Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Знаряддя» код ДК 021:2015 – 44510000-8 (господарський інвентар )
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2023-11-14-000057-a ● a7c6d698935a41fe9cfb3f9b26ba8384
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Контактна особа: |
Катерина Некрасова +380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 01:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Знаряддя» код ДК 021:2015 – 44510000-8 (господарський інвентар)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 44512000-2 — Ручні інструменти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата по факту постачання товару, з відстрочкою платежів до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 21:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2023 15:25 |
ТД_ (1).docx | |
25 листопада 2023 15:25 |
Оголошення_ (2) (2).docx | |
25 листопада 2023 15:25 |
Оголошення_ (2) (2).docx | |
25 листопада 2023 15:25 |
ТД_ (1).docx | |
14 листопада 2023 01:47 |
проєкт договору.docx |
29 листопада 2023 21:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2023 15:25 |
ТД_ (1).docx
|
||||||
25 листопада 2023 15:25 |
Оголошення_ (2) (2).docx
|
||||||
25 листопада 2023 15:25 |
Оголошення_ (2) (2).docx
|
||||||
25 листопада 2023 15:25 |
ТД_ (1).docx
|
||||||
14 листопада 2023 01:47 |
проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-14-000057-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕЗОН 99", Код ЄДРПОУ:41013173
Дата подання: 15 листопада 2023 12:58
Діапазон характеристик
Замовником по кожній позиції прописані технічні параметри під єдиний артикул однієї торгової марки . Оскільки данна закупівля передбачає надання еквівалентів, вимагаємо прописати діапазони технічних параметрів (не більше, не менше, від і до, +-10%) або надати приклади мінімум трьох різних зразків, які підпадають під вказані параметри.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2023 13:47
Добрий день.
Ми розлянемо вашу вимогу детально, та у разі потребу будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Ми розлянемо вашу вимогу детально, та у разі потребу будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2023-11-14-000057-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Всесвіт Інструментів", Код ЄДРПОУ:44971255
Дата подання: 21 листопада 2023 11:07
Невідповідність кодів ДК
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
• перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
• перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
• перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
• перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
В вашій закупівлі, відповідно Єдиного закупівельного словника
44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури) - розділ
44500000-5 Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини - група
44510000-8 Знаряддя -клас
44511000-5 Ручні знаряддя - категорія
Тобто, згідно ДК 021:2015 код 44510000-8 Знаряддя не включає електроапаратуру, тому що це клас розділу 44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури ).
Згідно ДК 021:2015 категорія 44511000-5 Ручні знаряддя це: штикові та совкові лопати, садові вила, мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі, сокири, ручні пилки і ручні інструменти різні (долото, щипці, обтискні щипці, молотки, монтажні затискачі, гайкові ключі, інструменти для дорожніх робіт, напилки чи рашпілі, викрутки, свердла, жала до викруток та інше приладдя.
Згідно вашої тендерної документації ви неправомірно внесли в розділ 44510000-8 Знаряддя електричні інструменти такі як шліфмашина кутова, дриль-шурупокрут, дриль ударний, перфоратор, паяльник для пластикових труб, інверторне джерело зварювального струму, компресор, електродвигун, пила монтажна мережева, електрорубанок, точильний верстат, фрезер, електролобзик, бетонозмішувач тощо. Вищеперераховані товари необхідно закупати за ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані).
В оголошеному вами тендері наявні ознаки укрупнення предмета закупівлі, штучне розширення предмета закупівлі товарами, які не відповідають оголошеній категорії, зазначені сукупності таких технічних і інших споживчих характеристик товару, яким відповідає лише один постачальник.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у раз коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Вимагаємо усунути порушення законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
• перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
• перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
• перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
• перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
В вашій закупівлі, відповідно Єдиного закупівельного словника
44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури) - розділ
44500000-5 Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини - група
44510000-8 Знаряддя -клас
44511000-5 Ручні знаряддя - категорія
Тобто, згідно ДК 021:2015 код 44510000-8 Знаряддя не включає електроапаратуру, тому що це клас розділу 44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури ).
Згідно ДК 021:2015 категорія 44511000-5 Ручні знаряддя це: штикові та совкові лопати, садові вила, мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі, сокири, ручні пилки і ручні інструменти різні (долото, щипці, обтискні щипці, молотки, монтажні затискачі, гайкові ключі, інструменти для дорожніх робіт, напилки чи рашпілі, викрутки, свердла, жала до викруток та інше приладдя.
Згідно вашої тендерної документації ви неправомірно внесли в розділ 44510000-8 Знаряддя електричні інструменти такі як шліфмашина кутова, дриль-шурупокрут, дриль ударний, перфоратор, паяльник для пластикових труб, інверторне джерело зварювального струму, компресор, електродвигун, пила монтажна мережева, електрорубанок, точильний верстат, фрезер, електролобзик, бетонозмішувач тощо. Вищеперераховані товари необхідно закупати за ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані).
В оголошеному вами тендері наявні ознаки укрупнення предмета закупівлі, штучне розширення предмета закупівлі товарами, які не відповідають оголошеній категорії, зазначені сукупності таких технічних і інших споживчих характеристик товару, яким відповідає лише один постачальник.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у раз коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Вимагаємо усунути порушення законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2023 23:14
Замовник при проведенні відкритих торгів дотримується принципів Закупівлі:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Також слід зазначити, що відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично будуть закуплені замовником. Замовник чітко перелічив товари, що буде закуповувати та ці товари входять до зазначеного Замовником предмета закупівлі.
Також слід зазначити, що замовник не уникає процедури закупівлі відкритих торгів та виконує головний принцип прозорість на даному етапі при оголошенні відкритих торгів.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Також слід зазначити, що відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично будуть закуплені замовником. Замовник чітко перелічив товари, що буде закуповувати та ці товари входять до зазначеного Замовником предмета закупівлі.
Також слід зазначити, що замовник не уникає процедури закупівлі відкритих торгів та виконує головний принцип прозорість на даному етапі при оголошенні відкритих торгів.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-24-000003 • 13868528f62b4735a03c0cf67fe7f547
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-24
•
10:22
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
• перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
• перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
• перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
• перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
В закупівлі, відповідно Єдиного закупівельного словника
44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури) - розділ
44500000-5 Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини - група
44510000-8 Знаряддя -клас
44511000-5 Ручні знаряддя - категорія
Тобто, згідно ДК 021:2015 код 44510000-8 Знаряддя не включає електроапаратуру, тому що це клас розділу 44000000-0 Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури ).
Згідно ДК 021:2015 категорія 44511000-5 Ручні знаряддя це: штикові та совкові лопати, садові вила, мотики, кайла, сапи, граблі та пляжні граблі, сокири, ручні пилки і ручні інструменти різні (долото, щипці, обтискні щипці, молотки, монтажні затискачі, гайкові ключі, інструменти для дорожніх робіт, напилки чи рашпілі, викрутки, свердла, жала до викруток та інше приладдя.
Згідно тендерної документації неправомірно внесли в розділ 44510000-8 Знаряддя електричні інструменти такі як шліфмашина кутова, дриль-шурупокрут, дриль ударний, перфоратор, паяльник для пластикових труб, інверторне джерело зварювального струму, компресор, електродвигун, пила монтажна мережева, електрорубанок, точильний верстат, фрезер, електролобзик, бетонозмішувач тощо. Вищеперераховані товари необхідно закупати за ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані).
В оголошеному тендері наявні ознаки укрупнення предмета закупівлі, штучне розширення предмета закупівлі товарами, які не відповідають оголошеній категорії, зазначені сукупності таких технічних і інших споживчих характеристик товару, яким відповідає лише один постачальник.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" #2780315770 |
Переможець |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 20:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:12
|
ДУ 1 дог 2210-91 від 11.12.2023.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 14:28
|
дог 2210-91 від 11.12.2023.pdf | укладений |
12 грудня 2023 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. п. 3.2.: Ціна Договору становить: 467 330,15 грн (чотириста шістдесят сім тисяч триста тридцять гривень п’ятнадцять копійок), без ПДВ 2. Специфікацію та додаток 1 викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2210-91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |