Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання»
Очікувана вартість
13 908 999,02 UAH
UA-2023-08-30-000682-a a874afe0d6a84235b0ebf1b1120d747f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Віта Ігорівна

380384263826 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Головатюк Віта Ігорівна
380384263826
GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2023 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2023 10:00
Очікувана вартість: 13 908 999,02 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (детально згідно додатку 3 до тендерної документації)

Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (детально згідно додатку 3 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт за договором шляхом перерахування грошових коштів в розмірі вартості виконаних робіт на рахунок Підрядника відповідно до пунктів 4.1.1. - 4.1.2 додатку 5 до тендерної документації Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2023 09:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000172 ● 7016c1c04f1544b9969ab445dc1733cc
  • Статус: завершено ● Дата: 17 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-08-30-000682-a 30.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:08:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-30-000682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 14:04:11

Пояснення на запит ДАСУ по закупівлі UA-2023-08-30-000682-a

Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, що опублікований в електронній системі закупівель до закупівлі за номером UA-2023-08-30-000682-a

Питання 1: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідь: Підставою для виконання роботи «Реконструкція. Робота за темою
«Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип
мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання» (ДК 021:2015: 45317000-2 - Інші електромонтажні роботи) є:
- Організаційно-технічна програма заходів виробничої програми ВП ХАЕС за напрямком діяльності «Підвищення безпеки, продовження термінів експлуатації капітального характеру, модернізація у 2023 році» (шифр заходу 3.2.3.33).
- Програма заміни електротехнічного обладнання ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2021-2025 роки ПМ-Т.0.03.405-20;
- План-графік першочергової заміни електротехнічного обладнання ВП АЕС на 2021-2024 роки.
Робота виконується з метою заміни фізично зношених, морально застарілих та маючих
конструктивні недоліки пристроїв ПА, що знаходяться в експлуатації на сучасні пристрої, які забезпечують:
- високий рівень надійності та безпеки експлуатації електротехнічного устаткування головної схеми видачі потужності за рахунок застосування електричних апаратів на основі
мікропроцесорної техніки з більш високими показниками надійності, чутливості,
електромагнітної сумісності;
- самодіагностування пристроїв РЗА та моніторинг подій з реєстрацією та архівацією аварійних процесів.
- Розмір витрат визначений на основі «Переліку інвестиційних проектів, рішення з реалізації яких прийняті Кабінетом Міністрів України» від 02 січня 2023 року, а саме п. 3 «Заходи з підвищення надійності та ефективності діючих енергоблоків, заходи з виконання умов ліцензій ДІЯРУ», з дотриманням Кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 №710 Про ефективне використання державних коштів)
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі проектно- кошторисної документації № 03-23-20100-ПЗ; 03-23-20100-РЗА; 03-23-20100-АЕ1; 03-23-20100-АЕ2; 03-23-20100-РУ, розробленої проектною організацією ТОВ «ТОПЕНЕРГОПРОЕКТ» м. Одеса для цього заходу, затвердженого наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.09.2023 №01-897-н на підставі експертного звіту від 18.08.2023 № 690/e/23 ДП «НДІпроектреконструкція» (Додаток №1), відповідних національних стандартів та нормативно – технічної документації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в п. 5 «Технічна специфікація до предмету закупівлі на виконання роботи: Реконструкція. Робота за темою «Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ - 750 кВ «ХАЕС –ЗУ» на новий тип мікропроцесорного захисту. ВП ХАЕС. БМР, ПНР, обладнання». Код 45317000-2, ДК 021:2015 (Інші електромонтажні роботи) №ТС до ПЗ 62.01732-2023 від 14.08.2023, далі «Технічна специфікація», розробленої у відповідності до вимог СОУ НАЕК 005:2023 «Управління поставками (закупівлями) продукції. Технічні специфікації до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту», що введений в дію наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 03.04.2023 №01-299-н.
Об’єм будівельно - монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також об’єм використання матеріальних ресурсів, їх номенклатура, марки, типи, визначені у п.5.3 з посиланням на таблицю 1 «Зміст робіт» згідно проектно - кошторисної документації. Вищенаведена «Технічна специфікація» є додатком 3 до Тендерної документації. Перелік проектної документації (робочих креслень), на підставі якої здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наведений також у п. 1.4 «Проект договору» додатка 5 Тендерної документації. Інші технічні вимоги та посилання на норми, стандарти, правила ядерної та радіаційної безпеки, що розповсюджується на дану роботу, викладені в робочих проектах на листах «Загальні дані» та в додатку А до «Технічної специфікації».

