Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Рудянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гніздичівської селищної ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 22351243 |
Місцезнаходження: | 81770, Україна , Львівська обл., с Руда, вул. Центральна, 74 |
Контактна особа: |
Цебрій Ігор Васильович +380323941204 igortsebriy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 11:39 |
Очікувана вартість: | 332 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 7 - Проект договору.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 6 - Спосіб документального підтвердження.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 5 - Довідка про наявність аналогічного досвіду.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 4 - Довідка про наявність правціників.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 3 - Довідка про наявність обладнання - копия.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 2 - Перелік документів.docx | |
16 січня 2023 11:34 |
Додаток 1 - Технічне завдання.doc | |
16 січня 2023 11:34 |
ТД - послуги гарячого харчування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000028 ● 69cd8ed622014e82b9cea8396d99990e
- Статус: вирішено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-16-004536-a, 16.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:05:28
Про надання пояснення
Дата: 09.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-16-004536-a, яка проводилась Комунальним закладом "Рудянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гніздичівської селищної ради Львівської області".
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рудянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів надає інформацію за результатами моніторингу
2023-08-24 13:20:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того, при укладенні договору про закупівлю встановлено включення до нього умов, що суперечать нормам пунктів 17 та 19 Особливостей №1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того, при укладенні договору про закупівлю встановлено включення до нього умов, що суперечать нормам пунктів 17 та 19 Особливостей №1178.) • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Договір розірвано
2023-09-25 16:23:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧОРНИЙ НАЗАРІЙ ІВАНОВИЧ" |
331 834,00
UAH з ПДВ
|
331 834,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧОРНИЙ НАЗАРІЙ ІВАНОВИЧ" #3262706638 |
Переможець |
331 834,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2023 12:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2023 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 12:43
|
ДУ 1.pdf | укладений |
24 серпня 2023 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 13:26
|
Харчування 2023.pdf | укладений |
07 лютого 2023 13:23
|