Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38033142 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Гагаріна, буд. 85а |
Контактна особа: |
Альона Довга +380502398061 parkovoe.hoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 15:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
13 квітня 2021 15:33 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-24-000012 ● 7d9fac0ac1794ce882c631c6de2b8906
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 17:03 |
26.05.2021 № 263
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 263
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-04-13-005240-b 13.04.2021 Комунальне підприємство "Міське паркове господарство" Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 38033142) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-31 11:29:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парків, скверів, тощо, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення наступного питання.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив документи, які подаються учасниками процедури закупівлі, зокрема:
- Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання);
- Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг;
- Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних;
- Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю;
- Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці;
- Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в складі тендерної пропозиції переможця «НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА» відсутні вищезазначені документи які необхідно було подати учасникам, що суперечить вимогам Додатку 2 тендерної документації.
Чому Замовником не відхиллено тендерну пропозицію учасника «НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-03 09:04:53
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області в межах здійснення маніторінгу закупівлі за ID моніторингу: UA-M-2021-05-24-000012
Тендерний комітет КП «Міське паркове господарство» НМР розглянув запит Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області по моніторингу відкритих торгів закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та надає пояснення через електрону систему закупівель: Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб’єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель. Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель. Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію в цілому та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла (-ів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Тендерна пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації. 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону (Додаток 2) та вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3. 3) Документи, що підтверджують відповідність Товару вимогам, визначеним Додатком 4 – Технічне завдання. 4) Підписаний проект договору згідно Додатку 5, що підтверджує згоду учасника з умовами договору. 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасником надається лист в довільній формі із зазначенням причин неподання документів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Зокрема, відповідно до Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги) тендерної документації Учасником процедури закупівлі, подаються також: - Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання); - Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг; - Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю; - Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці; - Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність технічних вимогам, визначеним в тендерній документації, та визначив відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Так, під час розгляду тендерної пропозиції «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», тендерним комітетом КП «Міське паркове господарство» НМР було встановлено, що учасником в електронній системі закупівель PROZORRO не опубліковано всіх документів, які необхідно було подати учасникам, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги). В свою чергу, секретар тендерного комітету повідомила, що на адресу КП «Міське паркове господарство» НМР надійшли документи у паперовому вигляді від Учасника - «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», а саме: - Супроводжувальна записка вих.№27 від 29.04.2021 р. - Кошторисна документація. - Довідка застосування заходів довкілля. - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. - Довідка на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів. - Довідка субпідрядники. - Довідка згода з істотними умовами та проектом договору. - Копії аналогічного договору. Відповідно до протоколу №47/1 засідання тендерного комітету КП «Міське паркове господарство» НМР від 29.04.2021 року тендерним комітетом розглянуті надані довідки в паперовому вигляді та прийнято рішення залучити вказані документи до тендерної пропозиції. Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію в електронній системі закупівель PROZORRO з наданими документами в паперовому вигляді, а також враховуючи аналогічний досвід Учасника з надання послуг з обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі (договір № 134 від 28.02.2020 року укладеного з Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), прийнято, що не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель. Документи Учасника підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям/умовам. Громадські вбиральні які розташовані у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» у м. Нікополі є власністю територіальної громади та знаходяться в громадських місцях, і їх необхідність обслуговування є соціально значимим фактором для міста. Тому, враховуючи, що закупівля послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень була оголошена повторно, тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання переможцем «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». Крім того, Учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Тому, учасник «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба» відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам щодо предмета закупівлі. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника. Відповідно в Замовника не було правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». До пояснень долучаємо скановані копії вищезазначених довідок, а також копії договору, що документально підтверджує фактичне виконання аналогічного договору. Одночасно повідомляємо, що КП «Міське паркове господарство» НМР, як Замовник при закупівлі товарів, робіт та послуг безумовно дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-02 16:03:10
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області в межах здійснення маніторінгу закупівлі за ID моніторингу: UA-M-2021-05-24-000012
Тендерний комітет КП «Міське паркове господарство» НМР розглянув запит Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області по моніторингу відкритих торгів закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та надає пояснення через електрону систему закупівель:
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб’єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію в цілому та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла (-ів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Тендерна пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації. 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону (Додаток 2) та вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3. 3) Документи, що підтверджують відповідність Товару вимогам, визначеним Додатком 4 – Технічне завдання. 4) Підписаний проект договору згідно Додатку 5, що підтверджує згоду учасника з умовами договору. 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасником надається лист в довільній формі із зазначенням причин неподання документів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Зокрема, відповідно до Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги) тендерної документації Учасником процедури закупівлі, подаються також: - Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання); - Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг; - Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю; - Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці; - Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність технічних вимогам, визначеним в тендерній документації, та визначив відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», тендерним комітетом КП «Міське паркове господарство» НМР було встановлено, що учасником в електронній системі закупівель PROZORRO не опубліковано всіх документів, які необхідно було подати учасникам, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги).
В свою чергу, секретар тендерного комітету повідомила, що на адресу КП «Міське паркове господарство» НМР надійшли документи у паперовому вигляді від Учасника - «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», а саме:
- Супроводжувальна записка вих.№27 від 29.04.2021 р.
- Кошторисна документація.
- Довідка застосування заходів довкілля.
- Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
- Довідка на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
- Довідка субпідрядники.
- Довідка згода з істотними умовами та проектом договору.
- Копії аналогічного договору.
Відповідно до протоколу №47/1 засідання тендерного комітету КП «Міське паркове господарство» НМР від 29.04.2021 року тендерним комітетом розглянуті надані довідки в паперовому вигляді та прийнято рішення залучити вказані документи до тендерної пропозиції.
Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію в електронній системі закупівель PROZORRO з наданими документами в паперовому вигляді, а також враховуючи аналогічний досвід Учасника з надання послуг з обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі (договір № 134 від 28.02.2020 року укладеного з Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), прийнято, що не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель. Документи Учасника підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям/умовам.
Громадські вбиральні які розташовані у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» у м. Нікополі є власністю територіальної громади та знаходяться в громадських місцях, і їх необхідність обслуговування є соціально значимим фактором для міста. Тому, враховуючи, що закупівля послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень була оголошена повторно, тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання переможцем «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба».
Крім того, Учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Тому, учасник «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба» відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам щодо предмета закупівлі. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника. Відповідно в Замовника не було правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». До пояснень долучаємо скановані копії вищезазначених довідок, а також копії договору, що документально підтверджує фактичне виконання аналогічного договору. Одночасно повідомляємо, що КП «Міське паркове господарство» НМР, як Замовник при закупівлі товарів, робіт та послуг безумовно дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Міське паркове господарство" НМР повідомляє, що здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень та припинило зобовязання за договором від 11.05.2021 року №111
2021-06-17 14:19:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬ ЛШ" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
891 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА #36723879 |
Переможець |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 14:14
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
17 червня 2021 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 16:41
|
Договір №111 від 11.05.2021.pdf | укладений |
11 травня 2021 16:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 травня 2021 — 17 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами аналізу питання застосування Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв`язку з виявленням порушень законодавства, Замовник та Постачальник вирішили припинити дію договору №111 від 11 травня 2021 року за взіємною згодою з 17.06.2021 р. |