Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 28; м. Запоріжжя, Північне шосе, 2 та 21
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2024-03-04-012439-a ● a7760b4c388b4754b7c60ffaa096bb84
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Обласна інфекційна клінічна лікарня" ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 05498849 |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, бул. Гвардійський, 142 |
Контактна особа: |
Скіпенко Дмитро Олександрович +380617023602 oikb.buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 19:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:41 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 14:41 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 28;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги за адресою: м. Запоріжжя, Північне шосе, 2 та 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Північне шосе, 2 та 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 19:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 19:29 |
ТД Сталварів 040324.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 05 березня 2024 11:43
Дата відповіді: 08 березня 2024 20:11
Прошу уточнити щодо вимоги: Територіальне розміщення матеріально-технічної бази (Місце провадження господарської діяльності): м. Запоріжжя або передмістя (надати гарантійний лист). Зазначена в гарантійному листі інформація має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, свідоцтва, договори, тощо). У випадку провадження господарської діяльності по всій території України, надати підтверджуючі документи про взяття на облік (копія повідомлення Форма № 20-ОПП передбаченого розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. № 1588). ТОБТО учасник надає або документи на МТБ у Запоріжжі або 20-ОПП, якщо немає в Запоріжжі, а є в іншому регіоні? Не зовсім зрозуміло, як 20-ОПП пов’язане з діяльністю всією територією України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
У разі, якщо відповідно до зазначених у зверненні КВЕДів платником податків провадиться діяльність по всій території країни, то для заповнення повідомлення № 20-ОПП із довідника обирається той тип, який найбільше відповідає виду чи місцю провадження діяльності. При цьому застосовується принцип укрупнення інформації про об’єкт оподаткування.
У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, в такому самому порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті об’єкта оподаткування (п. 8.5 розділу VIII Порядку).
На підставі вищевикладеного, для підтвердження діяльності по всій території України учасником повинно бути надано повідомлення № 20-ОПП, а у випадку провадження господарської діяльності (юридичної адреси) у місті Запоріжжя надати гарантійний лист.
У разі, якщо відповідно до зазначених у зверненні КВЕДів платником податків провадиться діяльність по всій території країни, то для заповнення повідомлення № 20-ОПП із довідника обирається той тип, який найбільше відповідає виду чи місцю провадження діяльності. При цьому застосовується принцип укрупнення інформації про об’єкт оподаткування.
У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, в такому самому порядку та строки, як і при реєстрації, створенні чи відкритті об’єкта оподаткування (п. 8.5 розділу VIII Порядку).
На підставі вищевикладеного, для підтвердження діяльності по всій території України учасником повинно бути надано повідомлення № 20-ОПП, а у випадку провадження господарської діяльності (юридичної адреси) у місті Запоріжжя надати гарантійний лист.
Тендерна документація складена у невідповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Дата подання: 08 березня 2024 10:55
Дата відповіді: 10 березня 2024 18:37
Шановний Замовнику!
Ваша Тендерна документація (далі - ТД) не відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), а саме:
1. п. 7 розділ ІІІ ТД: “Дана процедура не передбачає залучення субпідрядника
(надати довідку у довільній формі про залучення/незалучення субпідрядника)”????
2. п.п. 3.4. п. 3 розділ V ТД згідно з останніми змінами до Особливостей внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178” потрібно внести відповідні зміни до ТД, а саме у п.п. 3.4. п. 3 розділу V.
3. Згідно зі змінами до Особливостей внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952, п.п. 5.2 (11) п. 5 розділ ІІІ ТД необхідно доповнити “Про санкції” доповнити словами “, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”.
4. п.1 розділ VІ не відповідає вимогам Особливостей п. 50,51.
5. У складі ТД додаток 3 проект договору у п.п. 7.3 п. 7 “Виконавець у складі тендерної своєї пропозиції надає довідки з банків про відкриті поточні рахунки” — у складі тендерної документації цієї вимоги не має!
6. Проект договору повинен містити порядок зміни істотних умов! То як Виконавець повинен надати згоду на підписання договору, якщо він не відповідає Особливостям та ЗУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Проаналізувавши надане питання, Замовник повідомляє наступне: Відповідно до ч. З ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" |
136 000,00
UAH з ПДВ
|
136 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЗАВІДОМЧА ОХОРОНА-ЦЕНТР" #42508535 |
Відхилено |
136 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 20:02
|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" #30694062 |
Переможець |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 20:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 13:30
|
Договір | укладений |
04 квітня 2024 11:49
|