Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлового будинку за адресою: бульвар Слави, буд.15, м. Дніпро
Очікувана вартість
1 124 300,00 UAH
UA-2021-05-24-012131-b a59d9d2a397a451eab27685ef43e628a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клімова

380931816334 nk44124263@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124263
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Наталія Клімова
380931816334
nk44124263@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 124 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 621,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5621.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлового будинку за адресою: бульвар Слави, буд.15, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, бульвар Слави, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг управлінням з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради у 2021 році, затвердженим наказом управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Підряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Підрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія

Сума забезпечення: 5621.5 UAH
27 травня 2021 21:50
Оголошення про проведення закупівлі.docx
27 травня 2021 21:50
Додаток 4.docx
27 травня 2021 21:50
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx
27 травня 2021 21:50
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx
27 травня 2021 21:50
Додаток 2.docx
24 травня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 21:50
Оголошення про проведення закупівлі.docx
24 травня 2021 15:51
Оголошення про проведення закупівлі.docx
27 травня 2021 21:50
Додаток 4.docx
24 травня 2021 15:51
Додаток 4.docx
27 травня 2021 21:50
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx
24 травня 2021 15:51
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx
27 травня 2021 21:50
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx
24 травня 2021 15:51
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx
27 травня 2021 21:50
Додаток 2.docx
24 травня 2021 15:51
Додаток 2.docx
24 травня 2021 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС 1 082 203,62
UAH з ПДВ
1 082 203,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 червня 2021 21:23
Електронний підпис
03 червня 2021 21:00
10 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
9 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
8 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
7 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
6 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
5 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
4 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
3 СЛАВИ 09.01FR12.pdf
03 червня 2021 21:00
2 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
1 СЛАВИ.pdf
03 червня 2021 21:00
64.imd
03 червня 2021 21:00
Гарантія СЛАВИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС
#42505120
Відхилено 1 082 203,62
UAH з ПДВ
04 червня 2021 18:20

Документи

04 червня 2021 18:18
Електронний підпис
04 червня 2021 18:17
Протокол 228.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій