Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт 1,2,3 поверхів, підвалу КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" за адресою вул. П. Запорожця, 26»
Очікувана вартість
118 645 006,91 UAH
UA-2022-12-12-007667-a a6aae3a7f5a04fa086eecc10f82dd84e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гондарук Леся

380938197133 011220nefro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Гондарук Леся
380938197133
011220nefro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2022 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2022 12:00
Очікувана вартість: 118 645 006,91 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 593 225,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт 1,2,3 поверхів, підвалу КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" за адресою вул. П. Запорожця, 26»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2022 12:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника.
12 грудня 2022 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2022 11:55
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-17-000135 ● 1ffbbbba50ea4ea4857e25592e91123f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.01.2023 № 9

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА






Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
34 UA-2022-12-12-007667-a 12.12.2022

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-31 12:44:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт 1,2,3 поверхів, підвалу КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» за адресою вул. П. Запорожця, 26» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-12-007667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Пояснити причини неукладання договору відповідно до положень абзацу четвертого пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у п’ятнадцятиденний термін з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та надати належним чином оформлене рішення уповноваженої особи Замовника про обґрунтовану необхідність для продовження строку для укладання договору до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2023-03-15 15:40:22

пояснення

1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Взявши до уваги вищенаведене обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунок його очікуваної вартості було здійснено на підставі проектної документації на будівництво за робочим проектом та експертним звітом (копія додається).
2. Необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів була пов’язана зі зверненням Учасника-Переможця з обґрунтуваним проханням продовжити строк для укладення договору (копія протоколу та листа додається).

Також вважаємо за необхідне зазначити, що пояснення надаються з порушенням встановленого строку в зв’язку з тим що уповноваженою особою не було вчасно виявлено Запит про надання пояснень оскільки функціонал системи не передбачає можливості такого повідомлення, а електронний лист відправлений на електронну адресу Уповноваженої особи автоматично розподілено в папку «Спам». Про наявність запиту Уповноважена особа довідалася лише 15.03.2023 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-12-007667-a, адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Центр) повідомляє. Центром опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-12-007667-a та вжито заходів, щодо недопущення аналогічних порушень законодавства в подальшому. Адміністрацією Центру було розглянуто питання про притягнення до відповідальності осіб винних у допущеному порушенні, згідно з чинним законодавством.

2023-03-15 15:43:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 118 500 000,00
UAH з ПДВ
118 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2022 15:42
Електронний підпис
27 грудня 2022 15:41
Статут 2021 та опис.pdf
27 грудня 2022 15:41
наказ директор.pdf
27 грудня 2022 15:41
ліцензія.pdf
27 грудня 2022 15:41
Ст 17 ч 2.doc.asice.zip
27 грудня 2022 15:41
Ст 17 п2 ч1.doc.asice.zip
27 грудня 2022 15:41
Ст 17 п 9 ч 1.doc.asice.zip
27 грудня 2022 15:41
Довідка_НАЗК_ФО.zip
27 грудня 2022 15:41
Ст 17 п 8 ч 1.doc.asice.zip
27 грудня 2022 15:40
МВС.rar
27 грудня 2022 15:40
Довідка_НАЗК_ЮрО.zip
23 грудня 2022 18:20
Електронний підпис
23 грудня 2022 18:19
Акти.rar
19 грудня 2022 14:39
Електронний підпис
19 грудня 2022 14:18
Цінова.doc.asice.zip
19 грудня 2022 14:18
Фінзвітність.rar
19 грудня 2022 14:18
Техвимоги.rar
19 грудня 2022 14:18
Працівники.rar
19 грудня 2022 14:18
Повноваження.rar
19 грудня 2022 14:18
МТБ.rar
19 грудня 2022 14:18
Довідки.rar
19 грудня 2022 14:18
3.3.3. АКТи Я.Коласа.rar
19 грудня 2022 14:18
3.3.2. договір Коласа.rar
19 грудня 2022 14:18
3.3.2. договір Ушакова.pdf
19 грудня 2022 14:18
3.3.2. договір Виборзька.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Абсолют-Клімат

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 118 500 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2022 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2022 10:22

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Довідку про виконання Учасником аналогічного договору; - аналогічний договір з усіма невід’ємними частинами до нього; - акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. У випадку невідповідності суми договору та довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум. 2. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання зазначених вище вимог Учасник надав довідку про виконання Учасником аналогічного договору від 15.12.2022 № 15/12/11, у якій зазначає, як аналогічні, договори від 14.09.2018 № 294, від 22.09.2020 № 253 та від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, а також надає копії аналогічних договорів (з усіма невід’ємними частинами до них), акти виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. Так, відповідно до наданого аналогічного договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20, загальна вартість договору (з урахування додаткової угоди № 3) становить 17 878 389,72 гривень. Учасником надано Довідки КБ-3 на загальну суму 17 878 389,72 гривень (КБ-3 від 23.09.2020 – 4 129 687,48; КБ-3 від 30.11.2020 – 1 082 749,65; КБ-3 від 27.11.2020 – 771 024,14; КБ-3 від 15.09.2020 – 2 790 151,53; КБ-3 від 18.08.2020 – 1 983 708,12; КБ-3 від 24.07.2020 – 620 792,40; КБ-3 від 15.07.2020 – 674 876,40; КБ-3 від 03.07.2020 – 1 569 568,80; КБ-3 від 25.06.2020 – 1 956 126,00; КБ-3 від 28.5.2020 – 995 968,80; КБ-3 від 12.05.2020 – 757 299,60; КБ-3 від 28.04.2020 – 546 436,80), однак надані Акти КБ-2в надано на загальну суму 16 992 417,45 гривень (Акт № 1 – 546 436,80; Акт устаткування № 2-1 – 358 621,20; Акт № 3 – 320 410,80; Акт устаткування № 3-1 – 74,40; Акт № 4 – 995 968,80; Акт № 5 – 236 881,20; Акт № 6- 187 992,00; Акт № 7 – 1 138 184,40; Акт устаткування № 7-1 – 373 903,20; Акт № 8 – 19 165,20; Акт устаткування № 9-1 – 1 433 892,00; Акт № 10 - 674 876,40; Акт № 11 – 620 792,40; Акт № 12 – 1 983 708,12; Акт № 13 – 2 549 286,16; Акт № 15 – 1 027 221,29; Акт № 16 – 2 548 167,41; Акт устаткування № 16-1 – 501 377,28; Акт № 17 – 52 921,50; Акт устаткування № 18-1 – 320 965,66; Акт № 18 – 450 058,48; Акт устаткування № 19-1 – 651 512,75), чим не підтвердив виконання договору у повному обсязі. При цьому Учасник не надав у складі тендерної пропозиції письмові пояснення щодо невідповідності сум аналогічних договорів до Актів КБ-2в та Довідок КБ-3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вищевикладене, Замовник вимагає усунути невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: • Надати акт-и) приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20 в повному обсязі Або • Надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності суми договору від 17.03.2020 № ГП-ЯК-03-172/20 та довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, Актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в.

Документи

27 грудня 2022 12:02
Електронний підпис
27 грудня 2022 11:59
Протокол 379.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2022 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
118 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2022 12:02
Електронний підпис
27 грудня 2022 11:59
Протокол 379.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 14:47
Підсумкова відомість ресурсів 295 ДЦ.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-03Дод.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-03 на будівництво блок В.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-01дод.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-02.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-02Дод.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Локаольний кошторис на будівельні роботи №02-03-07 додаткові роботи.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Об'єктний кошторис №02-01 ДЦ 295.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-025.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблі та інвентарю №02-01-019 - №02-01-021.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
локальний кошторис на будівельні роботи №02-03-03 - №02-03-04 та №02-03-05.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-03-08 додаткові роботи.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:44
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-09 - 02-02-011.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-012 - №02-02-014.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-015.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-07 №02-02-08.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-05 - №02-02-06.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-03.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-026.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-03 - №02-02-04.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-01 - №02-02-02.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:43
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-018.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:42
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-015 - №02-01-017.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:42
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-022 - №02-01-024.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:42
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-013 - №02-01-014.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-010 - №02-01-012.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04 - №02-01-06.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02 - №02-01-03.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:36
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 та №02-01-02.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:35
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 - №02-01-09.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:35
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-03-01 та №02-03-02.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:35
зведений кошторис 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:32
дод года 3_83.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2023 09:39
ст1 до додаткової угоди 2.pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 09:38
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 09:30
Додаткова угода 2 до договору 83.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 09:30
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2023 15:50
додаткова 1_83.pdf зміни до договору
01 серпня 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 17:11
додаткова 188.pdf зміни до договору
13 липня 2023 17:11
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 15:45
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-035_compressed.pdf укладений
20 лютого 2023 15:40
дефектний акт 25.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 20-24.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 25.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 10-19.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 30-31.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 20-24.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 1-9.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 26-29.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 30-31.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 10-19.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю 02-01-027.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-036.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
Локальний кошторис на придбання, меблів та інвентарю № 02-01-015.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
договірна ціна.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
Обєктний кошторис № 02-05.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
дефектний акт 26-29.pdf укладений
20 лютого 2023 15:23
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-039.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
зведений кошторис.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю № 02-01-09.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
договірна ціна.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
зведений кошторис.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-018.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-020.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Обєктний кошторис № 02-04.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-05-01.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-26.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-04-01.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-07.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-032.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю 02-01-025.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю 02-01-23.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на булівельні роботи № 02-01-031.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
дефектний акт 1-9.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-043.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-034.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-038.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості обєкта будівництва.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-022.pdf укладений
20 лютого 2023 15:22
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-024.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-019.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-023.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-017.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-014.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-011.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 25.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-04.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 20-24.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 30-31.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 10-19.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
зведений кошторис.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
договірна ціна.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 1-9.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
дефектний акт 26-29.pdf укладений
20 лютого 2023 15:21
календарний графік.pdf укладений
20 лютого 2023 14:07
план фінансування.pdf укладений
20 лютого 2023 14:07
договір 83.pdf укладений
20 лютого 2023 14:04
Договір забезпечення.pdf укладений
17 лютого 2023 14:47
Протокол 15.pdf укладений
12 січня 2023 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошти місцевого бюджету - 114 468 920,67 грн. (сто чотирнадцять мільйонів чотириста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн. 67 копійок) в тому числі ПДВ - 19 078 153,45 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімдесят вісім тисяч сто тридцять п’ять грн. 45 коп.). Національна служба здоров’я України по договорам про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій - 4 031 079,33 грн. (чотири мільйона тридцять одна тисяча сімдесят дев’ять грн. 33 копійки) в тому числі ПДВ – 671 846,56 грн. (шістсот сімдесят одна тисяча вісімсот сорок шість грн. 56 коп.)
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошти місцевого бюджету - 114 468 920,67 грн. (сто чотирнадцять мільйонів чотириста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн. 67 копійок) в тому числі ПДВ - 19 078 153,45 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімдесят вісім тисяч сто тридцять п’ять грн. 45 коп.). Національна служба здоров’я України по договорам про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій - 4 031 079,33 грн. (чотири мільйона тридцять одна тисяча сімдесят дев’ять грн. 33 копійки) в тому числі ПДВ – 671 846,56 грн. (шістсот сімдесят одна тисяча вісімсот сорок шість грн. 56 коп.)
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оновлена 1 сторінка додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML