Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнезахисна обробка (просочення) дерев’яних конструкцій
Очікувана вартість
402 000,00 UAH
UA-2020-07-09-000024-b ● a7c16572af9347e8879b40085cc2b11a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Білокуракинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41445553 |
Місцезнаходження: | 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33 |
Контактна особа: |
Зубкова Любов Іванівна +380646221276 osvita07072017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 05:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 402 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій об'єкта: Білокуракинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Білокуракинської селищної ради Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Історична, будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Вогнезахисна обробка (просочення) дерев’яних конструкцій горищ в приміщенні Білокуракинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 Білокуракинської селищної ради Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Шевченка, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
1 послуга
Вогнезахисна обробка (просочення) дерев’яних конструкцій горищ в приміщенні Лизінської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92250, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, село Лизине, вулиця Пушкіна, будинок 34Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно Проекту договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 04:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 04:12 |
Перелiк змiн.pdf | |
24 липня 2020 04:12 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx | |
24 липня 2020 04:12 |
Тендерна документація.pdf | |
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx | |
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx | |
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf |
24 липня 2020 04:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 04:12 |
Перелiк змiн.pdf
|
|||
24 липня 2020 04:12 |
Додаток-1_до_ТД (Технічна специфікація).docx
|
|||
24 липня 2020 04:12 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-4_до_ТД (Проект договору).docx
|
|||
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-3_до_ТД (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
09 липня 2020 05:25 |
Додаток-2_до_ТД (Кваліфікаційні вимоги ст-16-17-Закону).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000024-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:43476300
Дата подання: 14 липня 2020 17:32
аналогічні договори по коду ДК
Згідно ТД аналогічним договором є договір , що відповідає коду ДК 021:2015-77220000-8 Послуги з просочування деревени. Дану вимога є дискримінаційною, адже в учасника може бути наявний досвід з недержавними замовниками, що не застосовують дані коди ДК. Тому вимагаємо, внести зміни до Тендерної документації, та необмежувати коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 20:57
Пояснюємо, що згідно умов приміток до п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір предметом закупівлі якого є вогнезахисна обробка (просочення) дерев’яних конструкцій та/або надання послуги чи виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), що відповідають коду ДК 021:2015 – 77220000-8. Послуги з просочування деревини.
А тому дискримінаційних вимог не має, а якщо розуміння не з'явилось чи Ви не були уважні, чи можливо не має бажання вдумливо прочитати текст вимог, то рекомендуємо звертатись до органу оскарження, який виходячи з аналогічних рішень відмовить Вам у задоволенні вимог по Скарзі.
А тому дискримінаційних вимог не має, а якщо розуміння не з'явилось чи Ви не були уважні, чи можливо не має бажання вдумливо прочитати текст вимог, то рекомендуємо звертатись до органу оскарження, який виходячи з аналогічних рішень відмовить Вам у задоволенні вимог по Скарзі.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-000024-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 13 серпня 2020 14:43
небгрунтоване відхилення пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2020 20:10
Відповідно до умов п. 6 Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу, що гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 5 років, що має підтверджуватися відповідним протоколом.. Учасник процедури закупівлі, ТОВ "Лугспецтехносервіс", не надав у складі тендерної пропозиції відповідного протоколу.
Згідно розділу ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ТОВ «Лугспецтехносервіс» не звертався за роз’ясненнями та/або з вимогами до замовника, а отже погодився з усіма умовами та вимогами тендерній документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку вважає за необхідне включити Замовник.
На сьогоднішній день в Україні багато вогнезахисних речовин, які не відповідають заявленим характеристикам регламенту, та під час перевірки уповноважених органів наданих послуг з вогнезахисного обробляння, зразки горять, тліють, не зважаючи на те, що були оброблені вогнезахисною речовиною. Для підтвердження характеристик Замовник вимагав додатково надати протоколи, що законодавством не заборонено.
Також, слід зауважити, що всі інші тендерні пропозиції учасників, які були розглянуті, містять протоколи, тому всі учасники є знаходять в рівних умовах та вимоги тендерної документації є для всіх однакові та обов'язкові.
Причому, відповідно до листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій №26-11509/261-2 від 06.08.2020 р. (сканкопія додається) щодо роз'яснення вимог Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 № 1064, зазначається, що документ (протокол, звіт), який складається за результатами кліматичних або періодичних випробувань (підтвердження терміну дії вогнезахисного матеріалу), повинен обов'язково бути доданий до Регламенту. Вогнезахисні засоби, які не мають підтвердження терміну дії або виробник не надає підтверджуючих документів на цей показник, застосовуватись для вогнезахисної обробки ЗАБОРОНЕНО.
А отже, учасник процедури закупівлі ТОВ "Лугспецтехносервіс" проігнорував вищезазначені вимоги та не надав у складі його тендерної пропозиції відповідного протоколу. чим порушив умови та вимоги Додатку №1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "Лугспецтехносервіс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Щодо ЕЦП, слід зазначити, що подання пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником процедури закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа, та відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, та враховуючи вищевикладене, користуючись даним правом, Замовником було встановлено відповідні вимоги у п. 1 Розділу ІІІ ТД, а саме про те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти на неї цифровий підпис (електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис - ЕЦП/КЕП )
Натомість учасником проігноровано вищезазначені вимоги та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції не накладено цифровий підпис, а накладено електронну цифрову печатку (що було встановлено шляхом здійснення перевірки кваліфікованої електронної печатки (файл sign.p7s від 31 липня 2020 22:43) для електронних документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України - https://czo.gov.ua/verify )
- чим учасник порушив вимоги п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
А отже, учасник процедури закупівлі ТОВ "Лугспецтехносервіс" не відповідає в цій частині встановленим Замовником, згідно законодавства, вимогам до учасника.
Враховуючи усе вищевикладене, відповідно до п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Лугспецтехносервіс", у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно розділу ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ТОВ «Лугспецтехносервіс» не звертався за роз’ясненнями та/або з вимогами до замовника, а отже погодився з усіма умовами та вимогами тендерній документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку вважає за необхідне включити Замовник.
На сьогоднішній день в Україні багато вогнезахисних речовин, які не відповідають заявленим характеристикам регламенту, та під час перевірки уповноважених органів наданих послуг з вогнезахисного обробляння, зразки горять, тліють, не зважаючи на те, що були оброблені вогнезахисною речовиною. Для підтвердження характеристик Замовник вимагав додатково надати протоколи, що законодавством не заборонено.
Також, слід зауважити, що всі інші тендерні пропозиції учасників, які були розглянуті, містять протоколи, тому всі учасники є знаходять в рівних умовах та вимоги тендерної документації є для всіх однакові та обов'язкові.
Причому, відповідно до листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій №26-11509/261-2 від 06.08.2020 р. (сканкопія додається) щодо роз'яснення вимог Правил з вогнезахисту, затверджених наказом МВС України від 26.12.2018 № 1064, зазначається, що документ (протокол, звіт), який складається за результатами кліматичних або періодичних випробувань (підтвердження терміну дії вогнезахисного матеріалу), повинен обов'язково бути доданий до Регламенту. Вогнезахисні засоби, які не мають підтвердження терміну дії або виробник не надає підтверджуючих документів на цей показник, застосовуватись для вогнезахисної обробки ЗАБОРОНЕНО.
А отже, учасник процедури закупівлі ТОВ "Лугспецтехносервіс" проігнорував вищезазначені вимоги та не надав у складі його тендерної пропозиції відповідного протоколу. чим порушив умови та вимоги Додатку №1 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "Лугспецтехносервіс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Щодо ЕЦП, слід зазначити, що подання пропозиції здійснюється через електронну систему закупівель шляхом завантаження учасником процедури закупівлі належним чином оформлених електронних документів, а саме згідно ч. 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами; у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX) (далі — Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Причому, згідно статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"- накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа, та відповідно до абз. 3 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі” та відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, та враховуючи вищевикладене, користуючись даним правом, Замовником було встановлено відповідні вимоги у п. 1 Розділу ІІІ ТД, а саме про те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій дані створюються та подаються учасниками з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти на неї цифровий підпис (електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис - ЕЦП/КЕП )
Натомість учасником проігноровано вищезазначені вимоги та після завантаження усіх необхідних документів / файлів до тендерної пропозиції не накладено цифровий підпис, а накладено електронну цифрову печатку (що було встановлено шляхом здійснення перевірки кваліфікованої електронної печатки (файл sign.p7s від 31 липня 2020 22:43) для електронних документів за допомогою онлайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України - https://czo.gov.ua/verify )
- чим учасник порушив вимоги п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
А отже, учасник процедури закупівлі ТОВ "Лугспецтехносервіс" не відповідає в цій частині встановленим Замовником, згідно законодавства, вимогам до учасника.
Враховуючи усе вищевикладене, відповідно до п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Лугспецтехносервіс", у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-09-000024-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 19 серпня 2020 13:31
Дата подання: 19 серпня 2020 13:31
необгрунтоване відхилення пропозиції Учасника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:41
Рішення від 21.08.2020 №15881.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:40
інформація про перенесення дати розгляду скарги №13738.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:12
інформація про резулятивну частину рішення від 16.09.2020 №17439.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 17:22
Рішення від 16.09.2020 №17439.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 22:35
Номер скарги: UA-2020-07-09-000024-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
необгрунтоване відхилення пропозиції Учасника
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" |
216 590,00
UAH з ПДВ
|
212 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
293 371,41
UAH з ПДВ
|
216 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АЯКС" |
369 399,86
UAH з ПДВ
|
216 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
379 944,21
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
341 949,86
UAH з ПДВ
|
341 949,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" |
394 568,46
UAH з ПДВ
|
394 568,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" #42441853 |
Відхилено |
212 570,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 22:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
216 400,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 23:27
|
|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
216 480,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 17:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 серпня 2020 00:00
|
ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3018024773 |
Відхилено |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 17:56
|
|
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Переможець |
341 949,86
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 18:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 16:23
|
ДУ - 4 від 28_10_2020 р.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 16:14
|
ДУ -3 від 28.10.2020 р..pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 11:49
|
ДУ- 2 від 23.09.2020.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 10:40
|
Протокол про зміни.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 10:28
|
ДУ _ 1 від 22 .09.2020.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 10:28
|
Договір-VT-110.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 13:45
|
Договір-VT-110.pdf | укладений |
22 вересня 2020 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в даті договору |
Номер договору про закупівлю: | VT/110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 4. 2. розділ 4 Порядок надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | VT/110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Загальна вартість договору становить 275060,35 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | VT/110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |