Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31722949 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220 |
Контактна особа: |
Снігур Оксана Василівна +380445660174 kpuzn_dar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 816 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 080,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Перелік дерев вказано в Додатку 2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2023 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2023 09:40 |
5-Згода учасн..docx | |
07 липня 2023 09:40 |
4-Проект.дог..doc | |
07 липня 2023 09:40 |
3-Тенд.проп..docx | |
07 липня 2023 09:40 |
2-Техн.спец..docx | |
07 липня 2023 09:40 |
1-Квал.критерії.docx | |
07 липня 2023 09:40 |
ТД за Особл.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000029 ● 13db47a49d8641f1a1a07a30f27b6f62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.10.2023 № 95-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.10.2023 № 95-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-07-07-001187-a, 07.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 12:12:40
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6816125,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-07-001187-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- яким чином переможцем ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» виконано вимогу пункту 5 розділу 6 тендерної документації замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
- з якої причини в тендерній документації замовника відсутні опис та приклади формальних помилок як передбачено пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону?
- з якої причини в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-07-07-001187-a в окремому електронному полі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» відсутня відповідна інформація, тоді як пунктом 5 розділу 6 тендерної документації замовника передбачено надання такого забезпечення?
- з якої причини в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-07-07-001187-a замовником не внесено назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі як це передбачено абзацом 2 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 14:56:39
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення від 07.11.2023 щодо закупівлі: Дерева листяні та хвойні (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), номер оголошення в ЦБД UA-2023-07-07-001187-a, повідомляємо наступне.
1) Щодо обгрунтувння розміру витрат: Відповідно до Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 21 від 16.01.2023 «Про затвердження заходів з оновлення зеленої зони м. Києва на 2023 рік» комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва на заходи з оновлення зеленої зони в Дарницькому районі м. Києва виділено: на закупівлю саджанців дерев – 600 000 грн.00 коп., на закупівлю саджанців кущів – 400 000 грн. 00 коп. Також відповідно до листа Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) від 10.03.2023 року № 077-1/56 «Про граничні обсяги додаткових видатків по внесенню змін до бюджету м. Києва на 2023 рік» передбачено виділення додаткових коштів в обсязі 3 300 000 грн. 00 коп. Дані кошти призначені для оновлення зеленої зони в Дарницькому районі м. Києва, виконання виробничої програми на 2023 рік, програми соціально-економічного розвитку на 2023 рік та програми забезпечення природоохоронних заходів на 2023 рік. Також КП УЗН Дарницького району планувало витратити на закупівлю дерев кошти із власного госпрозрахункового рахунку.
2) Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Дерева листяні та хвойні - Розсадницька продукція код 03450000-9 за ДК 021:2015 (Дерева код 03452000-3 за ДК 021:2015) здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754.
Вимоги до якості саджанців дерев викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками.
Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців:
висота і діаметр штамба;
діаметр штамба;
кількість скелетних гілок;
діаметр і довжина кореневої системи.
Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт.
Для саджанців хвойних порід регламентується:
висота;
діаметр крони;
розмір глиби ґрунту.
Обов'язковою вимогою є одновершинність і симетричність крони
саджанців.
Посадковий матеріал дерев, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам.
Разом з тим враховуючи специфіку створення та розташування Дарницького району (створений на намивних пісках), а також проблематику у догляді за деревами та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців, посадковий матеріал повинен бути з глибою ґрунту (контейнер).
3) Щодо визначення очікуваної вартості: повідомляємо, що відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Правильне визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є важливим етапом проведення закупівель. Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що використовується Підприємством, є метод моніторингу ринкових цін на дерева листяні та хвойні із закритою кореневою системою, а також враховуючи отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників закупівлі.
Також, з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» обгрунтування закупівлі разом із комерційними пропозиціями обов’язково розміщуються, до проведення відкритих торгів, на офіційному веб-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/416C3460020DFAE5C22589DA00445E91).
4) Переможець торгів ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» перед підписання договору надав Банківську гарантію №113252/V-0956 від 28 липня 2023 року від АТ «АЛЬТБАНК» на суму гарантії 336 283 грн 44 коп., що відповідає 5 (п’ять) відсоткам вартості Договору.
5) При підготуванні тендерної документації на закупівлю дерев помилково не було добавлено абзац щодо формальних помилок у зв’язку із великим навантаженням на одну уповноважену особу.
6) Підчас публікування оголошення на електронному майданчику, було в окремому електронному полі «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ (СТАТТЯ 27 ЗАКОНУ УКРАЇНИ)» поставлена відмітка, щодо вимоги забезпечення виконання договору. Відсутність даної інформації можна пояснити тільки тим, що відбувся системний збій.
7) При оголошені закупівлі уповноважена особа випадково керувалась ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому помилково не була внесена кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі.
Додатки на 15 арк. в 1 прим:
1. Копія службової записки головного агронома підприємства на 4 арк. в 1 прим.;
2. Копія цінової пропозиції на дерева від ФОП Стратій Р.Д. вих. № б/н від 12.06.2023 року на 1 арк. в 1 прим.;
3. Копія цінової пропозиції на дерева від ТОВ»ЄВА ПРОДЖЕКТ» вих. № б/н від 12.06.2023 року на 1 арк. в 1 прим.;
4. Копія Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 21 від 16.01.2023 «Про затвердження заходів з оновлення зеленої зони м. Києва на 2023 рік» на 3 арк. в 1 прим.;
5. Копія листа Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) від 10.03.2023 року № 077-1/56 «Про граничні обсяги додаткових видатків по внесенню змін до бюджету м. Києва на 2023 рік» на 1 арк. в 1 прим.;
6. Банківська гарантія АТ «АЛЬТБАНК» №113252/V-0956 від 28.07.2023 на 2 арк. В 1 прим.;
7. Свідоцтво від Національного рейтингового Агенства «Рюрік» щодо кредитного рейтинга АТ «АЛЬТБАНК» на 1 арк. в 1 прим.;
8. Витяг НБУ із державного реєстру банків на 1 арк. в 1 прим.;
9. Довіреність видана АТ «АЛЬТБАНК» б/н від 01.03.2023 на право уповноваження Христевича О.В. на 1 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За допущені порушення законодавства України у сфері публічних закупівель, за результатами моніторингу відкритих торгів ІіА-2023-07-07- 001187-а, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області. 1. ОГОЛОСИТИ: СНІГУР Оксані Василівні, провідному фахівцю з публічних закупівель, догану. 2. Направити Снігур О.В. 23.11.2023 на навчання з питань здійснення публічних закупівель.
2023-11-21 15:29:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" |
6 725 668,80
UAH з ПДВ
|
6 725 668,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВА ПРОДЖЕКТ" #43439960 |
Переможець |
6 725 668,80
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 16:24
|
Договір | укладений |
09 серпня 2023 16:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перелік дерев вказано в Додатку 2 | 775 | штуки |
8 678,28
UAH з ПДВ
|