Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський пансіонат ветеранів праці |
Код ЄДРПОУ: | 03188783 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.Кубанської Ураїни, б.2 |
Контактна особа: |
Чернишов Дмитро Леонідович 380631106215 tenderkpvp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 41 757 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 417 570,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 12:40 |
КапРем Акт зал ТД сж.pdf | |
07 червня 2023 12:40 |
КапРем Акт зал ТД сж.pdf |
07 червня 2023 12:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2023 12:40 |
КапРем Акт зал ТД сж.pdf
|
|||
07 червня 2023 12:40 |
КапРем Акт зал ТД сж.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000049 ● 8d8cd22b729941c5bbd52f63b8d08fc0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-06-07-007035-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-07 12:04:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-08 14:25:13
Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Інформація та документи щодо відповіді на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-08 14:20:21
Відповідь на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Інформація та відповідні документи щодо
відповіді на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:54:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно наказу Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.05.2023 № 112 щодо розподілу асигнувань у 2023 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів по Київському пансіонату ветеранів праці на капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпусу літ. «Д» визначена кошторисна вартість у розмірі 40 000 000,00 грн, проте, очікувана вартість, що оприлюднена через електронну систему закупівель «Prozorro» становить 41 757 040,00 гривень.
Крім того, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf не є у вільному доступі та не доступне для перегляду.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію щодо джерел фінансування даної закупівлі понад визначену в наказі від 04.05.2023 № 112 суму та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що є у вільному доступі та доступне для перегляду.
2. Зважаючи, що учасником ТОВ «ЕКСПОРТА» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 27.06.2023, не виправлено невідповідності в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів (п. 24, 25, 26, 33, 34, 37, 46), просимо зазначити підстави прийняття рішення Замовником щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 16:21:41
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 10.08.2023
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 10.08.2023 «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 11:17:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно з додатком 1 до тендерної документації «У разі залучення субпідрядників до виконання робіт, учасник також надає документи субпідрядника, що підтверджують відповідність вимогам додатку 1 тендерної документації».
З огляду на викладене, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА» вимог:
- пункту 1.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД»;
- пункту 2.2 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пункту 2.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пунктів 3.1, 3.2, 3.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пункту 4.1 додатку 1 щодо фінансової звітності за останній звітний період учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА», субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ.
2. Інформацію та її документальне підтвердження (із назвою файлу(ів) та зазначенням номерів сторінок, де міститься відповідна інформація) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА» вимогам пункту 13 додатку 3 до тендерної документації «Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та Замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, зобов’язання за яким не виконані, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
3. Зважаючи, що учасником ТОВ «ЕКСПОРТА» на вимогу Замовника про надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надано рішення єдиного учасника від 02.08.2021 № 02/08-21 про надання згоди директору товариства Гончар Валентину Юрійовичу на підписання тендерної пропозиції та у випадку визнання ТОВ «ЕКСПОРТА» переможцем в закупівлі UA-2021-07-19-003465-c, просимо зазначити підстави прийняття рішення Замовником щодо визначення переможцем ТОВ «ЕКСПОРТА» процедури закупівлі за номером UA-2023-06-07-007035-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 17:17:26
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 17.08.2023
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 17.08.2023 «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства в частині взятих Замовником зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань установлено порушення пункту 2 статті 48 Кодексу.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява від 07.09.2023 р. № 140 Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу |
Дата публікації: | 08 вересня 2023 |
Документи:
08 вересня 2023 14:54
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 14:54
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПОРТА |
40 652 747,92
UAH з ПДВ
|
40 652 747,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКСПОРТА #42464713 |
Переможець |
40 652 747,92
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 12:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 12:45
|
ДУ 6 до Дог 121 КапРем.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 15:13
|
ДУ 5 до Дог 121.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 10:49
|
ДУ 4 до Дог 121.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:16
|
ДУ № 3 до Договору № 121.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:56
|
ДУ № 2 до Договору № 121.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 12:01
|
ДУ 1 до Дог 121.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 10:39
|
Договір 121 КапРем Акт зал.pdf | укладений |
06 липня 2023 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |