf
10 грудня 2020 19:16
Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2020 19:16
Договір дарування.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка щодо санкцій.pdf
10 грудня 2020 19:16
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка техніка.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка термін дії ТП.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ щодо санкцій.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації замовник встановив до Учасників серед інших такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 5 до цієї тендерної документації). Додатком 5 до тендерної документації передбачено, що аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного(их) договору(ів) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, загальна вартість виконаних робіт згідно договору (ів) повинна бути не меншою ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід'ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по поданому ним аналогічному(их) договору(ах); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2015 – 2020 рр., а саме договір(ори) з експлуатаційного утримання та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, загальна вартість виконаних робіт згідно договору (ів) повинна бути не меншою ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі) з підтвердженням факту виконання робіт, а також не надано документального підтвердження такої інформації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності, надавши відповідну інформацію та її документальне підтвердження згідно Додатку №5 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 19:36
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:19
Ліцензія
23 грудня 2020 16:18
Довідка ДПС
23 грудня 2020 16:18
Довідка МВС
10 грудня 2020 22:26
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:26
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:24
Договір ФОП Колибабюк.pdf
10 грудня 2020 22:24
Техпаспорти.pdf
10 грудня 2020 22:24
Накази на працівників.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка по ст.17.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2020 22:24
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 22:24
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 22:24
Ліцензія ПБС.PDF
10 грудня 2020 22:24
Протокол ЗБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВ "ПМК-88"

ТОВ ПБС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 458 418 000,00
UAH з ПДВ
453 692 028,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 463 145 100,00
UAH з ПДВ
454 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:19
Ліцензія
23 грудня 2020 16:18
Довідка ДПС
23 грудня 2020 16:18
Довідка МВС
10 грудня 2020 22:26
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:26
Електронний підпис
10 грудня 2020 22:24
Договір ФОП Колибабюк.pdf
10 грудня 2020 22:24
Техпаспорти.pdf
10 грудня 2020 22:24
Накази на працівників.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка по ст.17.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка про санкції.pdf
10 грудня 2020 22:24
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2020 22:24
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 22:24
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 22:24
Ліцензія ПБС.PDF
10 грудня 2020 22:24
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:17
1Акти до договору 38.zip
10 грудня 2020 19:17
2Акти до договору 38.zip
10 грудня 2020 19:17
техніка договори.zip
10 грудня 2020 19:17
Статут(нова редакція).pdf
10 грудня 2020 19:17
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 19:16
Договір 38 ПДР.pdf
10 грудня 2020 19:16
Накази працівники.zip
10 грудня 2020 19:16
Лист відгук договір 38.pdf
10 грудня 2020 19:16
Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка досвід.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка з Податкової.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ тех.характеристики.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ дод7.pdf
10 грудня 2020 19:16
Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2020 19:16
Договір дарування.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка щодо санкцій.pdf
10 грудня 2020 19:16
Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка техніка.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка ст.17.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка термін дії ТП.pdf
10 грудня 2020 19:16
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2020 19:16
ГЛ щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 453 692 028,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
453 692 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 09:55
Угода про розірвання Договору №10 від 01.02.2021.PDF укладений
06 січня 2023 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:25
ДУ №19 до Договору №10 від 01.02.2021.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 10:06
ДУ 18 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 10:05
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2022 11:40
ДУ 17 до Договору 10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
21 липня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 12:02
ДУ №16 до договору №10 від 01.02.21 р.PDF зміни до договору
18 січня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2021 02:15
Додаткова угода №15 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
25 грудня 2021 02:15
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:03
Додаткова угода №14 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:34
Додаткова угода №13 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 14:24
Додаткова угода №12 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 15:39
Додаткова угода №11 до Договору №10 від 01.02.2021р..pdf зміни до договору
22 листопада 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 11:12
Додаткова угода №10 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 10:48
Додаткова угода №9 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 12:29
Додаткова угода №8 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 14:17
Додаткова угода №7 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 14:05
Додаткова угода №6 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 09:16
ДУ №5 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
15 липня 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 10:19
ДУ №4 від 06.07.2021 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
06 липня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 14:43
Додаткова угода №3 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:00
Додаткова угода №2 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
07 травня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 12:54
Додаткова угода №1 до Договору №10 від 01.02.2021.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 12:52
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 12:22
Договір №10.pdf укладений
02 лютого 2021 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання складають 33 000 000грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 12 000 000 грн і вони складають 45 000 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.1. Договору №10 від 01.02.2021 р. Сторони дійшли згоди скорегувати ціну Договору на 2021 рік в сумі 45 000 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 4 000 000 грн і вони складають 49 000 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 14 000 000 грн і вони складають 63 000 000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 959 068 грн і вони складають 78 959 068 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 4 000 032 грн і вони складають 82 959 100 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 2 000 000 грн і вони складають 84 959 100 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 2 712 409 грн і вони складають 87 671 509 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 2044880 грн та вони складають 89716389 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 8 552 453 грн і вони складають 98 268 842 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 2 097 087 грн і вони складають 100 365 929 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 504 772 грн і вони складають 100 870 701 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання збільшити на 19705110 грн і вони складають 120575811 грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 року. Визначення бюджетних зобов'язань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни в розділ XIV Договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились розділи IV, VII Договору доповнити пунктами
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2022р
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 139 181 489,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 196 914,83 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, у зв'язку з істотною зміною обставин, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №10 від 01.02.2021р.