Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2022 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 141 887,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 709,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2022 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2022 10:23 |
Тендерна документація.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_5.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_1-1.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_6.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_1.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_2.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_4.doc | |
24 листопада 2022 10:23 |
Додаток_3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000004 ● 771221d559b9415489f2539605bfe366
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 14:19 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2022 № 317
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-11-24-001669-a 24.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 14:02:19
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 11:33:10
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2022-11-24-001669-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Основна частина мостових споруд мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
У зв’язку з ракетним ударом 10 жовтня 2022 року, зазнав пошкоджень мостовий пішохідно-велосипедний перехід між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в м. Києві, який знаходиться на балансі підприємства «Київавтошляхміст».
З метою приведення конструкцій мостової споруди у належний технічно-експлуатаційний стан та для забезпечення подальшої безпечної експлуатації вищевказаної споруди, існує нагальна потреба у виконані аварійних, відновних робіт на мостовому пішохідно-велосипедному переході між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в м. Києві.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Фарбування та скління за кодом ДК 021:2015 - 45440000-3 (послуги з аварійних, відновних робіт на мостовому пішохідно-велосипедному переході між парками «Хрещатий» та «Володимирська гірка» в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-24-001669-a).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 22 листопада 2022 р. № 00-0334/03-22/КД (копія додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в кошторисній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Додаток: експертна оцінка на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2022 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІУС-ПРОМ" |
2 964 044,00
UAH з ПДВ
|
2 964 044,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІУС-ПРОМ" #41481664 |
Переможець |
2 964 044,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2022 14:52
|
12-17 ТОВ АЛЬТІУС-ПРОМ.pdf | укладений |
08 грудня 2022 14:52
|