Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання, оновлення, надання онлайн доступу та технічного супроводження програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2023-12-04-011593-a a88470eee34248019b445e9d8e1c901f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руцька Марія Ростиславівна

+380456853605 09000skvira@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сквирська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054961
Вебсайт: http://skvira-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 09001, Україна , Київська обл., місто Сквира, вулиця Карла Болсуновського, 28
Контактна особа: Руцька Марія Ростиславівна
+380456853605
09000skvira@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 27900UAH з ПДВ
Постачання оновленої версії програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 штуки
Послуги з проведення оновлення програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
1 штуки
Супроводження програмного продукту: 1) Консультації технічним фахівцям Замовника щодо: - адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи; - оновленню нормативно-довідкової бази даних; - контролю створення резервних копій баз даних; - оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування; - використання функціоналу системи; - відновлення працездатності системи у разі виникнення нештатних ситуацій. 2) Забезпечення інформаційної підтримки СЕД по гарячій лінії (далі - Help Desk) за запитами Замовника: - надання можливості Замовнику створення запитів в Help Desk, перегляду та редагування реєстрів запитів, згідно з наданими правами в будь-який момент часу; - надання повідомлення по e-mail Замовника про зміну стану запиту та звітів про виконання запитів.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Карла Болсуновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

04 грудня 2023 14:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Айкюжн ІТ"
#40026988
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 14:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 16:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання оновленої версії програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» 1 штуки 27 900,00
UAH з ПДВ
Послуги з проведення оновлення програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» 1 штуки 13 200,00
UAH з ПДВ
Супроводження програмного продукту: 1) Консультації технічним фахівцям Замовника щодо: - адмініструванню прав користувачів на доступ до функцій системи; - оновленню нормативно-довідкової бази даних; - контролю створення резервних копій баз даних; - оптимізації роботи бази даних та прикладного програмного забезпечення для збільшення швидкості функціонування; - використання функціоналу системи; - відновлення працездатності системи у разі виникнення нештатних ситуацій. 2) Забезпечення інформаційної підтримки СЕД по гарячій лінії (далі - Help Desk) за запитами Замовника: - надання можливості Замовнику створення запитів в Help Desk, перегляду та редагування реєстрів запитів, згідно з наданими правами в будь-який момент часу; - надання повідомлення по e-mail Замовника про зміну стану запиту та звітів про виконання запитів. 1 штуки 18 900,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 000,00 UAH)