Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2024 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 41 502 524,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 512,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 14:26 |
ТД .pdf | |
15 листопада 2024 14:26 |
Додаток 2.pdf | |
15 листопада 2024 14:25 |
Перелік змін 15.11.24.pdf | |
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 5 .pdf | |
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 1.pdf | |
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 3.pdf | |
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 4.pdf | |
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 6.pdf |
15 листопада 2024 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2024 14:26 |
ТД .pdf
|
|||
15 листопада 2024 14:26 |
Додаток 2.pdf
|
|||
15 листопада 2024 14:25 |
Перелік змін 15.11.24.pdf
|
|||
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 5 .pdf
|
|||
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 1.pdf
|
|||
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 3.pdf
|
|||
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 4.pdf
|
|||
07 листопада 2024 16:35 |
Додаток 6.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До тендерної документації буде внесено зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000088 ● f67d18876cee478fa5696481aed76364
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2024-11-07-014365-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-20 13:46:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: вул. Северинівська, буд. 105-О, м. Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-07-014365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 14:04:03
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі позитивного експертного звіту No 1007/КЕ/2023 від 07 грудня 2023 Реєстраційний номер EX01:6663-0605-6736-0723 Редакція No 2 (додається) та Зведеного кошторисного розрахунку (додається)
Щодо другого питання. Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/11/obgruntuvannya-severynivska-105o.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2024 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
38 807 416,77
UAH з ПДВ
|
38 807 416,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» |
41 485 129,83
UAH з ПДВ
|
41 485 129,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
38 807 416,77
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 16:59
|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» #45448977 |
Переможець |
41 485 129,83
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:19
|
ДУ № 1 до договору № 55-24.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 17:48
|
55-24.PDF | укладений |
10 грудня 2024 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 55-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |