Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання, оновлення, надання онлайн доступу та технічного супроводження програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2023-12-04-011593-a ● a88470eee34248019b445e9d8e1c901f
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 грудня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Сквирська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054961 |
Вебсайт: | http://skvira-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, 28 |
Контактна особа: |
Руцька Марія Ростиславівна +380456853605 09000skvira@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 27900UAH з ПДВ
Постачання оновленої версії програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 штуки
Послуги з проведення оновлення програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 штуки
Супроводження програмного продукту: 1) Консультації технічним фахівцям Замовника щодо: - адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи; - оновленню нормативно-довідкової бази даних; - контролю створення резервних копій баз даних; - оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування; - використання функціоналу системи; - відновлення працездатності системи у разі виникнення нештатних ситуацій. 2) Забезпечення інформаційної підтримки СЕД по гарячій лінії (далі - Help Desk) за запитами Замовника: - надання можливості Замовнику створення запитів в Help Desk, перегляду та редагування реєстрів запитів, згідно з наданими правами в будь-який момент часу; - надання повідомлення по e-mail Замовника про зміну стану запиту та звітів про виконання запитів.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
04 грудня 2023 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Айкюжн ІТ" #40026988 |
Переможець |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постачання оновленої версії програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» | 1 | штуки |
27 900,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з проведення оновлення програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» | 1 | штуки |
13 200,00
UAH з ПДВ
|
Супроводження програмного продукту: 1) Консультації технічним фахівцям Замовника щодо: - адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи; - оновленню нормативно-довідкової бази даних; - контролю створення резервних копій баз даних; - оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування; - використання функціоналу системи; - відновлення працездатності системи у разі виникнення нештатних ситуацій. 2) Забезпечення інформаційної підтримки СЕД по гарячій лінії (далі - Help Desk) за запитами Замовника: - надання можливості Замовнику створення запитів в Help Desk, перегляду та редагування реєстрів запитів, згідно з наданими правами в будь-який момент часу; - надання повідомлення по e-mail Замовника про зміну стану запиту та звітів про виконання запитів. | 1 | штуки |
18 900,00
UAH з ПДВ
|