Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області
Очікувана вартість
3 638 165,80 UAH
UA-2022-11-04-011160-a ● a7d4ff9f4c854586b7621e0e5999aa28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ярмолинецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05399248 |
Вебсайт: | https://yarmolynetska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1 |
Контактна особа: |
Гусар Тетяна Вікторівна +380385321833 taniagusar27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2022 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2022 11:26 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2022 11:26 |
Очікувана вартість: | 3 638 165,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 190,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2022 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2022 16:58 |
Таблиця змін до ТД.pdf | |
11 листопада 2022 16:58 |
Тендерна документація.pdf | |
11 листопада 2022 16:58 |
Додаток 1.pdf | |
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 4.pdf | |
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 3.pdf | |
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 2.pdf |
11 листопада 2022 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2022 16:58 |
Таблиця змін до ТД.pdf
|
|||
11 листопада 2022 16:58 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
11 листопада 2022 16:58 |
Додаток 1.pdf
|
|||
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 4.pdf
|
|||
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 3.pdf
|
|||
04 листопада 2022 15:56 |
Додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 05 листопада 2022 13:16
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:49
Замовник Вимагає:- акт обстеження об’єкта (додаток №4);?
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації - акт обстеження об’єкта (додаток №4) .
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації: надання - акт обстеження об’єкта (додаток №4) до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для складанння АКТА обстеження об’єкта до Аукціона , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що у примітці додатку 1 до тендерної документації зазначено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова).
У пункті 5.32 Настанови чітко зазначено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Враховуючи вищевикладене, умовами чинного законодавства передбачено доцільність обстеження будівельного майданчика учасниками процедури закупівлі (підрядниками) перед виконанням розрахунків, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, вимога тендерної документації є законною та не підлягає коригуванню.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що у примітці додатку 1 до тендерної документації зазначено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова).
У пункті 5.32 Настанови чітко зазначено, що під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).
Враховуючи вищевикладене, умовами чинного законодавства передбачено доцільність обстеження будівельного майданчика учасниками процедури закупівлі (підрядниками) перед виконанням розрахунків, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, вимога тендерної документації є законною та не підлягає коригуванню.
Уточнення
Дата подання: 05 листопада 2022 13:18
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:50
Скільки вікон відкривних ?Скільки всього вікон?
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Згідно проектно-кошторисної документації передбачена заміна 160 відкривних вікон, а загальна кількість вікон, що підлягають заміні становить 167 вікон.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Згідно проектно-кошторисної документації передбачена заміна 160 відкривних вікон, а загальна кількість вікон, що підлягають заміні становить 167 вікон.
1
Дата подання: 05 листопада 2022 13:27
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:50
Шановний замовник,навіщо вимагаєте Фінансові звіти і т.д. ...Це комерційна інформація (таємниця) тим паче для загалньного огляду,Тим паче кожного ймовірного учасника-переможця ! Якщо бажаєте подивитись ,то виправте щоб учачники на пошту замовника надав фінансові документи ( 1. Копії балансу Учасника (форма №1) за останній звітний період. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період (або проміжний).
4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма №2) за останній звітний період (або проміжний) * Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період (або проміжний). Для Учасників торгів – фізичних осібпідприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (або проміжний) (форма №1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (або проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) має бути не меншим ніж очікувана вартість закупівлі. ) ТИМ Паче в ВАС є Тендерне забезпечення
ВИМАГАЄМО!!!БУТИ КОРИСНИМИ ДЛЯ ДЕРЖАВИ ТА ЇЇ ГРОМАДЯН !ТА РОБИТИ ЗАКУПІВЛЮ БЕЗ ЗАЙВИХ НЕ ПОТРІБНИХ Документів. Але ЯКЩО ВАМ Потрібно подивитись баланс ,вимагайте пред'явити на пошту замовника учасника ,який на кваліфікації.А не для всіх охочих !!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі.
Пунктом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У абзаці першому частини другої статті 16 Закону зазначено, що уразі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, Замовник вправі вимагати фінансову звітність, яка не є комерційною таємницею, тобто вказана вимога тендерної документації є законною та не підлягає зміні.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі.
Пунктом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У абзаці першому частини другої статті 16 Закону зазначено, що уразі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, Замовник вправі вимагати фінансову звітність, яка не є комерційною таємницею, тобто вказана вимога тендерної документації є законною та не підлягає зміні.
