Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Мирна Вікторія Вячеславівна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2022 11:20 |
Очікувана вартість: | 103 026 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 515 131,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, 0,5% від очікуваної вартості закупівлі |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 515131.33 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія, 5% від суми договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | відповідно Постанови КМУ від 27.12.2001 № 1764 | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт на підставі наданих Підрядником підписаних актів за формою КБ-2в, довідки форми КБ-3 з відстрочкою платежу до 7 (семи) календарних днів з моменту отримання «Замовником» підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 13:24 |
Технічне завдання.xls | |
28 січня 2022 13:24 |
Проєкт договору.doc | |
28 січня 2022 13:24 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-09-000015 ● f1ec8456ee09467c93f4bc2602d953be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
09.08.2022 № 3-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Тетяна НОВІКОВА
Додаток
до наказу від 09.08.2022
№ 3-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради UA-2022-01-28-003172-c 28.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради 09.08.2022 року через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу було отримано повідомлення про початок проведення Державною аудиторською службою України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція будівлі терапевтичного відділення міської лікарні №3 м.Краматорськ по вул. Героїв України, 17 у Донецькій області» І черга».(UA-2022-01-28-003172-c). Державною аудиторською службою були виявлені порушення в частині визначення підстав для відміни закупівлі. Під час оформлення протоколу для відміни закупівлі: «Реконструкція будівлі терапевтичного відділення міської лікарні №3 м. Краматорськ по вул. Героїв України, 17 у Донецькій області» І черга», уповноваженою особою був сформований протокол та допущена механічна помилка в визначенні підстав для відміни закупівлі. Зобов’язуємось надалі не допускати виявлених порушень в подальшому. Виправлений протокол додається.
2022-08-12 14:02:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
За результатами моніторингу порушення усунуто, шляхом відміни торгів на підставі вимог п. 1 частини першої статті 32 Закону
2022-08-15 11:48:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" |
103 000 022,58
UAH з ПДВ
|
103 000 022,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Донецький інститут води" |
103 025 273,88
UAH з ПДВ
|
103 025 273,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" #40276440 |
Переможець |
103 000 022,58
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2022 12:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2022 19:42 |
Кінець періоду оскарження: | 20 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 серпня 2022 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт. |
09 серпня 2022 19:42
|
Електронний підпис |
09 серпня 2022 19:41
|
Протокол |