- Очікувана вартість закупівлі визначена на основі розробленої проектною організацією ТОВ «ТОПЕНЕРГОПРОЕКТ» м. Одеса проектно-кошторисної документації, а саме зведений кошторисний розрахунок 03-23-20100 КД за темою: Реконструкція. Заміна резервних захистів ПДЕ-2001 та ПДЕ-2002 ПЛ 750 кВ «ХАЕС-Західноукраїнська» на новий тип мікропроцесорного захисту по вул. Енергетиків 20 в м. Нетішин Нетішинської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області.
При розрахунку очікуваної вартості враховано виробничі та організаційно-розпорядчі документи ДП «НАЕК «Енергоатом» та ВП «Хмельницька АЕС», з застосуванням Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі».
При розрахунку очікуваної вартості закупівлі зі зведеного кошторисного розрахунку було виключено главу 12, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику. Всі інші витрати включено в очікувану вартість в межах зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва згідно розробленої та затвердженої проектної документації та кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Згідно вихідних даних на проектування при розрахунку глав ЗКР, які були включені у очікувану вартість, було враховано:
-Кошторисні норми в будівництві, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, що набули чинності 08.11.2021 року, зі змінами, за поточними цінами на трудові і матеріально-технічні ресурси, в тому числі:
-Настанову з визначення вартості будівництва;
-поточні ціни на матеріальні ресурси, на основі проведеного маркетингового аналізу ринку вартості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні (п. 4,9 Настанови з визначення вартості будівництва) та нормативної бази вартісних показників Мінрегіону;
-витрати на доставку матеріальних ресурсів розраховані за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 тонну вантажу за середньою відстанню перевезень (додаток 17 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.12);
-заготівельно-складські витрати розраховані за усередненими відсотковими показниками (п.4,13. Настанови з визначення вартості будівництва);
-витрати на експлуатацію машин і механізмів визначені виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування в поточних цінах (п.4,6 Настанови з визначення вартості будівництва);
-рівень середньомісячної заробітної плати для розряду робіт 3,8 прийнято в розмірі 28 000 грн. (наказ №01-474-н від 29.07.22р. ДП «НАЕК «Енергоатом», згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва об’єктів).
-інші супутні витрати (кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, тощо) орієнтовно визначені за кошторисною трудомісткістю та терміном виконання робіт;
-загальновиробничі витрати визначені згідно п.4.14 Настанови з визначення вартості будівництва;
- кошторисний прибуток визначений із застосуванням показника, що належить за класом наслідків (відповідальності) до значних наслідків (ССЗ), передбачений додатком 25 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.38);
- адміністративні витрати прийнято із застосуванням усереднених показників згідно додатку 27 до Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 4.39);
- податок на додану вартість, який враховано в розмірі 20%.

Питання 2: Надати Інформацію чи розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне дляперегляду.
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами знаходиться за наступним посиланням: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023haes.html
Додаток 1: Наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 26.09.2023 №01-897-н з експертним звітом №690/e/23 від 18.08.2023 на 4 аркушах


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ" 13 486 428,40
UAH
13 486 428,40
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 вересня 2023 11:47
Електронний підпис
14 вересня 2023 11:47
Довідка НАЗК Гаврилюк.zip
14 вересня 2023 11:47
Витяг МВС.zip
12 вересня 2023 15:23
Електронний підпис
07 вересня 2023 09:40
Електронний підпис
07 вересня 2023 09:40
Електронний підпис
07 вересня 2023 09:40
Тендерна пропозиція.rar
07 вересня 2023 09:40
Ліцензії та Дозволи.rar
07 вересня 2023 09:40
Субпідрядник МУ-6.rar
07 вересня 2023 09:40
Досвід.rar
07 вересня 2023 09:40
Квалифікація.rar
06 вересня 2023 18:42
Електронний підпис
06 вересня 2023 18:42
Електронний підпис
06 вересня 2023 18:42
Ліцензії та Дозволи.rar
06 вересня 2023 18:42
Досвід.rar
06 вересня 2023 18:42
Субпідрядник МУ-6.rar
06 вересня 2023 18:42
Тендерна пропозиція.rar
06 вересня 2023 18:42
Квалифікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ"
#39440289
Переможець 13 486 428,40
UAH
13 вересня 2023 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2023 10:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу підпункту 5 пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «КОРПОРАЦІЯ ЕПМ» у складі тендерної пропозиції надано документи: Довідка про залучення субпідрядника КП «ЕЛЕКТРОПІВДЕНЬЗАХІДМОНТАЖ-6» від 06.09.23 №30-6/Т та Довідка про залучення субпідрядника ТОВ «ПБФ» «СХІД» від 06.09.23 №30-7/Т. В згаданих довідках не зазначений обсяг робіт, а саме у відсотках від загального обсягу робіт, які будуть виконані субпідрядниками/співвиконавцями. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до підпункту 5 пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, вказані у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: «довідку із зазначенням наміру залучення/не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання роботи. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання роботи, у довідці зазначити види та обсяги робіт (у відсотках від загального обсягу роботи), які будуть виконані субпідрядником/співвиконавцем.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «КОРПОРАЦІЯ ЕПМ» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Довідку із зазначенням наміру залучення/не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання роботи. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання роботи, у довідці зазначити види та обсяги робіт (у відсотках від загального обсягу роботи), які будуть виконані субпідрядником/співвиконавцем.

Документи

13 вересня 2023 17:03
Довідка НАЗК
13 вересня 2023 17:02
Електронний підпис
07 вересня 2023 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2023 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ"
#39440289
13 486 428,40
UAH
Документи

Документи

13 вересня 2023 17:03
Довідка НАЗК
13 вересня 2023 17:02
Електронний підпис
07 вересня 2023 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2024 08:04
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2024 13:54
Д.У.№4.pdf зміни до договору
10 липня 2024 13:54
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2024 15:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
09 лютого 2024 15:07
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 10:44
ДУ №2 до дог. 21065.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 10:44
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 14:12
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 14:11
Електронний підпис укладений
28 вересня 2023 16:37
№20-124-01-23-21065.pdf укладений
28 вересня 2023 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно пп 3 п 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп 4 п.19 Особливостей: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII з урахуванням пп 5 п.19 Особливостей здійснення закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно пп 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178
Номер договору про закупівлю: 140923/01-ЕПМ/20-124-01-23-21065
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2023 — 30 травня 2025
Сума оплати за договором: 14 323 282,45
UAH (в тому числі ПДВ 2 387 213,74 UAH)