Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немішаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44072252 |
Місцезнаходження: | 07853, Україна , Київська обл., селище Немішаєве, вулиця Садова,3 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Володимирович +380457726499 osvita7387@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 509 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 099,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 15:15 |
Додаток 1 ТП (1).docx | |
04 лютого 2025 15:15 |
Додаток 2.docx | |
04 лютого 2025 15:15 |
Додаток 3 (Проект договору).doc | |
04 лютого 2025 15:15 |
Додаток_4_вимоги_до_учасників.docx | |
04 лютого 2025 15:15 |
Перелік документів.docx | |
04 лютого 2025 15:15 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000022 ● ba4a319759e0476e931648ce8fe09852
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 11:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-02-04-012483-a 04.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-12 10:31:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інші завершальні будівельні роботи (`Поточний ремонт укриття в Клавдіївському ЗДО (ясла - садок) комбінованого типу "Ромашка" послуги за кодом ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-012483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної
вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так,
то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДБЕТОН СЕРВІС" |
508 636,00
UAH з ПДВ
|
508 636,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДБЕТОН СЕРВІС" #39067062 |
Переможець |
508 636,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 09:41
|
Договір 16.pdf | укладений |
28 лютого 2025 09:36
|