!
Дата подання: 05 листопада 2022 13:59
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:51
Не забагато покладаєте на УЧАСНИКІВ ?:
5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 18000,00 грн. (Вісімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Вимагаємо прибрати цю вимогу !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Умовами тендерної документації передбачена лише можливість оплати послуг консультанта торгів, а не обов’язок оплати послуг.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Умовами тендерної документації передбачена лише можливість оплати послуг консультанта торгів, а не обов’язок оплати послуг.
Стосовно договору
Дата подання: 05 листопада 2022 14:04
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:51
4.2. Підрядник, разом з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) надає для
перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби та інші документи, які підтверджують
витрати та документи передбачені цим договором
Вимагаемо прибрати вимогу в договорі пункт 4.2 наданні накладних від постачальників учасники (У ВАс є кошторис Ваш там і перевіряйте вартість ,яку Вам надасть учасник) Ще Вам і постачальників надавай -НЕ ЗАБАГАТО ?!!
Вимагаемо прибрати вимогу в договорі пункт 4.2 .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Просимо дотримуватися етики спілкування при направлені запитань Замовнику. Замовник вважає, що проект договору викладений у додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник не вважає за необхідне внесення змін до пункту 4.2. проекту договору.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Просимо дотримуватися етики спілкування при направлені запитань Замовнику. Замовник вважає, що проект договору викладений у додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник не вважає за необхідне внесення змін до пункту 4.2. проекту договору.
Договор
Дата подання: 05 листопада 2022 14:12
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:52
Шановний Замовник !
1.Пропишіть в договорі пункт о термінах оплатах ! В переіод якого часу після пілписання актів про виконання робіт,буде здійснена оплата!?
2.Просимо розглянути можливість предоплати по договору .
Дякуємо
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. У пункті 4.1 проекту договору зазначено, що «Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника».
Станом на сьогодні Замовник має в наявності необхідну суму для оплати повної вартості робіт, надання підряднику авансу у розміні 30% не є доцільним, адже повне виконання робіт має бути здійснене в строк до 31.12.2022 року, тобто підрядник практично одночасно звітуватиме про використання авансу та виконання робіт.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. У пункті 4.1 проекту договору зазначено, що «Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника».
Станом на сьогодні Замовник має в наявності необхідну суму для оплати повної вартості робіт, надання підряднику авансу у розміні 30% не є доцільним, адже повне виконання робіт має бути здійснене в строк до 31.12.2022 року, тобто підрядник практично одночасно звітуватиме про використання авансу та виконання робіт.
ПО Договору
Дата подання: 05 листопада 2022 14:22
Дата відповіді: 08 листопада 2022 17:55
В Договорі пункт 4.3. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних
асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у
межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника.
4.4. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника в органах
державного казначейства Сторони визначають моментом настання строку виконання зобов’язань за
даним договором в розумінні абзацу другого частини першої статті 530 Цивільного кодексу України,
за умови наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3.
Ненадходження коштів з державного та/або місцевого бюджету на реєстраційний рахунок
Замовника для оплати робіт за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами
державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника.
Замовник красавчик такий, зробіть мені все на 3,6 млн грн без предоплат ,без гарантій оплат ,без прописаних сроків оплат і взагалі якшо будуть кошти то замовник оплатить за виконанні роботи ,але якщо коштів не буде то Замовник не виненен.!!
А Учасник повинен сплатити тендерне забезпечення .Сплати Наглядача тендерного 18 000 грн .Замовити та виготовити вікна ,привезти їх,змонтувати, зробити укоси (тим паче штукатурні??? листопад зараз вже у ночі "-" температура,та і у день +-10 град., укоси штукатурні просто будут "сохнути-висихати " місяць ) І це все без предоплати!? Та без термінів оплати ?!
Пропишіть терміни оплат в договорі .
Якщо коштів не має нащо робити заміну вікон !?
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Просимо дотримуватися етики спілкування при направлені запитань Замовнику. Станом на сьогодні Замовник має в наявності необхідну суму для оплати повної вартості робіт. Проте в країні триває війна, а отже в будь-який момент наявні кошти можуть бути переспрямовані на більш нагальні потреби.
Таким чином, будь-який учасник процедури Закупівлі повинен розуміти чинні реалії, наразі Замовник не може надати додаткові гарантії в частині оплати виконання робіт. Порядок оплати визначений у пункті 4.1 договору. Надання підряднику авансу у розмірі 30% не є доцільним, адже повне виконання робіт має бути здійснене в строк до 31.12.2022 року, тобто підрядник практично одночасно звітуватиме про використання авансу та виконання робіт.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Просимо дотримуватися етики спілкування при направлені запитань Замовнику. Станом на сьогодні Замовник має в наявності необхідну суму для оплати повної вартості робіт. Проте в країні триває війна, а отже в будь-який момент наявні кошти можуть бути переспрямовані на більш нагальні потреби.
Таким чином, будь-який учасник процедури Закупівлі повинен розуміти чинні реалії, наразі Замовник не може надати додаткові гарантії в частині оплати виконання робіт. Порядок оплати визначений у пункті 4.1 договору. Надання підряднику авансу у розмірі 30% не є доцільним, адже повне виконання робіт має бути здійснене в строк до 31.12.2022 року, тобто підрядник практично одночасно звітуватиме про використання авансу та виконання робіт.
!
Дата подання: 08 листопада 2022 17:58
Дата відповіді: 08 листопада 2022 21:38
Відповідь:
08.11.22, 17:51
Відповідь на вимогу. Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Просимо дотримуватися етики спілкування при направлені запитань Замовнику. Замовник вважає, що проект договору викладений у додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник не вважає за необхідне внесення змін до пункту 4.2. проекту договору.
Просимо також розуміти що у Вас є кошторис де заначені суми та вартість матеріалів ,нащо вам вхідна видаткова постачальника вашого пфдрядника .?Для чого ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Замовник вважає, що проект договору викладений у додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник не вважає за необхідне внесення змін до пункту 4.2. проекту договору.
Замовник вважає, що проект договору викладений у додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник не вважає за необхідне внесення змін до пункту 4.2. проекту договору.
Кількість
Дата подання: 08 листопада 2022 18:29
Дата відповіді: 08 листопада 2022 21:42
Доброго дня. Прошу уточнити кількість вікон тому,що у попередніх відповідях була цифра - 167од в той час як в технічному завдані демонтаж -114 коробок. Яак кількість вірна?
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Технічні, якісні, кількісні характиристики зазначені у Додатку №1 до тендерної документації. Згідно проектно-кошторисної документації передбачена заміна 160 відкривних вікон, а загальна кількість вікон, що підлягають заміні становить 167 вікон.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Технічні, якісні, кількісні характиристики зазначені у Додатку №1 до тендерної документації. Згідно проектно-кошторисної документації передбачена заміна 160 відкривних вікон, а загальна кількість вікон, що підлягають заміні становить 167 вікон.
терміни
Дата подання: 11 листопада 2022 17:36
Дата відповіді: 14 листопада 2022 12:55
Шановний Замовнику як Ви фізично плануєте отримати блоки віконні блоки в термін до 23 листопада 2022року тобто через 5днів після аукціону. Ще й вимагаєте Гарантійний лист -це логічно????????
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Враховуючи терміни виконання робіт, відповідна вимога тендерної документації є обгрунтованою та необхідною.
Добрий день. Дякуємо за увагу до процедури закупівлі. Враховуючи терміни виконання робіт, відповідна вимога тендерної документації є обгрунтованою та необхідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-04-011160-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРКА ЕМ", Код ЄДРПОУ:42017231
Дата подання: 26 листопада 2022 15:06
Скарга - Вимога
до уповноваженої особи з питань проведення закупівель
Ярмолинецької селищної ради
на неправомірні дії у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» та визначення переможцем ТОВ «Веснянка».
І )Протоколом № 1078 про прийняття рішення уповноваженою особою 21 листопада 2022 року було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «АРКА ЕМ».
По першій підставі повідомляємо наступне:
П.п.3.6.3 п.3.6 Тендерної документації зазначено, що « Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Технічного завдання документи підписані уповноваженою особою учасника (у форматі pdf/jpg, ims/imd), а саме:
- договірна ціна – твердий кошторис.
ТОВ «АРКА ЕМ» в складі пропозиції надано договірну ціну в складі кошторисних документів в форматі pdf та надано imd.
Щодо розрахунку ціни пропозиції відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281, повідомляємо, в тендерній пропозиції не було чітко зазначено яким саме пунктом Настанови керуватися при визначенні договірної ціни, зазначена норма щодо включення коштів на покриття ризиків не є обов’язковою ( а носить рекомендативний характер) та здійснюється на розсуд учасника.
Також товариством до подання пропозиції здійснено огляд об’єкту закупівлі ( про що свідчить Акт обстеження об’єкту від 07.11.2022 року), оцінено види, обсяги робіт та відсутність ймовірних ризиків при її виконанні.
ТОВ «АРКА ЕМ» не включило до договірної ціни кошти на покриття ризиків, оскільки це б призвело до збільшення договірної ціни, та у разі їх виникнення має фінансові можливості їх покрити за рахунок власного прибутку.
По другій підставі відхилення повідомляємо:
П.п. 3.1.12 Тендерної документації зазначено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних на осіб, що підписали кваліфікованим електронним підписом документи тендерної пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Нами в складі тендерної пропозиції надано документ «21 лист - згода на обробку перс. даних.pdf» в якому керівник Подоля Ірина Володимирівна, особа яка уповноважена підписувати та подавати тендерну пропозицію надала свою згоду на обробку персональних даних.
Щодо того, що на думку уповноваженої особи Замовника, довідка на обробку персональних даних працівника банку Захарчук Олени Володимирівни відноситься до документів щодо Забезпечення невірна, оскільки ІІІ розділом Тендерної документації п.2 Забезпечення тендерної пропозиції надано чіткий перелік документів, що стосуються тендерного забезпечення, а саме:
3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
3.2.6. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципіала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено платіжним дорученням, завізованим уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи та оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію.
Таким чином, Замовником безпідставно не направлено повідомлення щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин.
ІІ) 23 листопада 2022 року протоколом № 1109 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463), та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463) з наступних підстав:
1) Відповідно п.п. 3.2.1 п.2 Забезпечення тендерної пропозиції, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» надано документ «GRI0209KM22.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- строк дії банківської гарантії наданої ТОВ «Веснянка» з 11 листопада 2022 року по 13 березня 2023 включно, що є меншим ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
П.п 3.2.8 п.2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 п.п. 1 п. 41 Особливостей»
Враховуючи вищенаведене , тендерна пропозиція ТОВ «Веснянка» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.п.1 п.41 Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання ТОВ «Веснянка» переможцем торгів, та не скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» , ми змушенні будемо звертатись із скаргами до правоохоронних органів, органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інших компетентних органів.
Розгорнути
Згорнути
По першій підставі повідомляємо наступне:
П.п.3.6.3 п.3.6 Тендерної документації зазначено, що « Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Технічного завдання документи підписані уповноваженою особою учасника (у форматі pdf/jpg, ims/imd), а саме:
- договірна ціна – твердий кошторис.
ТОВ «АРКА ЕМ» в складі пропозиції надано договірну ціну в складі кошторисних документів в форматі pdf та надано imd.
Щодо розрахунку ціни пропозиції відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281, повідомляємо, в тендерній пропозиції не було чітко зазначено яким саме пунктом Настанови керуватися при визначенні договірної ціни, зазначена норма щодо включення коштів на покриття ризиків не є обов’язковою ( а носить рекомендативний характер) та здійснюється на розсуд учасника.
Також товариством до подання пропозиції здійснено огляд об’єкту закупівлі ( про що свідчить Акт обстеження об’єкту від 07.11.2022 року), оцінено види, обсяги робіт та відсутність ймовірних ризиків при її виконанні.
ТОВ «АРКА ЕМ» не включило до договірної ціни кошти на покриття ризиків, оскільки це б призвело до збільшення договірної ціни, та у разі їх виникнення має фінансові можливості їх покрити за рахунок власного прибутку.
По другій підставі відхилення повідомляємо:
П.п. 3.1.12 Тендерної документації зазначено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних на осіб, що підписали кваліфікованим електронним підписом документи тендерної пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Нами в складі тендерної пропозиції надано документ «21 лист - згода на обробку перс. даних.pdf» в якому керівник Подоля Ірина Володимирівна, особа яка уповноважена підписувати та подавати тендерну пропозицію надала свою згоду на обробку персональних даних.
Щодо того, що на думку уповноваженої особи Замовника, довідка на обробку персональних даних працівника банку Захарчук Олени Володимирівни відноситься до документів щодо Забезпечення невірна, оскільки ІІІ розділом Тендерної документації п.2 Забезпечення тендерної пропозиції надано чіткий перелік документів, що стосуються тендерного забезпечення, а саме:
3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
3.2.6. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципіала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено платіжним дорученням, завізованим уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи та оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію.
Таким чином, Замовником безпідставно не направлено повідомлення щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин.
ІІ) 23 листопада 2022 року протоколом № 1109 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463), та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463) з наступних підстав:
1) Відповідно п.п. 3.2.1 п.2 Забезпечення тендерної пропозиції, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» надано документ «GRI0209KM22.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- строк дії банківської гарантії наданої ТОВ «Веснянка» з 11 листопада 2022 року по 13 березня 2023 включно, що є меншим ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
П.п 3.2.8 п.2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 п.п. 1 п. 41 Особливостей»
Враховуючи вищенаведене , тендерна пропозиція ТОВ «Веснянка» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.п.1 п.41 Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання ТОВ «Веснянка» переможцем торгів, та не скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» , ми змушенні будемо звертатись із скаргами до правоохоронних органів, органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інших компетентних органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2022 17:48
Відповідь на вимогу.
Добрий день. Замовником розглянуто Вашу вимогу та було прийняте рішення, що наразі відсутні підстави для її задоволення.
По-перше, стосовно вашого твердження, що банківська гарантія надана учасником ТОВ «Веснянка» дійсна до 13 березня 2023 року, тобто протягом терміну меншого ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, є невірним. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Веснянка» надано документ із додатком до банківської гарантії згідно якого продовжено строк дії гарантії до 18 березня 2023 року. Таким чином, наразі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Веснянка».
По-друге, стосовно підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції повідомляємо, що умовами тендерної документації чітко встановлено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути виконаний у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Дотримання учасниками вимог Настанови носить обов’язковий, а не рекомендаційний характер. Вами не дотримано вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
По-третє, стосовно ненадання у складі вашої тендерної пропозиції листів зі згодами на обробку персональних даних працівників банку, Замовник із врахуванням останньої практики розгляду скарг погоджується, що відповідний недолік тендерної пропозиції міг бути усунутий протягом 24 годин. Проте, реагуючи на ваш запит, Замовником було повторно розглянуто Вашу тендерну пропозицію, та встановлено, що надана Вами банківська гарантія не відповідає вимозі п.п. 3.2.7 п. 2 розділу ІІІ тендерної документації, адже банком при складанні гарантії не враховую вимоги абзацу п’ятого п.п. 3.3.4 п. 3 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене Уповноваженою особою, правомірно відхиллено Вашу тендерну пропозицію.
Добрий день. Замовником розглянуто Вашу вимогу та було прийняте рішення, що наразі відсутні підстави для її задоволення.
По-перше, стосовно вашого твердження, що банківська гарантія надана учасником ТОВ «Веснянка» дійсна до 13 березня 2023 року, тобто протягом терміну меншого ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, є невірним. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Веснянка» надано документ із додатком до банківської гарантії згідно якого продовжено строк дії гарантії до 18 березня 2023 року. Таким чином, наразі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Веснянка».
По-друге, стосовно підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції повідомляємо, що умовами тендерної документації чітко встановлено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути виконаний у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Дотримання учасниками вимог Настанови носить обов’язковий, а не рекомендаційний характер. Вами не дотримано вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
По-третє, стосовно ненадання у складі вашої тендерної пропозиції листів зі згодами на обробку персональних даних працівників банку, Замовник із врахуванням останньої практики розгляду скарг погоджується, що відповідний недолік тендерної пропозиції міг бути усунутий протягом 24 годин. Проте, реагуючи на ваш запит, Замовником було повторно розглянуто Вашу тендерну пропозицію, та встановлено, що надана Вами банківська гарантія не відповідає вимозі п.п. 3.2.7 п. 2 розділу ІІІ тендерної документації, адже банком при складанні гарантії не враховую вимоги абзацу п’ятого п.п. 3.3.4 п. 3 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене Уповноваженою особою, правомірно відхиллено Вашу тендерну пропозицію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-04-011160-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АРКА ЕМ", Код ЄДРПОУ:42017231
Скарга - Вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Ярмолинецької селищної ради на неправомірні дії у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» та визначення переможцем ТОВ «Веснянка».
І )Протоколом № 1078 про прийняття рішення уповноваженою особою 21 листопада 2022 року було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «АРКА ЕМ».
По першій підставі повідомляємо наступне:
П.п.3.6.3 п.3.6 Тендерної документації зазначено, що « Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Технічного завдання документи підписані уповноваженою особою учасника (у форматі pdf/jpg, ims/imd), а саме:
- договірна ціна – твердий кошторис.
ТОВ «АРКА ЕМ» в складі пропозиції надано договірну ціну в складі кошторисних документів в форматі pdf та надано imd.
Щодо розрахунку ціни пропозиції відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281, повідомляємо, в тендерній пропозиції не було чітко зазначено яким саме пунктом Настанови керуватися при визначенні договірної ціни, зазначена норма щодо включення коштів на покриття ризиків не є обов’язковою ( а носить рекомендативний характер) та здійснюється на розсуд учасника.
Також товариством до подання пропозиції здійснено огляд об’єкту закупівлі ( про що свідчить Акт обстеження об’єкту від 07.11.2022 року), оцінено види, обсяги робіт та відсутність ймовірних ризиків при її виконанні.
ТОВ «АРКА ЕМ» не включило до договірної ціни кошти на покриття ризиків, оскільки це б призвело до збільшення договірної ціни, та у разі їх виникнення має фінансові можливості їх покрити за рахунок власного прибутку.
По другій підставі відхилення повідомляємо:
П.п. 3.1.12 Тендерної документації зазначено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних на осіб, що підписали кваліфікованим електронним підписом документи тендерної пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Нами в складі тендерної пропозиції надано документ «21 лист - згода на обробку перс. даних.pdf» в якому керівник Подоля Ірина Володимирівна, особа яка уповноважена підписувати та подавати тендерну пропозицію надала свою згоду на обробку персональних даних.
Щодо того, що на думку уповноваженої особи Замовника, довідка на обробку персональних даних працівника банку Захарчук Олени Володимирівни відноситься до документів щодо Забезпечення невірна, оскільки ІІІ розділом Тендерної документації п.2 Забезпечення тендерної пропозиції надано чіткий перелік документів, що стосуються тендерного забезпечення, а саме:
3.2.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
3.2.6. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципіала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено платіжним дорученням, завізованим уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи та оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію.
Таким чином, Замовником безпідставно не направлено повідомлення щодо усунення невідповідностей протягом 24 годин.
ІІ) 23 листопада 2022 року протоколом № 1109 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон з дотриманням вимог по енергозбереженню) адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463), та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» (код ЄДРПОУ 14153463) з наступних підстав:
1) Відповідно п.п. 3.2.1 п.2 Забезпечення тендерної пропозиції, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
3.2.2. Сума забезпечення: 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок).
3.2.3. Строк дії забезпечення: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Ярмолинецька селищна рада (код ЄДРПОУ 05399248, р/р UA028201720344221054100030302 в ГУДКСУ у Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Веснянка» надано документ «GRI0209KM22.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- строк дії банківської гарантії наданої ТОВ «Веснянка» з 11 листопада 2022 року по 13 березня 2023 включно, що є меншим ніж 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
П.п 3.2.8 п.2 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 п.п. 1 п. 41 Особливостей»
Враховуючи вищенаведене , тендерна пропозиція ТОВ «Веснянка» підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.п.1 п.41 Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання ТОВ «Веснянка» переможцем торгів, та не скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АРКА ЕМ» , ми змушенні будемо звертатись із скаргами до правоохоронних органів, органів уповноважених здійснювати перевірки щодо проведення закупівлі робіт за державні кошти з заявою про перевірку проведення даної процедури, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інших компетентних органів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2022 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРКА ЕМ" |
2 179 979,00
UAH з ПДВ
|
2 179 979,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МПП " Нові технології" |
2 968 011,60
UAH з ПДВ
|
2 888 011,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веснянка" |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРКА ЕМ" #42017231 |
Відхилено |
2 179 979,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 14:41
|
|
МПП " Нові технології" #23655399 |
Відхилено |
2 888 011,60
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 14:46
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Веснянка" #14153463 |
Переможець |
3 550 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2022 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 16:40
|
Договір.PDF | укладений |
02 грудня 2022 16:40
|