Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Серажим +380532560631 ihor.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Між Департаментом та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Агроімпульс 2016» укладено договір № 03-20/100 від 23.10.2020 р. на виконання робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
В ході розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, очікувана вартість яких становить 5 117 444,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись ст. 13 та п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, для закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2021 18:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
17 грудня 2021 18:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2021 18:32 |
Відомість обсягів ресурсів.docx | |
17 грудня 2021 18:32 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
17 грудня 2021 18:32 |
Витяг з ЄДР.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-19-000019 ● 37ed10ebcaaa432798b886b28249b1cc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2022 № 10-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.05.2022 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2021-12-17-021047-c 17.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 10:21:20
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Додаткові роботи по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-17-021047-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень, інформації, документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Окрім того, прошу надати інформацію та документальне підтвердження про проходження експертизи проектної документації та отримання експертного звіту щодо розгляду проектної документації.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 10:52:09
Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) може повідомити наступне.
1. ПП «УСП «Мегаполіс» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 09.12.2021 № 319 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2021 рік».
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Департамент не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту - відсутній.
3. Департаментом отримано Експертний звіт (позитивний) від 17 грудня 2021 року № 17-0450/01-21 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування».
Для документального підтвердження надаємо скан-копію вказаного Експертного звіту (позитивний) на 5 акр. в 1 прим.).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОІМПУЛЬС 2016" #40802249 |
Переможець |
5 117 444,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 09:14
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:04
|
№03-21-236.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 13:10
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 15:01
|
03-236 ДР Гадяч Геріатричний.pdf | укладений |
28 грудня 2021 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.5.2. Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №1 та Розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |