Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Балаболов Андрій Анатолійович 380445299594 plankmkl12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 329 806,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
15 вересня 2021 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 12:57 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000048 ● deeee42a63b546c1951a8df57f90ef63
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
64 UA-2021-09-15-003010-c 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 19:08:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Реактиви та контрастні речовини – код ДК 021:2015 - 33696000-5): Лот № 1 Реактиви для аналізатора газів крові Stat Profile pHOx Plus (Код НК 024:2019 - 30211 набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 30203 - Лабораторний pH електрод; 30202 - Електроди двоокису вуглецю; 54500 - Гази крові pCO2 IVD; 30204 - Кисневий електрод; 54501 - Гази крові pO2 IVD, набір, йон-селективні електроди ). Лот № 2 Реактиви для гематологічниого аналізатора Sysmex XN-330 (Код НК 024:2019 - 30211-Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 58237 Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 30211-Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці;). Лот № 3 Реактиви для гематологічних аналізаторів КТ 6400 (Код НК 024:2019 - 58237 Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 59058 Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем; 55866 Підрахунок клітин крові контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові контрольний матеріал) Лот № 4 Реактиви для ІФА аналізатора (Код НК 024:2019 - 50288 Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)); 50293 Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА); 59058 Миючий / очищуючий розчин для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-15-003010-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Враховуючи, що термін дії за укладеними договорами від 19.10.2021 № 520, від 19.10.2021 № 519, від 20.10.2021 № 524, від 20.10.2021 № 525 встановлено до 31.12.2021 просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 14:36:23
Пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 17.11.2022р. про надання пояснень, уповноважена особа КНП «КМКЛ № 12» надає наступну інформацію:
1.Потребу у витратних матеріалах у закупівлі розраховано на підставі службової записки завідувача клінічної лабораторії лікарні з урахуванням вимог пакетів медичних послуг за Програмою медичних гарантій, встановлених чинним законодавством.
Якісні характеристики товару визначені у відповідності до вимог технічного регламенту, затвердженого Постановами Кабінету Міністрів України №753, №754, №755 від 02.10.2013 р. Технічні характеристики товару (реактивів та розхідних матеріалів) визначені відповідно до інструкцій з експлуатації аналізаторів.
Очікувана вартість закупівлі визначалась шляхом дослідження ринкової вартості в мережі інтернет та на електронному майданчику Прозоро.
2. Договори про закупівлю №520 від 19.10.2021р., №519 від 20.10.2021 р., №524 від 20.10.2021 р. та № 525 від 20.10.2021 р. станом на 31.12.2021 р. були виконанні в повному обсязі, що підтверджується наданням копій відповідних документів. На підставі ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дію зазначених договорів про закупівлю було продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Додаток 1 – копії видаткових накладних на 9 арк.
Додаток 2 – копії платіжних доручень на 9 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 Реактиви для аналізатора газів крові Stat Profile pHOx Plus (Код НК 024:2019 - 30211 набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 30203 - Лабораторний pH електрод; 30202 - Електроди двоокису вуглецю; 54500 - Гази крові pCO2 IVD; 30204 - Кисневий електрод; 54501 - Гази крові pO2 IVD, набір, йон-селективні електроди ) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 137 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 370,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Інтегрі-Лаб |
136 954,65
UAH з ПДВ
|
136 954,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бокал Тетяна Федорівна |
136 992,10
UAH з ПДВ
|
136 992,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інтегрі-Лаб #38237397 |
Переможець |
136 954,65
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 12:15
|
ДУ 3 до дог 520 Інтегрі лаб розірвання.pdf | укладений |
30 грудня 2022 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 16:09
|
ДУ № 2 до Договору № 520.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:29
|
ДУ № 1(20 %) до Договору № 520.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 10:51
|
Договір № 520 від 19.10.21..pdf | укладений |
19 жовтня 2021 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 520 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |