Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖАШКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 03356909 |
Вебсайт: | http://zhashkiv.kp.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 19200, Україна , Черкаська обл., Жашківський р-н., м. Жашків, вул. Соборна, буд. 50 |
Контактна особа: |
Ірина Ражева +380474760720 pankratova1975@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 967 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Факт отримання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Покупцем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту підписання рахунку/видаткової накладної Сторонами за умови наявності кошторисних призначень | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 17:49 |
ТД оновлена від 23.02.2023.docx | |
23 лютого 2023 17:46 |
протокол змін.pdf | |
21 лютого 2023 20:01 |
протокол екскаватор.pdf |
23 лютого 2023 17:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 лютого 2023 17:49 |
ТД оновлена від 23.02.2023.docx
|
||||
23 лютого 2023 17:46 |
протокол змін.pdf
|
||||
21 лютого 2023 20:01 |
протокол екскаватор.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Хто вміє і так сильно мотивований працювати так швидко (відкласти всю іншу роботу, підтвердити специфікацію, розрахувати ціну, отримати вартість доставки, організувати та перекласти на українську купу документів )? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти «Екскаватор-навантажувач» в кошик і піти до каси? І в чому причина такої аварійності, якщо кінцевий термін поставки планується до 31.05.2023? Це можна зробити лише у разі орієнтації на попередньо проінформовану компанію («друга по кешбеку»). Ваше замовлення має надзвичайно короткий термін. Якщо у вас немає «друга», як вище, і ви бажаєте позитивного результату, вимагаємо продовжити термін подачі документів хоча б до 03.03.2023. Такі ж терміни встановлені для численних тендерів серйозних досвідчених покупців, таких як Нафтогаз і подібні. Час повинен бути реалістичним, без «гонок з бар'єрами».. Зверніть увагу: хто поспішає, той завжди спізнюється. З найкращими побажаннями
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Останні зміни до Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) закріпили право замовникам торгів в період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг в порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості).
Пунктом 10 Постанови про особливості врегульовано:
«Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями».
Пунктом 24 Постанови про особливості визначено: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Звертаємо увагу, що нами не порушено вимоги Постанови в частині дотримання строків на підготовку учасників щодо подання тендерних пропозицій. При цьому, вказані вимоги стосуються Замовників, що не належать до сфери оборони, оскільки для них діють інші умови проведення процедур згідно Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
В свою чергу додамо, що Учасники вільні в можливостях забезпечити належне укладання договорів із контрагентами, які відповідають вимогам тендерної документації в частині поставки товару.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із контрагентами (субпідрядниками або субвиконавцями) з метою забезпечення можливості прийняти участь у закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Відтак процедура оформлення тендерної пропозиції, строків на її підготовку, лежить виключно у сфері компетенції учасників закупівлі і не є дискримінацією за жодним із принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що очікувана вартість закупівлі в сумі 3 967 000,00 UAH є достатньо вагомою для того, щоб учасник міг відкласти всі свої буденні справи та сконцентруватись на підготовці до участі у тендері.
Шановний учаснику, пишучи вимоги Ви вже втрачаєте час на підготовку до закупівлі. Сконцентруйтесь на виконанні умов тендерної документації, а не на написанні нічим невмотивованих вимог.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимог за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Логічність даної вимоги не піддається тверезому аналізу, адже навіщо вказувати граничний термін поставки 31 травня, при цьому писати що товар повинен бути поставлений через 5 робочих днів після заявки замовника ? Щоб що? Якщо тендер виграє небажаний постачальник, направити йому відразу заявку, після того як буде підписаний договір, і він не встиг поставити Екскаватор, і по цій причині розірвати договір? Шановний замовнику, прошу Вас не позоритися уже до кінця: мало того, що технічні вимоги прописали під конкретного постачальника, так що думаєте їхня техніка є у конкурентів? Театр абсурду
Дана вимога в тендері ціленаправлено обмежує коло потенційних учасників до одного, з яким у вас «договорняк», і у якого даний екскаватор знаходиться на складі… В добросовісних замовників ставиться граничний термін поставки, як вказано у Вас, 31.05.2023, і якщо Ви хочете підготуватися до прийомки товару, приготувати спеціалістів до приймання, знайти місце під техніку, то до термінів доставки дописується вимога, щоб постачальник повідомив про поставку замовника не пізніше, ніж за 5 робочих днів до поставки, а не пишуться дві вимоги як у вас, які протирічать одна одній. Вимагаємо відкоригування даного пункту, видаливши вимогу щодо поставки на протязі 5 р.д, з моменту отримання заявки від замовника.
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь:
Уповноважена особа під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить легальність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із постачальниками та/або виробниками з метою підтвердження законності походження товару, який складає предмет закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Відтак процедура оформлення договірних відносин учасника із виробником товару або його офіційним представником лежить у сфері виключного права та компетенції учасника процедури закупівлі.
Щодо термінів поставки: Замовник має право формувати заявку на отримання товару в межах граничного строку, що передбачений оголошенням про закупівлю – до 31.05.2023 року. При цьому Постачальник повинен бути готовий до оперативного виконання замовлення Замовника, це і є сутність будь-якого договору поставки.
На підставі ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору, одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Сторони спірних правовідносин являються юридичними особами, суб’єктами господарювання у розумінні статей 2, 55 Господарського кодексу України.
Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено обов’язок суб’єктів господарювання та інших учасників господарських відносин виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Стаття 526 Цивільного кодексу України передбачає, що зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно статті 712 Цивільного кодексу України, яка кореспондується з частиною 1 статті 265 Господарського кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до ч. 2 ст.19 Господарського процесуального кодексу України особи, які порушили права і законні інтереси інших осіб, зобов’язані поновити їх, не чекаючи пред’явлення претензії чи позову.
Відповідно до п. 7.1. Договору передбачено: «Сторони приймуть всі міри для врегулювання розбіжностей, якщо такі виникнуть, дружнім шляхом. У випадку неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони підлягають передачі на розгляд в господарський суд за місцезнаходженням відповідача».
Відповідно до ст. 222 Господарського кодексу України, учасники господарських відносин, що порушили майнові права або законні інтереси інших суб'єктів, зобов'язані поновити їх, не чекаючи пред'явлення їм претензії чи звернення до суду.
У разі необхідності відшкодування збитків або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання чи інша юридична особа - учасник господарських відносин, чиї права або законні інтереси порушено, з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником цих прав або інтересів має право звернутися до нього з письмовою претензією, якщо інше не встановлено законом.
Порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Згідно ст. 216 Господарського кодексу України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених Господарським кодексом України, іншими законами та договором. Одним із видів господарських санкцій згідно з частиною другою статті 217 Господарського кодексу України є штрафні санкції.
Частиною 1 ст. 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Статтею 611 Цивільного кодексу України встановлено, що у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.
Так, пункт 4 оглядового листа Вищого господарського суду України № 01-06/767/2013 від 29.04.2013 року «Про деякі питання практики застосування господарськими судами законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань» визначає, що такий вид забезпечення виконання зобов'язання як пеня та її розмір встановлено частиною третьою статті 549 ЦК України, частиною шостою статті 231 ГК України, статтями 1, 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" та частиною шостою статті 232 ГК України.
Частиною 1 ст. 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Розмір штрафних санкцій відповідно до частини четвертої статті 231 Господарського кодексу України встановлюється законом, а в разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються у передбаченому договором розмірі.
Стаття 549 ЦК України визначає, що неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Рекомендуємо Вам ознайомитись із діючим законодавством і переконатись, що такі умови Договору про закупівлю є типовими для однорідних відносин із поставки товарів. При цьому невиконання вказаних умов тягне за собою застосування оперативно-господарських санкцій.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимог за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Інтернет пам’ятає все:
В системі прозоро неодноразово проводилися закупівля на аналогічну продукцію, з ідентичною комплектацію, та технічними вимогами , але з значно меншим бюджетом.
До Вашої уваги закупівля:
UA-2021-01-13-000553-b – Замовник купив аналогічний товар за 2 829 400,00 UAH, з ПДВ.
Договір з переможцем був підписаний 19-02-2021.
Щоб у Вас не було спокуси виправдовуватися на рахунок того що курс валют був іншим, ніж наразі, переведемо вартість договору в валюту:
- Станом на 19.02.2021 курс долару згідно Нац Банку становив 27,8461 грн.
Таким чином вартість товару для замовника, якщо переводити в валюту складала: 101608,484 дол.США. Наразі Ваш бюджет становить 3 967 000,00 UAH (з ПДВ). Станом на сьогодні курс долару: 36,73грн, перераховуючи Ваш бюджет в валюту, виходить що Ви хочете купити екскаватор 108004,356дол.Сша.
Ваш бюджет більший від ринкової вартості даного товару на більше ніж 6300 дол, що еквівалентно 231 399 грн на сьогодні.
Також до Вашої уваги аналогічні закупівлі Вашій, з такою самою історією:
UA-2021-05-26-001815-c
UA-2020-09-02-011153-b
В разі відсутності реакції на наше звернення, залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, та інших контролюючих органів.
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь:
Шановний Учаснику, нас не перестають дивувати Ваші припущення і абсолютне нерозуміння формування ринкової вартості на товар, а відтак очікуваної вартості закупівлі.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб-сайтах виробників в Україні або їх офіційних представників (дилерів).
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників комунальної техніки на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа) постачальника.
Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Окрім цього слід врахувати, що порівняння із закупівлями в 2020 або 2021 році в тих цінах, які діяли є некоректним та таким, що не враховує загально інфляційні процеси в Україні.
Лише в порівнянні 2022 року до 2023 року згідно даних Урядового порталу за посиланням https://www.kmu.gov.ua/news/verhovna-rada-ukrayini-uhvalila-derzhbyudzhet-na-2023-rik Прогноз інфляції у 2023 році зменшено з 30 % до 28 % (у вимірі грудень до грудня).
Курсову різницю вартості товару в порівнянні гривня до долара США або ЄВРО за період попередніх років до 2023 року Вами також може бути безперешкодно вивчена за посиланням https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Тому цілком закономірно, що аналогічні товари у 2020 та 2021 роках коштували значно дешевше ніж у 2023 році. Це ж очевидні речі, чи не так?
Ваша Вимога базується не на належних доказах, а на власне хибних припущеннях, що не мають жодної юридичної сили.
Позиція Сторін у господарському судочинстві повинна виходити не лише у запереченні фактів та документів відповідача, а і у наданні реальних доказів, що спростовують факти надані відповідачем суду, тобто дія принципу «конкуренції доказів».
Відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Господарським кодексом України та Законом України «Про ціни і ціноутворення», що регулюють відносини у процесі формування, встановлення та застосування цін, визначено:
- Суб`єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни (ч.3 ст.189 Кодексу);
- Вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни (ч.1 ст.190 Кодексу);
- Вільні ціни визначаються суб`єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах - також за рішенням суб`єкта господарювання (ч.2 ст.190 Кодексу);
- Державні регульовані ціни запроваджуються Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку (ч.1 ст.191 Кодексу);
- Державне регулювання цін здійснюється згідно із Законом України "Про ціни і ціноутворення"(ч.2 ст.191 Кодексу);
- Державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом: 1) установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання: фіксованих цін; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів); 2) запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни (ч.1 ст.13 Закону).
Відповідно до вищевказаних положень законодавства ціни та товар за договором є вільними, за винятком обмежень, що передбачені пунктом 19 Постанови про особливості.
Вами викладена інформація за Вимогою не є доказом того, що закупівля відбувається з порушенням порядку планування в частині визначення очікуваної вартості тендеру.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2023 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 15-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.03.2023№15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-21-014620-a, 21.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 10:25:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-21-014620-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, так як ТОВ "АК"ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Зокрема, учасник надав лист-пояснення щодо ненадання гарантійного листа щодо ступеня локалізації товару від 24.02.2023 №23/02/15 (далі – Лист №23/02/15), відповідно до якого вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 № 861, дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві (далі – Угода про державні закупівлі ), а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про проходження товару. Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії була підписана 08.10.2020, ратифікована 16.12.2020, набрала чинності 31.12.2020 (далі - Угода).
Відповідно до статті 141 глава 8 «Державні закупівлі» Угоди застосовується до контрактів, вартість яких перевищує порогові значення, встановлені Додатком XVI-C (від 130 000 EUR).
Таким чином, враховуючи, що вартість закупівлі 3 967 000, 00 грн є меншою, ніж порогові, межі визначені в Угоді, учасник повинен підтвердити ступінь локалізації відповідно до чинного законодавства.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-18 09:42:23
Надання пояснення
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України
в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-17 09:53:24
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2023-03-13-000027
Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України
в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2023 року: 13:43.
- Відповідь .pdf
- лист розяснення щодо планування закупівель.pdf
- наказ затвердження методики.pdf
- пояснююча.pdf
- рішення завірене.pdf
- щодо визначення ступіня локалізації.pdf
- план використання.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року.Договір розірвано 27.03.2023 року
2023-03-27 15:49:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-03-29 13:04:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
3 964 000,00
UAH з ПДВ
|
3 964 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
3 964 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 15:44
|
додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
27 березня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 15:42
|
додаткова угода розірвання.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 09:25
|
договір екскаватор.pdf | укладений |
09 березня 2023 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 1/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року |