Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Головатюк Віта Ігорівна 380384263826 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 908 999,02 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 545,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (детально згідно додатку 3 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за договором шляхом перерахування грошових коштів в розмірі вартості виконаних робіт на рахунок Підрядника відповідно до пунктів 4.1.1. - 4.1.2 додатку 5 до тендерної документації | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 09:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток 1 до ТД - Документи, які вимагаються від учасника, кор._PS.DOC | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по абз. 14 п. 47 Особливостей_PS.DOCX | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №5 до ТД проект договору_PS.DOC | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток 3до ТД - технічна специфікація до предмета закупівлі_PS.PDF | |
30 серпня 2023 09:20 |
Тендерна документація_PS.DOC | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №4 до ТД - «Тендерна пропозиція _цінова_»_PS.DOC | |
30 серпня 2023 09:20 |
Додаток №2 до ТД - Документи, які вимагаються від переможця_PS.DOCX |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000172 ● 7016c1c04f1544b9969ab445dc1733cc
- Статус: завершено ● Дата: 17 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-08-30-000682-a 30.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:08:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:04:11
Пояснення на запит ДАСУ по закупівлі UA-2023-08-30-000682-a
Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, що опублікований в електронній системі закупівель до закупівлі за номером UA-2023-08-30-000682-a
Питання 1: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Підставою для виконання роботи «Реконструкція. Робота за темою
«Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип
мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (ДК 021:2015: 45317000-2 - Інші електромонтажні роботи) є:
- Організаційно-технічна програма заходів виробничої програми ВП ХАЕС за напрямком діяльності «Підвищення безпеки, продовження термінів експлуатації капітального характеру, модернізація у 2023 році» (шифр заходу 3.2.3.33).
- Програма заміни електротехнічного обладнання ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2021-2025 роки ПМ-Т.0.03.405-20;
- План-графік першочергової заміни електротехнічного обладнання ВП АЕС на 2021-2024 роки.
Робота виконується з метою заміни фізично зношених, морально застарілих та маючих
конструктивні недоліки пристроїв ПА, що знаходяться в експлуатації на сучасні пристрої, які забезпечують:
- високий рівень надійності та безпеки експлуатації електротехнічного устаткування головної схеми видачі потужності за рахунок застосування електричних апаратів на основі
мікропроцесорної техніки з більш високими показниками надійності, чутливості,
електромагнітної сумісності;
- самодіагностування пристроїв РЗА та моніторинг подій з реєстрацією та архівацією аварійних процесів.
- Розмір витрат визначений на основі «Переліку інвестиційних проектів, рішення з реалізації яких прийняті Кабінетом Міністрів України» від 02 січня 2023 року, а саме п. 3 «Заходи з підвищення надійності та ефективності діючих енергоблоків, заходи з виконання умов ліцензій ДІЯРУ», з дотриманням Кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 №710 Про ефективне використання державних коштів)
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі проектно- кошторисної документації № 03-23-20100-ПЗ; 03-23-20100-РЗА; 03-23-20100-АЕ1; 03-23-20100-АЕ2; 03-23-20100-РУ, розробленої проектною організацією ТОВ «ТОПЕНЕРГОПРОЕКТ» м. Одеса для цього заходу, затвердженого наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.09.2023 №01-897-н на підставі експертного звіту від 18.08.2023 № 690/e/23 ДП «НДІпроектреконструкція» (Додаток №1), відповідних національних стандартів та нормативно – технічної документації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в п. 5 «Технічна специфікація до предмету закупівлі на виконання роботи: Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання». Код 45317000-2, ДК 021:2015 (Інші електромонтажні роботи) №ТС до ПЗ 62.01732-2023 від 14.08.2023, далі «Технічна специфікація», розробленої у відповідності до вимог СОУ НАЕК 005:2023 «Управління поставками (закупівлями) продукції. Технічні специфікації до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту», що введений в дію наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 03.04.2023 №01-299-н.
Об’єм будівельно - монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також об’єм використання матеріальних ресурсів, їх номенклатура, марки, типи, визначені у п.5.3 з посиланням на таблицю 1 «Зміст робіт» згідно проектно - кошторисної документації. Вищенаведена «Технічна специфікація» є додатком 3 до Тендерної документації. Перелік проектної документації (робочих креслень), на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведений також у п. 1.4 «Проект договору» додатка 5 Тендерної документації. Інші технічні вимоги та посилання на норми, стандарти, правила ядерної та радіаційної безпеки, що розповсюджується на дану роботу, викладені в робочих проектах на листах «Загальні дані» та в додатку А до «Технічної специфікації».
- Очікувана вартість закупівлі визначена на основі розробленої проектною організацією ТОВ «ТОПЕНЕРГОПРОЕКТ» м. Одеса проектно-кошторисної документації, а саме зведений кошторисний розрахунок 03-23-20100 КД за темою: Реконструкція. Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ 750 кВ «ХАЕС-Західноукраїнська» на новий тип мікропроцесорного захисту по вул. Енергетиків 20 в м. Нетішин Нетішинської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області.
При розрахунку очікуваної вартості враховано виробничі та організаційно-розпорядчі документи ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Хмельницька АЕС», з застосуванням Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі».
При розрахунку очікуваної вартості закупівлі зі зведеного кошторисного розрахунку було виключено главу 12, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику. Всі інші витрати включено в очікувану вартість в межах зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва згідно розробленої та затвердженої проектної документації та кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Згідно вихідних даних на проектування при розрахунку глав ЗКР, які були включені у очікувану вартість, було враховано:
-Кошторисні норми в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року, зі змінами, за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
-Настанову з визначення вартості будівництва;
-поточні ціни на матеріальні ресурси, на основі проведеного маркетингового аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п. 4,9 Настанови з визначення вартості будівництва) та нормативної бази вартісних показників Мінрегіону;
-витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток 17 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.12);
-заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.4,13. Настанови з визначення вартості будівництва);
-витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4,6 Настанови з визначення вартості будівництва);
-рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 прийнято в розмірі 28 000 грн. (наказ №01-474-н від 29.07.22р. ДП «НАЕК «Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів).
-інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
-загальновиробничі витрати визначені згідно п.4.14 Настанови з визначення вартості будівництва;
- кошторисний прибуток визначений із застосуванням показника, що належить за класом наслідків (відповідальності) до значних наслідків (ССЗ), передбачений додатком 25 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.38);
- адміністративні витрати прийнято із застосуванням усереднених показників згідно додатку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39);
- податок на додану вартість, який враховано в розмірі 20%.
Питання 2: Надати Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне дляперегляду.
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами знаходиться за наступним посиланням: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023haes.html
Додаток 1: Наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.09.2023 №01-897-н з експертним звітом №690/e/23 від 18.08.2023 на 4 аркушах
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ" |
13 486 428,40
UAH
|
13 486 428,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ" #39440289 |
Переможець |
13 486 428,40
UAH
|
13 вересня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 08:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 13:54
|
Д.У.№4.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2024 15:07
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:44
|
ДУ №2 до дог. 21065.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:12
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 16:37
|
№20-124-01-23-21065.pdf | укладений |
28 вересня 2023 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно пп 3 п 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп 4 п.19 Особливостей: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII з урахуванням пп 5 п.19 Особливостей здійснення закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно пп 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |