Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія)
Очікувана вартість
3 237 780,11 UAH
UA-2022-01-11-002671-a a6200319219a489f84ea162eaa818bdc
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ворох

+380462916823 ekonom_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИХАЙЛО-КОЦЮБИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04412509
Вебсайт: https://mkocubynska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 15552, Україна , Чернігівська обл., смт. Михайло-Коцюбинське, вулиця Шевченка, 50
Контактна особа: Ірина Ворох
+380462916823
ekonom_invest@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
25 листопада 2021 року Замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-11-25-013750-a станом на 11 грудня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги не відбулись. Тому 13 грудня 2021 року Замовником знову було прийнято рішення про проведення повторної процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-12-13-001521-c. Проте станом на 29 грудня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову не відбулись. Враховуючи ті обставини, що не відбулось дві процедури закупівлі за предметом Електрична енергія (код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія) через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2022 13:13
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
669450 кіловат-година
Електрична енергія (код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 січня 2022 12:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2022 12:40
UA-2021-11-25-013750-a-report.pdf
11 січня 2022 12:40
UA-2021-12-13-001521-c-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-30-000004 ● 11d55a6463b045228b43355b007a2c07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2022 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.09.2022 №12-З Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.09.2022 № 12-З

Витяг до переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-11-002671-а 11.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-09-30-000004 закупівлі Електрична енергія (код CPV за ДК 021:2015- 09310000-5 Електрична енергія), ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-002671-a, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення, щодо відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель будуть враховані та не будуть допущені. Усунути виявлені порушення через внесення змін до тендерної документації з урахуванням вказівок органу моніторингу наразі немає можливості, оскільки процедура вже завершена. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель було проведено роз'яснювальну роботу щодо не допущення в майбутньому порушень законодавства уповноваженими особами Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області та наголошено про необхідність систематичного проходження навчання усім уповноваженим особам з метою підвищення кваліфікації.

2022-10-04 10:02:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 15 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
Переможець 3 237 780,11
UAH з ПДВ
11 січня 2022 13:13

Документи

11 січня 2022 13:13
Електронний підпис
11 січня 2022 13:12
6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2022 13:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
3 237 780,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2022 13:13
Електронний підпис
11 січня 2022 13:12
6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 08:36
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 08:22
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2022 16:51
Д.У.1.pdf зміни до договору
07 липня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:05
ДОДАТКИ.pdf укладений
31 січня 2022 12:05
ДОГОВІР.pdf укладений
31 січня 2022 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3204001ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3204001ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 218 314,20
UAH (в тому числі ПДВ 369 719,03 UAH)