Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45318469 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2024 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 700 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 502,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під кількістю "1 послуга" варто розуміти обсяг робіт, передбачений технічним завданням.
Номенклатура відповідає коду ДК.
Мова закупівлі - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані роботи (послуги) здійснюється на підставі актів виконаних робіт (послуг), підписаних Сторонами, відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, та протягом дев’яноста календарних днів (в кінці кварталу відповідно до черговості - ІІІ черга видатків) з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 3 - Форма Тендерна пропозиція.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Тендерна документація.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток №5 до ТД - Кваліфікаційні вимоги.docx | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток 2 - Проєкт договору (договір про закупівлю) - доробити.doc | |
30 травня 2024 13:07 |
Додаток № 1 до ТД - Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-16-000017 ● 76a3d9d0825a4630b909735346fa756a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-05-30-005297-a , 30.05.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-17 10:42:57
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 434,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-30-005297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- згідно Додатку 5 тендерної документації учасники повинні надати інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити графи, встановлені Таблицею 1. Яким чином учасником дотримано дану вимогу? Чи підтверджує інформація та документи, надані учасником, наявність в учасника працівників, що мають необхідні знання та досвід? Надати необхідну інформацію та документи.
- яким чином замовником під час проведення даної закупівлі дотримано вимоги пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС |
696 941,05
UAH з ПДВ
|
696 941,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП ТЕПЛОВОДСЕРВІС #45136285 |
Переможець |
696 941,05
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 10:30
|
Додаткова угода №1 до договору підряду №1915і.pdf | зміни до договору |
04 липня 2024 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 11:48
|
Договір підряду №1915і.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Додаток 2 - Календарний графік.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Додаток 1 - Договірна ціна.pdf | укладений |
21 червня 2024 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 1915і |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |