Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
17 514 869,58 UAH
UA-2024-10-23-009881-a a739724031d247f9bb558410db760b50
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пахомова Наталія Вікторівна

380963647579 osvita_irpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143815
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3-А
Контактна особа: Пахомова Наталія Вікторівна
380963647579
osvita_irpin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Матвія Донцова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

23 жовтня 2024 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2024 14:27
підтвердні документи (оголошення).pdf
23 жовтня 2024 14:27
обгрунтування.pdf
23 жовтня 2024 14:27
протокол 69.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-12-000050 ● 6f29b52803a845ada65884cb86eb9e37
  • Статус: завершено ● Дата: 09 грудня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2024 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.11.2024 № 308

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-10-23-009881-a 23.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-15 15:05:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-23-009881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДТЕМП» (код ЄДРПОУ 38855369), з яким укладений договір про закупівлю від 22.10.2024 № 22/10-2024 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-20 10:20:25

щодо надання пояснень на запит

Відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та отриманого позитивного експертного висновку на будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17», виділених кошторисних асигнувань, замовником в електронній системі закупівель 13.09.2024 року була оголошена процедура відкриті торги (з особливостями) щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-13-001253-a.
28.09.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель, відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи актуальність потреби у вищезазначеній закупівлі, замовник прийняв рішення укласти прямий договір про закупівлю робіт — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Ірпінського ліцею №1 Ірпінської міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: Київська область, м. Ірпінь, Бучанський район, вул. Матвія Донцова, 17») за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45450000-6) на період до 25.12.2024 року, відповідно до пп.6,п.13, Постанови 1178.
Згідно пункту 13 Особливостей, придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (підпункт 6) може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Для отримання пропозиції від потенційних виконавців будівельних робіт, замовником було розміщено на власному інформаційному ресурсі лист-звернення із запрошенням взяти участь у запиті ціни пропозицій. З даним листом можна ознайомитися за посиланням https://irpinosvita.gov.ua/proz/
На оголошення відгукнулося 4 учасника, а саме:
- ТОВ «БК «А2»;
- ТОВ «НВФ ПРОМСПЕЦСЕРВІС»
- ТОВ «Будівельна компанія БІГ БУД ІНВЕСТ»
- ТОВ «БУДТЕМП»
Вивчивши всі надані комерційні пропозиції, замовником було ухвалено рішення укласти договір з ТОВ «БУДТЕМП», як з учасником, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію (копії комерційних пропозицій додаються).
Згідно листа, щодо підтвердження вимог що були визначені замовником у тендерній документації, ТОВ «БУДТЕМП» надав повний пакет документів (копія листа додається).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕМП"
#38855369
Переможець 17 514 869,58
UAH з ПДВ
23 жовтня 2024 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 11:19
ду1 від 24.12.2024 (ТОВ Будтемп).pdf зміни до договору
27 грудня 2024 11:07
договір 22_10-2024.pdf укладений
23 жовтня 2024 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 22/10-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML