Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту)
Очікувана вартість
8 880 000,00 UAH
UA-2023-11-27-008950-a ● a858513457674256997cd2bada83bdd7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:28 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2023 14:28 |
Очікувана вартість: | 8 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді (формі) банківської гарантії: Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) Гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті Гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та з врахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими Гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за Гарантіями. Якщо у банківській Гарантії є посилання на договір про надання банківської Гарантії/заявки, Учасник обов’язково має надати такий договір/заявку разом з банківською Гарантією. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Повноваження особи, яка підписує банківську Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. (*При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.) У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській Гарантії, пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Розмір забезпечення пропозиції складає: 3%. Додатково Учасник надає Статут банка-гаранта (завірений КЕП банка-гаранта) та ліцензію НБУ або витяг (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надав банківську Гарантію Учаснику. Гарантія має бути з повним грошовим покриттям. На підтвердження факту покриття Гарантії грошовою масою, Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також надати Замовнику доказ транзакції (платіжний документ із відповідним доказом проведення банківської операції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодом/тощо банківської установи, яка провела транзакцію). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 266400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 тонни
Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Гончарова, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2023 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2023 14:05 |
ТД Сіль технічна.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-27-008950-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 29 листопада 2023 18:10
дискримінаційні умови
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Під час вивчення Тендерної документації було встановлено ряд дискримінаційних вимог.
Пунктом 5 Додатку 5 встановлено наступні вимоги щодо надання Діючого паспорта безпеки матеріалу (Товару) - Сіль для промислових потреб, помел (розмір зерна) 0-4, при цьому наявність, у пропонованій до постачання продукції, хлориду натрію повинна бути не менше 99%, виданий не раніше 2023 року
Так, згідно таблиці 1 п. 4.2.1. ДСТУ 4246:2003 Сіль вищого ґатунку має відповідати наступним показникам:
- Масова частка вологи не більше 0,25%
- Масова частка нерозчинного у воді залишку не більше 0,4%
- Масова частка кальцій-іона не більше ніж 0,55%
- Масова частка магній-іона не більше ніж 0,15%
- Масова частка сульфат-іона не більше ніж 1,2%
- Масова частка хлористого натрію не менше ніж 97,5
А показник крупності допускається у розмірі 0-4 – не менше 85%, більше 4 – не більше 15%
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 5 Додатку 5 до тендерної документації порушують чинне законодавство та обмежують коло учасників
Отже, просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційні вимоги, які наведена у пункті 5 Додатку 5 та зазначити якісні характеристики Предмету закупівлі, які відповідають прийнятим в Україні нормам ДСТУ.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Під час вивчення Тендерної документації було встановлено ряд дискримінаційних вимог.
Пунктом 5 Додатку 5 встановлено наступні вимоги щодо надання Діючого паспорта безпеки матеріалу (Товару) - Сіль для промислових потреб, помел (розмір зерна) 0-4, при цьому наявність, у пропонованій до постачання продукції, хлориду натрію повинна бути не менше 99%, виданий не раніше 2023 року
Так, згідно таблиці 1 п. 4.2.1. ДСТУ 4246:2003 Сіль вищого ґатунку має відповідати наступним показникам:
- Масова частка вологи не більше 0,25%
- Масова частка нерозчинного у воді залишку не більше 0,4%
- Масова частка кальцій-іона не більше ніж 0,55%
- Масова частка магній-іона не більше ніж 0,15%
- Масова частка сульфат-іона не більше ніж 1,2%
- Масова частка хлористого натрію не менше ніж 97,5
А показник крупності допускається у розмірі 0-4 – не менше 85%, більше 4 – не більше 15%
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 5 Додатку 5 до тендерної документації порушують чинне законодавство та обмежують коло учасників
Отже, просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційні вимоги, які наведена у пункті 5 Додатку 5 та зазначити якісні характеристики Предмету закупівлі, які відповідають прийнятим в Україні нормам ДСТУ.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2023 12:56
Шановний учасник! Дякуємо за вашу увагу та вимогу.
Відповідаємо по суті викладеного:
1. Звертаємо Вашу увагу, що предметом вказаної публічної закупівлі є Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) і замовник має на меті, оголошуючи дану публічну закупівлю, отримати товар - предмет такої закупівлі саме вищого сорту, який буде використовуватись за цільовим призначенням (посипання доріг) з максимально можливою ефективністю.
2. Формуючи пакет технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
3. У своїй вимозі Ви посилаєтесь на загальну норму - принципи публічних закупівель та не наводите жодного посилання на конкретну норму діючого законодавства України, яку нібито порушив замовник.
4. Замовник в курсі щодо існування ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови." Але зазначені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаному нормативному акті є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша. Паспорт безпеки матеріалу має бути актуальним та гарантувати безпеку використання придбаного товару за його цільовим призначенням. Помел та плавильна здатність повинні забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
5. Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну. Це є реалізація на практиці згадуваних Вами принципів публічних закупівель. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Також Замовник перепрошує за технічну помилку у Вимозі від 01.12.23, 13:39 ідентифікатор: UA-2023-11-27-008950-a.b2 вказавши відповідь не на ту вимогу. Замовник надає відповідь на вище згадану вимогу: згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета. закупівель на частини). Вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено заборону щодо визначення Замовником за який період вимагається фінансова звітність і тому Замовник має право на власний розсуд встановлювати період фінансової звітності від потенційного учасника. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Замовник перепрошує за незручності, щодо відповіді на Вимогу від 01.12.23, 13:39 ідентифікатор: UA-2023-11-27-008950-a.b2.
Відповідаємо по суті викладеного:
1. Звертаємо Вашу увагу, що предметом вказаної публічної закупівлі є Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) і замовник має на меті, оголошуючи дану публічну закупівлю, отримати товар - предмет такої закупівлі саме вищого сорту, який буде використовуватись за цільовим призначенням (посипання доріг) з максимально можливою ефективністю.
2. Формуючи пакет технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
3. У своїй вимозі Ви посилаєтесь на загальну норму - принципи публічних закупівель та не наводите жодного посилання на конкретну норму діючого законодавства України, яку нібито порушив замовник.
4. Замовник в курсі щодо існування ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови." Але зазначені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаному нормативному акті є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша. Паспорт безпеки матеріалу має бути актуальним та гарантувати безпеку використання придбаного товару за його цільовим призначенням. Помел та плавильна здатність повинні забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
5. Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну. Це є реалізація на практиці згадуваних Вами принципів публічних закупівель. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Також Замовник перепрошує за технічну помилку у Вимозі від 01.12.23, 13:39 ідентифікатор: UA-2023-11-27-008950-a.b2 вказавши відповідь не на ту вимогу. Замовник надає відповідь на вище згадану вимогу: згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета. закупівель на частини). Вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено заборону щодо визначення Замовником за який період вимагається фінансова звітність і тому Замовник має право на власний розсуд встановлювати період фінансової звітності від потенційного учасника. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Замовник перепрошує за незручності, щодо відповіді на Вимогу від 01.12.23, 13:39 ідентифікатор: UA-2023-11-27-008950-a.b2.
Номер вимоги: UA-2023-11-27-008950-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 01 грудня 2023 13:39
щодо дискримінаційних умов в документації
Так, згідно пп. 1.2. п 2 Додатку 1 вимагається надання підтвердження фінансової спроможності шляхом надання звіту за 2022 рік із зазначенням чистого прибутку від реалізації продукції на суму не менше очікуваної вартості закупівлі.
Наша компанія зареєстрована у 2022 році та може надати звіт за 9 місяців 2023 року, який підтверджує фінансову спроможність.
Умови надання звіту за 2022 рік обмежують участь компаній, які зареєстровані у 2022 році.
Отже, просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційні вимоги, які наведена у пункті 2 Додатку 1 та надати можливість надавати звіт за 9 місяців 2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія зареєстрована у 2022 році та може надати звіт за 9 місяців 2023 року, який підтверджує фінансову спроможність.
Умови надання звіту за 2022 рік обмежують участь компаній, які зареєстровані у 2022 році.
Отже, просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційні вимоги, які наведена у пункті 2 Додатку 1 та надати можливість надавати звіт за 9 місяців 2023 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2023 12:32
Шановний учасник! Дякуємо за вашу увагу та вимогу.
Відповідаємо по суті викладеного:
1. Звертаємо Вашу увагу, що предметом вказаної публічної закупівлі є Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) і замовник має на меті, оголошуючи дану публічну закупівлю, отримати товар - предмет такої закупівлі саме вищого сорту, який буде використовуватись за цільовим призначенням (посипання доріг) з максимально можливою ефективністю.
2. Формуючи пакет технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
3. У своїй вимозі Ви посилаєтесь на загальну норму - принципи публічних закупівель та не наводите жодного посилання на конкретну норму діючого законодавства України, яку нібито порушив замовник.
4. Замовник в курсі щодо існування ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови." Але зазначені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаному нормативному акті є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша. Паспорт безпеки матеріалу має бути актуальним та гарантувати безпеку використання придбаного товару за його цільовим призначенням. Помел та плавильна здатність повинні забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
5. Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну. Це є реалізація на практиці згадуваних Вами принципів публічних закупівель. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню
Відповідаємо по суті викладеного:
1. Звертаємо Вашу увагу, що предметом вказаної публічної закупівлі є Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) і замовник має на меті, оголошуючи дану публічну закупівлю, отримати товар - предмет такої закупівлі саме вищого сорту, який буде використовуватись за цільовим призначенням (посипання доріг) з максимально можливою ефективністю.
2. Формуючи пакет технічних вимог замовник враховує попередній досвід закупівель, існуючу практику, ситуацію на ринку, вимоги інших замовників по даному виду товару, підсумки інших публічних закупівель, практичну сторону їх реалізації.
3. У своїй вимозі Ви посилаєтесь на загальну норму - принципи публічних закупівель та не наводите жодного посилання на конкретну норму діючого законодавства України, яку нібито порушив замовник.
4. Замовник в курсі щодо існування ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови." Але зазначені вимоги щодо якості солі технічної кам'яної у вказаному нормативному акті є мінімальними. Маємо надію, що ніхто не буде заперечувати той факт, що чим вище наявність у солі хлориду натрію - тим така сіль якісніша. Паспорт безпеки матеріалу має бути актуальним та гарантувати безпеку використання придбаного товару за його цільовим призначенням. Помел та плавильна здатність повинні забезпечити максимальний ефект таїння снігу та льоду при безпосередньому використанні.
5. Також хочемо звернути Вашу увагу, що замовник також має право обирати саме той товар, який вважає придбати за необхідне, і якій є максимально ефективний при використанні за мінімально-можливу нижчу ціну. Це є реалізація на практиці згадуваних Вами принципів публічних закупівель. Саме тому Ваша вимога не підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2023 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
7 104 024,00
UAH з ПДВ
|
7 104 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
8 640 000,00
UAH з ПДВ
|
8 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
7 104 024,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2023 12:04
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Переможець |
8 640 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 08:48
|
дод угода № 2 від 29.02.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 08:43
|
дод угода № 1 від 29.12.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:03
|
Договір 232.pdf | укладений |
20 грудня 2023 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |