Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 12:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 12:01 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 2 025 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 11:57 |
ТД - відкриті торги ремонт Симиренка 3 поверх.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Прошу надати тендерну документацію в форматі doc або docx (MS Word).
Дякую!
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 2,5%);
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації) Договірна ціна має відповідати зведеному кошторису;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
Згідно Додатку №2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Згідно з дефектним актом та у відповідності з ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною;
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
Згідно п. 5.8.13 ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення.
Умовами тендерної документації (п.14 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») чітко встановлений розмір витрат на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) – 2,5%.
Згідно наданих у складі пропозиції Учасника ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» пояснювальних записок до договірної ціни та зведеного кошторису при розрахунок витрат на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) здійснено в розмірі 1,5% замість 2,5% як передбачено тендерною документацією.
Своє трактування учасником або незрозумілість для нього умов тендерної документації не пояснює невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Варто зазначити, що відповідно до п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Проте Учасник ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» не звертався до Замовника з приводу роз’яснення умов тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до вимог розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 13 передбачено надання Листа погодження, складеного в довільній формі ( на фірмовому бланку учасника) з усіма умовами тендерної документації.
В своїй тендерній пропозиції Учасником ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» надано Лист-погодження від 31 січня 2020 року № 122.
Отже, Учасником ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» уважно вивчені всі вимоги тендерної документації, та є можливість їх виконати.
У вимозі скаржника зазначено, що тендерна документація була некоректно підготовлена ( не було чітко вказано, на які конкретно витрати скільки визначено відсотків), в той час, коли дана інформація чітко викладена в пункті 14 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Отже, Учасником ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» надано неправдиву інформацію в Листі-погодженні з усіма вимогами тендерної документації від 31 січня 2020 року № 122.
Крім того, у своїй скарзі Учасник посилається на п.46 Додатку К ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013, який визначає відсоток ліміту коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5%.
До відома, Додаток К ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 – «Примірна номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва», яким передбачено, що кошти на здійснення технічного нагляду (п. 46) є складовою витрат на утримання служби замовника (а не єдиною статтею витрат).
Замовником згідно п 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» проведено розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації пропозицію Учасника ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» відхилено.
Таким чином, дискваліфікація Учасника ПрАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД» є правомірною та відповідає вимогам чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-05-000026 ● 4ee499f395744b408903869725bb14c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2020 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-21-001970-c
21.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-16 11:31:11
Роз'яснення щодо висновку
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як вона не містить кошторисну документацію у форматі Word, чим не дотримано вимогу підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Твердження щодо недотримання підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією виставлено вимогу про надання кошторисної документації в одному з форматів – Word або pdf на вибір Учасника.
Так, підпунктом 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК-5, подається у форматах pdf, Word (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом). Тобто, Учасники мають право на вибір подати документацію в одному з визначених форматі.
Тендерна документація не містить вимоги про надання документації одночасно в двох форматах Word та pdf.
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД
Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf».
Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах.
Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури.
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації.
3) ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД
Так, Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір. Проте, згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» це не є підставою для відхилення такої пропозиції.
Закон не містить визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 цього Закону.
Згідно ч.1 ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями (де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації) та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі.
При цьому, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, в тому числі оновлена цінова пропозиція, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника та переможця. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення.
Вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №101/2017, що опублікована на сайті Міністерства.
Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку.
4) Слід зазначити, пунктом 3.1. договору від 28.02.2020 № 21 (далі – Договір) передбачено, що підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору. А в пункті 3.2. договору зазначено, що початок та закінчення робіт з проведення поточного ремонту визначається календарним планом виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору. Однак, в календарному плані виконання робіт (додаток № 4) до договору від 28.02.2020 № 21, вказано, що виконання поточного ремонту починається з 17.02.2020, тобто Замовником застосовано положення ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України. Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим.
Твердження висновку є необгрунтованим та не відповідає дійсності, оскільки договір про закупівлю укладено у відповідності до вимог ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено договір від 28.02.2020 № 21. Згідно п. 3.1 та п. 17.1 термін дії договору розпочинається з дати підписання договору, тобто з 28.02.2020 року без застосування норм ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України.
Переможцем закупівлі ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» після підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону, направлено Замовнику для погодження та підписання проект договору 17.02.2020 року. Тобто, з 17.02.2020 року розпочато підготовчий процес узгодження документації та огляду приміщень, ремонт яких передбачається. Це право переможця встановлено Законом (право на відмову від підписання договору).
Слід також відмітити, що погодження, підписання та реєстрація договору – тривалий процес, а також законодавством встановлюються терміни укладання договору.
Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» від 28.02.2020 №21 укладено в терміни, визначені ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до вимог ч. 4 ст. 36 умови договору про закупівлю від 28.02.2020 №21 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Крім того, тендерною документацією виставлено вимогу лише щодо кінцевого строку виконання робіт – 01.04.2020 року. Вказана істотна умова визначена п. 3.1 та календарним планом (Додаток №4) договору про закупівлю від 28.02.2020 №21. Вимога щодо початку виконання робіт не передбачалась тендерною документацією.
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме: 1) Невідповідність пропозиції ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» умовам ТД, так як вона не містить кошторисну документацію у форматі Word, чим не дотримано вимогу підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Твердження щодо недотримання підпункту 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією виставлено вимогу про надання кошторисної документації в одному з форматів – Word або pdf на вибір Учасника. Так, підпунктом 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК-5, подається у форматах pdf, Word (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом). Тобто, Учасники мають право на вибір подати документацію в одному з визначених форматі. Тендерна документація не містить вимоги про надання документації одночасно в двох форматах Word та pdf. Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення його пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку. 2) Переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону, чим не потримано вимогу підпункту «г» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Твердження висновку не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону (в довільній формі), що підтверджується завантаженим на сайті уповноваженого органу файл «2. Інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови згідно ст. 17.pdf». Згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто Законом передбачені конкретні випадки обов’язку Замовника відхилити Учасника по ст. 17 – не надання документів до завершення законодавчо встановленого строку або наявність підстав у наданих документах. Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» при поданні пропозиції завантажено на сайт уповноваженого органу і документи тендерної пропозиції, і документи, подання яких передбачається для переможця процедури. ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідно до ст. 17 надано в повному обсязі документи для підтвердження відсутності підстав до завершення законодавчо встановленого строку. Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку. Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації. 3) ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Так, Учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не опубліковано оновлену цінову пропозицію відповідно до результатів аукціону протягом 5 календарних днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір. Проте, згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» це не є підставою для відхилення такої пропозиції. Закон не містить визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 цього Закону. Згідно ч.1 ст. 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями (де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації) та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі. При цьому, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, в тому числі оновлена цінова пропозиція, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника та переможця. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення. Вказане підтверджується відповіддю Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №101/2017, що опублікована на сайті Міністерства. Таким чином, пропозиція ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації та у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції з причин, зазначених у Вашому висновку. 4) Слід зазначити, пунктом 3.1. договору від 28.02.2020 № 21 (далі – Договір) передбачено, що підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору. А в пункті 3.2. договору зазначено, що початок та закінчення робіт з проведення поточного ремонту визначається календарним планом виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору. Однак, в календарному плані виконання робіт (додаток № 4) до договору від 28.02.2020 № 21, вказано, що виконання поточного ремонту починається з 17.02.2020, тобто Замовником застосовано положення ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України. Ураховуючи, що рішення, дії або бездіяльність Замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважаючи при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим. Твердження висновку є необгрунтованим та не відповідає дійсності, оскільки договір про закупівлю укладено у відповідності до вимог ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами проведеної закупівлі з переможцем торгів ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» укладено договір від 28.02.2020 № 21. Згідно п. 3.1 та п. 17.1 термін дії договору розпочинається з дати підписання договору, тобто з 28.02.2020 року без застосування норм ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України. Переможцем закупівлі ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» після підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону, направлено Замовнику для погодження та підписання проект договору 17.02.2020 року. Тобто, з 17.02.2020 року розпочато підготовчий процес узгодження документації та огляду приміщень, ремонт яких передбачається. Це право переможця встановлено Законом (право на відмову від підписання договору). Слід також відмітити, що погодження, підписання та реєстрація договору – тривалий процес, а також законодавством встановлюються терміни укладання договору. Договір про закупівлю з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» від 28.02.2020 №21 укладено в терміни, визначені ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до вимог ч. 4 ст. 36 умови договору про закупівлю від 28.02.2020 №21 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Крім того, тендерною документацією виставлено вимогу лише щодо кінцевого строку виконання робіт – 01.04.2020 року. Вказана істотна умова визначена п. 3.1 та календарним планом (Додаток №4) договору про закупівлю від 28.02.2020 №21. Вимога щодо початку виконання робіт не передбачалась тендерною документацією. Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури «Поточний ремонт приміщень 3 поверху по вул. Симиренка, 10» код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001970-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності. У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
2020-03-16 11:32:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-08-13 13:25:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК Девелопмент" |
1 845 739,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Рембудсервіс |
1 971 430,52
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" |
1 817 420,45
UAH з ПДВ
|
1 649 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» |
1 948 981,52
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА АРХІБУД" |
1 910 713,10
UAH з ПДВ
|
1 910 713,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД |
2 022 800,40
UAH з ПДВ
|
2 022 800,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
2 024 401,20
UAH з ПДВ
|
2 024 401,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК Девелопмент" #37739235 |
Відхилено |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:08
|
ПП Рембудсервіс #32547049 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 14:02
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" #01354378 |
Відхилено |
1 649 999,99
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 16:22
|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Переможець |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Витяг | укладений |
16 січня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 17:10
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
21 травня 2020 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 15:07
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
02 березня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 16:39
|
Договір | укладений |
28 лютого 2020 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на вартість технічного нагляду та експертизи кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |