Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)
Очікувана вартість
6 480 000,00 UAH
UA-2024-09-17-006783-a ● a756919c157746f1bdcf5224ea9d06f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2024 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 6 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штука
Сміттєві контейнери 1,1 куб.м для збирання змішаних ТПВ (нові або вживані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36009, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Володимира В’язуна, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2024 12:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2024 12:40 |
ТД сміттєві контейнери.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ціна на новий контейнер
Дата подання: 17 вересня 2024 13:28
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:13
Просимо повідомити, яким чином Вами було встановлено очікувану вартість на новий контейнер з круглою кришкою?
Відповідь: Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Аналіз ринку
Дата подання: 17 вересня 2024 13:29
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:13
Який постачальник готовий поставити Вам НОВИЙ контейнер з круглою кришкою із ціною 8 100,00? Чи аналізував Замовник ринок щодо поставки НОВИХ контейнерів з круглою кришкою?
Відповідь: Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Зацікавленість у вживаних контейнерах
Дата подання: 17 вересня 2024 13:35
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:14
Чому поки м. Полтава "захлинається" у смітті Ви плануєте придбати ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою? При цьому Замовники у великих містах вдало придбавають НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Невже жителі м. Полтави не заслуговують НОВИХ контейнерів для сміття?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Кришка контейнера
Дата подання: 17 вересня 2024 13:35
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:14
Просимо повідомити всі переваги вживаних контейнерів з круглою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Різниця
Дата подання: 17 вересня 2024 13:39
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:18
Повідомте чи краще контейнер із круглою кришкою чи контейнер з плоскою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Кругла кришка
Дата подання: 17 вересня 2024 13:39
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:18
Чому плануєте придбати контейнери із круглою кришкою?
Відповідь: Дані вимоги до Сміттєвих контейнерів 1,1 куб.м, встановлені згідно потреб Замовника.
Термін експлутатації
Дата подання: 17 вересня 2024 13:42
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:18
Скільки Ви плануєте використовувати вживаний контейнер, якщо його до цього 20 років вже використовували у Європі? Черговий дерибан?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Особа
Дата подання: 17 вересня 2024 13:49
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:19
Просимо публічно озвучити особу до кишені якої потрапить різниця від купівлі вживаного контейнеру з круглою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Де економія бюджетних коштів?
Дата подання: 17 вересня 2024 14:27
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:19
Зауважуємо, що жоден постачальник в Україні Вам не запропонує новий контейнер з круглою кришкою за ціною 8 100,00 грн. Даний тендер завідомо прописаний під закупівлю ВЖИВАНИХ контейнерів з КРУГЛОЮ кришкою. Доводимо до Вашого відома, що НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. В Полтаві ж вчергове оголошено тендер на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою з очікуваною вартістю - 8 100,00 гривень. Виникає питання, чому влада м. Полтави зацікавлена придбати саме ВЖИВАНІ контейнери? Можливо тому, що якби м. Полтава придбавала НОВІ контейнери з плоскою кришкою, то очікувана вартість за 800 шт. складала б 5 424 000,00 гривень (6 780,00 грн. за шт.). Зараз же в тендері за 800 шт. вживаних контейнерів з круглою кришкою складає 6 480 000,00 грн. (8 100,00 грн за шт.). Економія бюджетних коштів значна, при цьому місто отримає НОВІ контейнери. Різниця між НОВИМИ контейнерами з ПЛОСКОЮ кришкою і ВЖИВАНИМИ контейнерами з КРУГЛОЮ КРИШКОЮ складає 1 056 000,00 грн. Я думаю не тільки жителям м. Полтави стає цікаво до чиєї кишені потраплять ці кошти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вказано в предметі закупівлі нові або вживані.
Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Економія бюджетних коштів та збільшення конкуренції серед Учасників
Дата подання: 17 вересня 2024 14:35
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:19
Просимо внести зміни до ТД таким чином, що Учасники мали змогу запрононувати НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Зокрема, в Додатку 5 ТД викласти в новій редакції: кришка: Кришка сферична (або сферична з
лючком) з пружинним механізмом закривання або плоска кришка. Такі зміни будуть сприяти економії бюджетних коштів та збільшенню конкуренції серед Учасників, оскільки НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. До речі, у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a, що проводився КП Одескомунтранс була велика конкуренція, що призвела до великої економії бюджетних коштів. Сподіваємось на розуміння і на бажання влади м. Полтави зекономити бюджетні кошти та придбати нові контейнери, тому найближчим часом будуть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені та вказані у відповідності до потреб Замовника.
Зміни до ТД
Дата подання: 17 вересня 2024 14:39
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:20
Просимо внести зміни до ТД таким чином, що Учасники мали змогу запрононувати НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Зокрема, в Додатку 5 ТД викласти в новій редакції: Корпус зі сферичною або пластиковою кришкою, на
чотирьох колесах. Такі зміни будуть сприяти економії бюджетних коштів та збільшенню конкуренції серед Учасників, оскільки НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. До речі, у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a, що проводився КП Одескомунтранс була велика конкуренція, що призвела до великої економії бюджетних коштів. Сподіваємось на розуміння і на бажання влади м. Полтави зекономити бюджетні кошти та придбати нові контейнери, тому найближчим часом будуть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені та вказані у відповідності до потреб Замовника.
Строк поставки
Дата подання: 18 вересня 2024 12:24
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:21
В п. 4.3 Проєкту договору вказано, що Покупець надає Постачальнику замовлення на поставку електронною поштою,
офіційним листом на поштову адресу, тощо в строк не більше ніж за 2 (два) робочих дні до
запланованої дати поставки. Просимо вказати реальні строки поставк до 31.12.2024 року, оскільки нереально за 2 дні підготувати і поставити 800 шт. контейнерів. Чи Вами навмисно вказано такий строк поставки щоб "відсіяти" чужих Постачальників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що п. 4.3 проєкту Договору не встановлено обмежуючих вимог до можливого Постачальника. Згідно п. 4.4 Постачальник може змінити термін та дату поставки виключно за погодженням із Покупцем.
Тендер під конкретного постачальника
Дата подання: 18 вересня 2024 12:27
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:21
Для чого в документації знову вказали вимоги як минулого року, щоб знову виграв ТОВ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" і не поставив вчасно? Чому знову хочете співпрацювати з ТОВ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ", який минулого разу не виконав свої зобов'язання?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Позитивний досвід країн Європи
Дата подання: 18 вересня 2024 12:29
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:55
Доводимо до Вашого відома, що країни Європи вже відмовились від використання контейнерів з круглою кришкою. Наразі в Європі використовуються контейнери з плоскою кришкою. Україна наче намагається наблизитись до європейських стандартів. Чому ж тоді м. Полтава планує придбати ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Кругла кришка
Дата подання: 18 вересня 2024 12:36
Дата відповіді: 20 вересня 2024 11:55
Контейнери з круглою кришкою дорожчі в експлуатації, оскільки кругла кришка часто пошкоджується і як результат контейнер стоїть взагалі без кришки, що спричиняє неприємний запах, сміття розлітається по вулиці і так далі. До речі, по фото з Інтернет-новин можна помітити, що контейнери, які поставив в минулому році ТОВ "ВСМ Еколоджі" в м. Полтава, вже стоять без кришок, бо мабуть вони вже зламались. Зауважуємо, що контейнери з плоскою кришкою дешевші в обслуговуванні, оскільки вони не ламаються. Так чому ж влада м. Полтави хоче купити дорожчі по ціні та по обслуговуванні вживані контейнери з круглою кришкою, якщо є дешевші нові контейнери з плоскою кришкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Приблизний вигляд контейнеру:
Дата подання: 19 вересня 2024 09:54
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:13
В ТД вказано Приблизний вигляд контейнеру. Просимо повідомити, чи повинні Учасники вказувати у пропозиції Приблизний вигляд контейнеру? Що має бути зображено на фото із приблизним виглядом на контейнері, якщо потрібно його надавати?
Відповідь: Згідно вимог Замовника, не встановлено надання учасниками зображення на фото із приблизним виглядом контейнера. Учасник має право на власний розсуд вирішувати питання щодо надання фото.
Фото контейнера
Дата подання: 19 вересня 2024 09:55
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:13
В Додатку 5 ТД вказано: Приблизний вигляд контейнеру. Які фото надавати, якщо Учасник планує поставляти контейнера різних кольорів?
Відповідь: Згідно вимог Замовника, не встановлено конкретного кольору до сміттєвих баків.
Приблизний вигляд контейнеру залежно від виду кришки
Дата подання: 19 вересня 2024 10:11
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:14
В ТД вказано Приблизний вигляд контейнеру. Просимо повідомити, якщо Учасник планує поставляти контейнери із кришкою сферичною та з сферичною з лючком, то в приблизному вигляді достатньо навести фото контейнера із кришкою сферичною чи потрібно навести обидва варіанта: контейнер із кришкою сферичною та контейнер з сферичною з лючком?
Відповідь: Згідно вимог Замовника, не встановлено надання учасниками зображення на фото із приблизним виглядом контейнера. Учасник має право на власний розсуд вирішувати питання щодо надання фото.
п. 2 таблиці 1 додатку 5 ТД
Дата подання: 19 вересня 2024 10:15
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:14
В Додатку 5 ТД вказано: Кришка сферична (або сферична з лючком) з пружинним механізмом закривання. Повідомте будь ласка, чи не буде порушенням умов тендерної документції якщо в п. 2 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації Учасники вкажуть: Кришка сферична (або сферична з лючком) з пружинним механізмом закривання?
Відповідь: Замовником не встановлено вимоги щодо конкретного вказання інформації чи обмеження щодо вказання інформації Учасниками в п. 2 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації.
Кришка
Дата подання: 19 вересня 2024 10:19
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:15
В Додатку 5 ТД вказано: Кришка сферична (або сферична з лючком) з пружинним механізмом закривання. Отже, згідно умов тендерної документації можливі два вида контейнерів залежно від кришки: контейнер із кришкою сферичною та контейнер з сферичною з лючком. Чи не буде порушенням умов тендерної документації, якщо Учасники запропонують контейнери із кришкою сферичною та контейнери з сферичною з
лючком? Чи Учасники можуть запропонувати контейнери лише з одним видом кришки або сферична, або сферична із лючком?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не має права обмежувати чи встановлювати можливість пропозицій потенційних учасників. Учасники на власний розсуд визначає свою пропозицію.
Об'єм
Дата подання: 19 вересня 2024 10:42
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:15
В Додатку 5 ТД вказано: Об’єм 1100 літрів або 1,1м3. Повідомте будь ласка, чи не буде порушенням умов тендерної документції якщо в п. 1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації Учасники вкажуть: Об’єм 1100 літрів або 1,1м3? Чи об'єм має бути чітко вказани, наприклад Об’єм 1100 літрів?
Відповідь: Замовником не встановлено вимоги щодо конкретного вказання інформації чи обмеження щодо вказання інформації Учасниками в п. 1 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації. Учасники на власний розсуд визначає в якій одиниці вимірювання буде вказаний об’єм сміттєвих баків.
Бухгалтер
Дата подання: 19 вересня 2024 11:18
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:15
В Додатку 6 тендерної документації встановлену вимогу про зазначення Учасниками відомостей про бухгалтера. Якщо Учасник не має бухгалтера, то що має бути в такому разі вказане в Додатку 6?
Відповідь: Учасники самостійно визначають про наявність чи відсутність бухгалтера чи особи яка виконує обов’язки бухгалтера. Учасники самостійно приймають рішення щодо заповнення відомостей про бухгалтера.
Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів.
Дата подання: 19 вересня 2024 11:41
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:18
В Додатку 3 ТД вказано вимогу про надання: Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Дана вимога дискримінує Учасників, які не мають структурних підрозділів і тому у них відсутнє Положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Тому просимо внести зміни до ТД та видалити вимогу про надання: Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Взагалі не зрозуміло з якою метою Замовник встановив дану вимогу в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена то тих юридичних осіб у яких наявні структурні підрозділи. У разі відсутності Учасники надають: Копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видану юридичні особі.
опис делегованих прав та повноважень
Дата подання: 19 вересня 2024 11:50
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:18
В Додатку 3 ТД вказано вимогу про те, що Учасники повинні надати: Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і
підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. По-перше, які делеговані права та повноваження можуть бути у директора ТОВ, якщо він діє згідно Статуту, який не передбачає жодного делегування? По-друге, яким чином Учасникам вказати ДЕЛЕГОВАНІ права та повноваження, якщо Статутом йому не передбачені? Для чого встановлювати вимогу про делеговані права та повноваження, якщо Учасники ТОВ не можуть їх виконати? Можливо є сенс простіше вказати вимоги в тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною. Учасники самі визначають у довідці про опис делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
Документація потребує змін
Дата подання: 19 вересня 2024 11:54
Дата відповіді: 20 вересня 2024 13:18
В Додатку 3 ТД вказано вимогу про те, що Учасники повинні надати: Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. Дана вимога дискримінує Учасників в яких не передбачене делегування прав та повноваженнь. В такому разі просимо внести зміни до ТД та викласти в новій редакції: інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною. Учасники самі визначають у довідці про опис делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
Зацікавленість у вживаних контейнерах
Дата подання: 20 вересня 2024 14:00
Дата відповіді: 23 вересня 2024 08:56
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання:
Чому поки м. Полтава "захлинається" у смітті Ви плануєте придбати ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою? При цьому Замовники у великих містах вдало придбавають НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Невже жителі м. Полтави не заслуговують НОВИХ контейнерів для сміття?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Кришка контейнера
Дата подання: 20 вересня 2024 14:01
Дата відповіді: 23 вересня 2024 08:56
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Просимо повідомити всі переваги вживаних контейнерів з круглою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Різниця
Дата подання: 20 вересня 2024 14:02
Дата відповіді: 23 вересня 2024 08:57
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Повідомте чим краще контейнер із круглою кришкою від контейнер з плоскою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Термін експлутатації
Дата подання: 20 вересня 2024 14:02
Дата відповіді: 23 вересня 2024 08:57
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Скільки Ви плануєте використовувати вживаний контейнер, якщо його до цього 20 років вже використовували у Європі? Черговий дерибан?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Особа
Дата подання: 20 вересня 2024 14:03
Дата відповіді: 23 вересня 2024 08:58
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Просимо публічно озвучити особу до кишені якої потрапить різниця від купівлі вживаного контейнеру з круглою кришкою?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Де економія бюджетних коштів?
Дата подання: 20 вересня 2024 14:04
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:06
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Зауважуємо, що жоден постачальник в Україні Вам не запропонує новий контейнер з круглою кришкою за ціною 8 100,00 грн. Даний тендер завідомо прописаний під закупівлю ВЖИВАНИХ контейнерів з КРУГЛОЮ кришкою. Доводимо до Вашого відома, що НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. В Полтаві ж вчергове оголошено тендер на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою з очікуваною вартістю - 8 100,00 гривень. Виникає питання, чому влада м. Полтави зацікавлена придбати саме ВЖИВАНІ контейнери? Можливо тому, що якби м. Полтава придбавала НОВІ контейнери з плоскою кришкою, то очікувана вартість за 800 шт. складала б 5 424 000,00 гривень (6 780,00 грн. за шт.). Зараз же в тендері за 800 шт. вживаних контейнерів з круглою кришкою складає 6 480 000,00 грн. (8 100,00 грн за шт.). Економія бюджетних коштів значна, при цьому місто отримає НОВІ контейнери. Різниця між НОВИМИ контейнерами з ПЛОСКОЮ кришкою і ВЖИВАНИМИ контейнерами з КРУГЛОЮ КРИШКОЮ складає 1 056 000,00 грн. Я думаю не тільки жителям м. Полтави стає цікаво до чиєї кишені потраплять ці кошти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником вказано в предметі закупівлі нові або вживані.
Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість встановлена на основі Аналізу ринку згідно ч.3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Економія бюджетних коштів та збільшення конкуренції серед Учасників
Дата подання: 20 вересня 2024 14:04
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:06
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Просимо внести зміни до ТД таким чином, що Учасники мали змогу запрононувати НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Зокрема, в Додатку 5 ТД викласти в новій редакції: кришка: Кришка сферична (або сферична з лючком) з пружинним механізмом закривання або плоска кришка. Такі зміни будуть сприяти економії бюджетних коштів та збільшенню конкуренції серед Учасників, оскільки НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. До речі, у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a, що проводився КП Одескомунтранс була велика конкуренція, що призвела до великої економії бюджетних коштів. Сподіваємось на розуміння і на бажання влади м. Полтави зекономити бюджетні кошти та придбати нові контейнери, тому найближчим часом будуть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені та вказані у відповідності до потреб Замовника.
Зміни до ТД
Дата подання: 20 вересня 2024 14:05
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:07
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Просимо внести зміни до ТД таким чином, що Учасники мали змогу запрононувати НОВІ контейнери з плоскою кришкою. Зокрема, в Додатку 5 ТД викласти в новій редакції: Корпус зі сферичною або пластиковою кришкою, на чотирьох колесах. Такі зміни будуть сприяти економії бюджетних коштів та збільшенню конкуренції серед Учасників, оскільки НОВИЙ контейнер з плоскою кришкою має нижчу ціну чим оголошена Вами очікувана вартість на ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою. До прикладу КП Одескомунтранс у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a придбала НОВІ контейнери з плоскою кришкою за ціною 6 780,00 гривень. До речі, у тендері за номером UA-2024-07-09-010590-a, що проводився КП Одескомунтранс була велика конкуренція, що призвела до великої економії бюджетних коштів. Сподіваємось на розуміння і на бажання влади м. Полтави зекономити бюджетні кошти та придбати нові контейнери, тому найближчим часом будуть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені та вказані у відповідності до потреб Замовника.
Строк поставки
Дата подання: 20 вересня 2024 14:05
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:07
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: В п. 4.3 Проєкту договору вказано, що Покупець надає Постачальнику замовлення на поставку електронною поштою, офіційним листом на поштову адресу, тощо в строк не більше ніж за 2 (два) робочих дні до запланованої дати поставки. Просимо вказати реальні строки поставк до 31.12.2024 року, оскільки нереально за 2 дні підготувати і поставити 800 шт. контейнерів. Чи Вами навмисно вказано такий строк поставки щоб "відсіяти" чужих Постачальників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що п. 4.3 проєкту Договору не встановлено обмежуючих вимог до можливого Постачальника. Згідно п. 4.4 Постачальник може змінити термін та дату поставки виключно за погодженням із Покупцем.
Тендер під конкретного постачальника
Дата подання: 20 вересня 2024 14:09
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:07
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Для чого в документації знову вказали вимоги як минулого року, щоб знову виграв ТОВ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ" і не поставив вчасно? Чому знову хочете співпрацювати з ТОВ "ВСМ ЕКОЛОДЖІ", який минулого разу не виконав свої зобов'язання?
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Позитивний досвід країн Європи
Дата подання: 20 вересня 2024 14:10
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:08
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Доводимо до Вашого відома, що країни Європи вже відмовились від використання контейнерів з круглою кришкою. Наразі в Європі використовуються контейнери з плоскою кришкою. Україна наче намагається наблизитись до європейських стандартів. Чому ж тоді м. Полтава планує придбати ВЖИВАНІ контейнери з круглою кришкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Кругла кришка
Дата подання: 20 вересня 2024 14:10
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:08
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: Контейнери з круглою кришкою дорожчі в експлуатації, оскільки кругла кришка часто пошкоджується і як результат контейнер стоїть взагалі без кришки, що спричиняє неприємний запах, сміття розлітається по вулиці і так далі. До речі, по фото з Інтернет-новин можна помітити, що контейнери, які поставив в минулому році ТОВ "ВСМ Еколоджі" в м. Полтава, вже стоять без кришок, бо мабуть вони вже зламались. Зауважуємо, що контейнери з плоскою кришкою дешевші в обслуговуванні, оскільки вони не ламаються. Так чому ж влада м. Полтави хоче купити дорожчі по ціні та по обслуговуванні вживані контейнери з круглою кришкою, якщо є дешевші нові контейнери з плоскою кришкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п. 54 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Дане звернення не відноситься до надання роз’яснення щодо тендерної документації або оголошення про проведення закупівлі.
Чітко дайте відповідь на запитання
Дата подання: 20 вересня 2024 14:16
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:10
Просимо надати відповідь конкретно по суті запитання: В Додатку 5 ТД вказано: Кришка сферична (або сферична з лючком) з пружинним механізмом закривання. Отже, згідно умов тендерної документації можливі два вида контейнерів залежно від кришки: контейнер із кришкою сферичною та контейнер з сферичною з лючком. Чи не буде порушенням умов тендерної документації, якщо Учасники запропонують контейнери із кришкою сферичною та контейнери з сферичною з лючком?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлено вимоги щодо конкретного вказання інформації чи обмеження щодо вказання інформації Учасниками в п. 2 таблиці 1 додатку 5 тендерної документації.
Питання по тендерній документації
Дата подання: 20 вересня 2024 15:22
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:12
Чи буде відхилено тендерну пропозицію Учасника, якщо ним буде в таблиці 1 Додатку 5 ТД вказано: Кришка сферична та сферична з лючком з пружинним механізмом закривання?
Відповідь: Замовник не має права обмежувати чи встановлювати можливість пропозицій потенційних учасників. Учасники на власний розсуд визначає свою пропозицію.
Питання по ТД
Дата подання: 20 вересня 2024 15:24
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:14
Чи буде відхилено тендерну пропозицію Учасника, якщо Учасником не буде вказано приблизний вигляд контейнеру?
Відповідь: Згідно вимог Замовника, не встановлено вимоги до учасників із вказання приблизного вигляду контейнера. Учасники на власний розсуд визначає свою пропозицію.
Внесіть зміни до ТД
Дата подання: 20 вересня 2024 15:29
Дата відповіді: 23 вересня 2024 11:11
В Додатку 3 ТД вказано вимогу про надання: Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Дана вимога дискримінує Учасників, які не мають структурних підрозділів і тому у них відсутнє Положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Тому просимо внести зміни до ТД та видалити вимогу про надання: Копія положення, затвердженого юридичною особою, в якому визначено функції, права та обов'язки структурних підрозділів. Взагалі не зрозуміло з якою метою Замовник встановив дану вимогу в ТД. Додатково повідомляємо, що в ТД чітко встановлено вимогу про надання даного документу, а тому Ваша відповідь не відповідає дійсності і заводить Учасників в оману.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена то тих юридичних осіб у яких наявні структурні підрозділи. У разі відсутності Учасники надають: Копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видану юридичні особі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-17-006783-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ, Код ЄДРПОУ:42455122
Дата подання: 08 жовтня 2024 22:23
Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість
Шановний замовнику!
Умовами Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції надає відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу).
По перше. В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» в якому міститься просто скопійована інформація з Ваших технічних вимог, а самий документ незрозумілий, який ніяким чином не є - ні технічним паспортом, ні сертифікатом якості, з огляду на наступне:
Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Додатково він може містити відмітку про проходження перевірки відділом з контролю якості підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань, чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ У).
Паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт товару містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками випробувань. Видається цей документ також виробником товару.
Сертифікат якості – це документ, складений у певній формі відповідно до чинного законодавства, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару.
Сертифікат відповідності – це юридичний документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості та система управління якістю відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного чинним законодавством, у відповідній області виготовлення товару. Зазвичай відомості щодо товару та вимоги до його якості зазначаються в нормативних документах та/або визначені певним законодавством в частині сертифікації цього виду товару для визначеного виробника.
В наданому файлі «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» міститься інформація від учасника про технічні вимоги, які замовник висуває до товару, який планує закупити та нібито технічні характеристики товару, який даний учасник пропонує поставити.
Оскільки відповідно до наданої в складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО", а саме в формі «пропозиція» зазначено, що країною-походження товару, що пропонується до постачання є Німеччина, то ТОВ "ЮА ПРО" не може бути виробником даного товару та відповідно не має права видавати такі документи як паспорт якості товару чи паспорт товару, тим паче сертифікат відповідності, оскільки такі документи можуть бути видані тільки виробником товару, або уповноваженим на те органом.
Сертифікат якості та сертифікат відповідності видається спеціалізованими організаціями, які мають повноваження на проведення сертифікації.
Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не є спеціалізованою організацією, яка має повноваження на проведення сертифікації, відповідно також не має права видавати сертифікат якості або сертифікат відповідності на продукцію, яку пропонує до постачання.
Виходячи із вище викладеного учасником ТОВ "ЮА ПРО" порушено вимоги тендерної документації, а саме не надано в складі пропозиції документ (оригінал або копію з оригіналу), про те, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у додатку 5 до тендерної документації або є кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару).
Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не вказав в жодному документі фактичного виробника продукції, що планує постачати, там чином встановити реальну якість і походження товару - не можливо.
Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість учасником порушено вимоги технічної специфікації та відповідно така пропозиція повинна бути відхилена замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
По друге. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено Довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника. Замовник згідно додатку 1 розділу 1 тендерної документації вимагає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. Згідно цієї довідки учасник мав надати конкретні назви обладнання, матеріально-технічної бази з вказанням кількості та підстави користування.
В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «довідка мтб.pdf» в якому не міститься жодна інформація. Зі змісту цієї довідки не можливо встановити наявність Кваліфікаційного критерію, Згідно додатку 1, таблиці 1, оскільки будь яка інформація відсутня. Оскільки відсутня інформація згідно Додатку 1 Таблиці 1, тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Однак Вами як Замовником проігноровано свої ж вимоги тендерної документації та визнано переможцем закупівлі пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Вищевказані дії Замовника призводять до неправомірного укладення договору з учасником, пропозиція якого повинна бути відхилена та розтрачання коштів місцевого бюджету в розмірі 6 377 280,00 грн.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем пропозицію учасника ТОВ "ЮА ПРО" та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі ігнорування даного звернення ми вимушені будемо звернутися до органів фінансового контролю (Держаудитслужби), органів прокуратури та правоохоронних органів для недопущення розтрачання коштів місцевого бюджету в особливо великих розмірах.
Розгорнути
Згорнути
Умовами Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у цьому додатку до тендерної документації або бути кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару). На підтвердження даної вимоги Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції надає відповідний підтвердний документ (оригінал або копію з оригіналу).
По перше. В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» в якому міститься просто скопійована інформація з Ваших технічних вимог, а самий документ незрозумілий, який ніяким чином не є - ні технічним паспортом, ні сертифікатом якості, з огляду на наступне:
Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Додатково він може містити відмітку про проходження перевірки відділом з контролю якості підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань, чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ У).
Паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт товару містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками випробувань. Видається цей документ також виробником товару.
Сертифікат якості – це документ, складений у певній формі відповідно до чинного законодавства, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару.
Сертифікат відповідності – це юридичний документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості та система управління якістю відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного чинним законодавством, у відповідній області виготовлення товару. Зазвичай відомості щодо товару та вимоги до його якості зазначаються в нормативних документах та/або визначені певним законодавством в частині сертифікації цього виду товару для визначеного виробника.
В наданому файлі «2 сертифікат якості 1100 л.pdf» міститься інформація від учасника про технічні вимоги, які замовник висуває до товару, який планує закупити та нібито технічні характеристики товару, який даний учасник пропонує поставити.
Оскільки відповідно до наданої в складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО", а саме в формі «пропозиція» зазначено, що країною-походження товару, що пропонується до постачання є Німеччина, то ТОВ "ЮА ПРО" не може бути виробником даного товару та відповідно не має права видавати такі документи як паспорт якості товару чи паспорт товару, тим паче сертифікат відповідності, оскільки такі документи можуть бути видані тільки виробником товару, або уповноваженим на те органом.
Сертифікат якості та сертифікат відповідності видається спеціалізованими організаціями, які мають повноваження на проведення сертифікації.
Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не є спеціалізованою організацією, яка має повноваження на проведення сертифікації, відповідно також не має права видавати сертифікат якості або сертифікат відповідності на продукцію, яку пропонує до постачання.
Виходячи із вище викладеного учасником ТОВ "ЮА ПРО" порушено вимоги тендерної документації, а саме не надано в складі пропозиції документ (оригінал або копію з оригіналу), про те, що якість товару відповідає вимогам, зазначеним у додатку 5 до тендерної документації або є кращою, згідно Держстандартів та технічних умов, встановлених для даного виду товару і підтверджена сертифікатом якості та/або відповідності та/або походження та/або паспортом виробника (чи іншими документами, що підтверджують якість товару).
Учасник ТОВ "ЮА ПРО" не вказав в жодному документі фактичного виробника продукції, що планує постачати, там чином встановити реальну якість і походження товару - не можливо.
Не наданням в складі пропозиції документу, що підтверджує якість учасником порушено вимоги технічної специфікації та відповідно така пропозиція повинна бути відхилена замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
По друге. Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено Довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника. Замовник згідно додатку 1 розділу 1 тендерної документації вимагає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій. Згідно цієї довідки учасник мав надати конкретні назви обладнання, матеріально-технічної бази з вказанням кількості та підстави користування.
В складі пропозиції учасника ТОВ "ЮА ПРО" надано файл «довідка мтб.pdf» в якому не міститься жодна інформація. Зі змісту цієї довідки не можливо встановити наявність Кваліфікаційного критерію, Згідно додатку 1, таблиці 1, оскільки будь яка інформація відсутня. Оскільки відсутня інформація згідно Додатку 1 Таблиці 1, тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Однак Вами як Замовником проігноровано свої ж вимоги тендерної документації та визнано переможцем закупівлі пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Вищевказані дії Замовника призводять до неправомірного укладення договору з учасником, пропозиція якого повинна бути відхилена та розтрачання коштів місцевого бюджету в розмірі 6 377 280,00 грн.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем пропозицію учасника ТОВ "ЮА ПРО" та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі ігнорування даного звернення ми вимушені будемо звернутися до органів фінансового контролю (Держаудитслужби), органів прокуратури та правоохоронних органів для недопущення розтрачання коштів місцевого бюджету в особливо великих розмірах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2024 13:20
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон):
«4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.»
Крім того, відповідно до абзацу другого пункту 46 Постанови KMУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» (далі Особливості):
«У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.».
Проте, пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» не розглядалася та не була відхилена по Закупівлі.
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
Наданий Учасником ТОВ "ЮА ПРО" надав Технічний паспорт (Сертифікат якості) № 021909 від 19.09.2024 року у своїй тендерній пропозиції, що підтверджує вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагалися Замовником згідно Додатку № 5 до тендерної документації.
Також повідомляємо, що згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поряд оскарження процедур закупівлі.
«4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.»
Крім того, відповідно до абзацу другого пункту 46 Постанови KMУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування» (далі Особливості):
«У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.».
Проте, пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» не розглядалася та не була відхилена по Закупівлі.
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» (далі – Учасник) здійснювалось відповідно до пункту 41 Особливостей та відповідно до статті 29 Закону, (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому Учасник був правомірно визнаний Замовником переможцем процедури закупівлі, підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник керувався виключно умовами тендерної документації та нормами чинного законодавства з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
Наданий Учасником ТОВ "ЮА ПРО" надав Технічний паспорт (Сертифікат якості) № 021909 від 19.09.2024 року у своїй тендерній пропозиції, що підтверджує вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які вимагалися Замовником згідно Додатку № 5 до тендерної документації.
Також повідомляємо, що згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено поряд оскарження процедур закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" |
6 477 792,00
UAH з ПДВ
|
6 377 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ |
6 477 600,00
UAH з ПДВ
|
6 477 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Переможець |
6 377 280,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 16:56
|
договір № 332.pdf | укладений |
17 жовтня 2024 16:56
|