Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (поточний ремонт автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Роменської міської територіальної громади) (2 лоти)
Очікувана вартість
4 492 000,00 UAH
UA-2024-02-26-012919-a ● a8954496867446148f417e7588025e82
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03352981 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Лимар Юлія Петрівна 385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 492 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
01 березня 2024 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 11:21 |
Протокол № 33 про внесення змін.pdf | |
01 березня 2024 11:18 |
ДОДАТОК 3 (Нова редакція).docx | |
01 березня 2024 11:17 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024) Нова редакція.docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
ДОДАТОК 4. (Тендерна пропозиція).docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
Додаток 6.1 (Проєкт договору лот 1).docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
Додаток 6.2 (Проєкт договору лот 2).docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
ДОДАТОК 5 (Інша інформація).docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
ДОДАТОК 2.docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
Оголошення.pdf | |
26 лютого 2024 19:26 |
Додаток 1 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).docx | |
26 лютого 2024 19:26 |
Додаток 1 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 27 лютого 2024 15:47
Дата відповіді: 28 лютого 2024 13:35
Шановний Замовнику, ТД по даній закупівлі містить вимогу, щодо завантаження документів, а саме: довідка у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта, просимо надати уточнення,
1. Чи достатньо для Замовника на підтвердження огляду об’єкта, акт за підписом керівника Учасника та інженерно-технічного працівника Учасника.
2. Чи обов’язково присутність представника Замовника під час огляду та підпис представника Замовника на акті огляду, дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за участь у нашій закупівлі!
До Тендерної документації буде внесено зміни та скасується вимога щодо надання Учасником «Довідки у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта"
До Тендерної документації буде внесено зміни та скасується вимога щодо надання Учасником «Довідки у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта"
Наявність працівників
Дата подання: 28 лютого 2024 13:37
Дата відповіді: 29 лютого 2024 11:26
Кваліфікаційні критерії щодо наявності в учасника працівників містять вимогу п.п. 3.1. «Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність кваліфікованого персоналу з офіційним працевлаштуванням …», а п.п. 3.2. «На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці…», зокрема передбачає підтвердження, в тому числі 1) «…або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору». П.п. 3.1. передбачає наявність працівників, які офіційно працевлаштовані, а п.п. 3.2. передбачає в тому числі залучення працівників по цивільно-правових угодах, просимо Замовника внести уточнення до тендерної документації, так як не зрозуміло чи буде достатнім для підтвердження наявності працівників, наявність у учасника працівників залучених по цивільно-правових угодах.
Таблиця 1 Додаток 3 передбачає інформацію «Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця», якщо Замовник враховує наявність працівників в учасника залучених по цивільно-правових угодах та/або договорах надання послуг, які не є працівниками учасника, то виникає питання, як учаснику надати інформацію в Таблицю 1 про залучених працівників, просимо надати уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за участь у нашій закупівлі! Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
До Тендерної документації в Додатку 3 (Таблиці 1) будуть внесені зміни.
До Тендерної документації в Додатку 3 (Таблиці 1) будуть внесені зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (поточний ремонт автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Роменської міської територіальної громади струменевим методом) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 492 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 24 920,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (поточний ремонт автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Роменської міської територіальної громади струменевим методом)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19
Дата доставки:
30 червня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" |
2 144 339,59
UAH з ПДВ
|
2 144 339,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
2 144 339,59
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2024 15:05
|
Додаткова угода № 1 до Дог. № 53.pdf | зміни до договору |
25 червня 2024 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 10:18
|
Дог. № 53.pdf | укладений |
19 березня 2024 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |