Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пакети для сміття (кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2019-09-18-001595-b a5498f5af5c4413c97e7d5613618e664
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 15:00
Очікувана вартість: 3 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штука
пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:52
ДОКУМЕНТАЦИЯ — пакети для сміття.doc
19 вересня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:52
ДОКУМЕНТАЦИЯ — пакети для сміття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:25
Дата відповіді: 19 вересня 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»
Відповідно Додаток № 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» до «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» п. 3.У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
В п.4.Еквівалент – рівнозначний або рівноцінний товар, який за своїми якісними або технічними характеристиками є не гіршим ніж замовлений товар. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
«Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
Відповідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі» Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД ІМПЕРІЯ РА" 3 198,00
UAH з ПДВ
3 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 11:47
паспорт.pdf
24 вересня 2019 11:03
Пакети СЕС.pdf
24 вересня 2019 11:03
довідка уповноважені.pdf
24 вересня 2019 11:03
наказ директор.pdf
24 вересня 2019 11:03
протокол_зборів.pdf
24 вересня 2019 11:03
статут.pdf
24 вересня 2019 11:03
реквізити_.pdf
24 вересня 2019 11:03
статистика_2019.pdf
24 вересня 2019 11:03
Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2019 11:03
виписка.pdf
24 вересня 2019 11:03
пояснювальна записка.pdf
24 вересня 2019 11:03
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ІМПЕРІЯ РА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД ІМПЕРІЯ РА"
#33869650
Переможець 3 198,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 10:18

Документи

30 вересня 2019 10:18
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:17
ПРОТОКОЛ 109.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТД ІМПЕРІЯ РА"
#33869650
3 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 10:18
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:17
ПРОТОКОЛ 109.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 10:41
дог63.PDF укладений
07 жовтня 2019 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 533,00 UAH)