Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003095 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Бондаревська +380576320856 dergcrl_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 16:17 |
ТД ДЕРГрентг 02.03.2020_Нова ред.doc | |
02 березня 2020 16:17 |
Перелік змін до ТД ДЕРГрентг 02.03.2020.doc |
02 березня 2020 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 березня 2020 16:17 |
ТД ДЕРГрентг 02.03.2020_Нова ред.doc
|
||||||
02 березня 2020 16:17 |
Перелік змін до ТД ДЕРГрентг 02.03.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
О.Б. Согоконь, І.Л. Волочай,
Ю.Т. Кіношенко, С.В. Бабанін,
В.В. Колишкін.
Пункт 5.1 буде виключено
Стосовно існуючих більш красивих LCD консолей, наша вимога, Пункт 5.3, не як не обмежує їх у участі
Враховуючі що у пункті 6.1 межі переміщення детектора розміром 17”x17” рахуються від центру, достатні для досліджень у положенні стоячи і не як не обмежує участь інших учасників з кращими межами. Дякуємо за зауваження!
Вимоги про усунення порушення
Перелік надаємо у доданому файлі
1) Ви пропонуєте зменшити розмір детектора
Пункт 3.2 Ефективний розмір детектора, не менше 427 × 427 мм, шо зменшить діагностичне поле.
2) Ви пропонуєте погіршити роздільну здатність детектора, що негативно відобразиться на діагностиці Пункт 3.6 Просторова роздільна здатність, не менше 3.6 ліній/мм
3)Видаляючи Пункт 3.9 Реєстрація отриманої дози при експозиції Наявність, ми порушуємо чинне законодавство України. Відповідно до закону забороняється ввезення в Україну, виробництво і прийняття в експлуатацію рентгенів без пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози).
4) 3.10 Аккумулятор детектору розрахований на роботу, не менше 5 годин, не бичимо за доцільно погіршувати цей показник
Погіршення показника пункту4.3 Повздовжнє зміщення деки стола, не менше 1200 мм, не є доцільним, оскільки допомагає позиціювати паціента більш комфортно для нього, те саме стосується пункту 4.10.1 Повздовжнє переміщення касето тримача, не менше 520 мм
5) Пункт про Розміщення LCD консолі для відображення та регулювання параметрів експозиції є дуже необхідним для оптимізації робочого процесу рентген лаборанта. Більшість сучасних європейських та інших виробників на сьогодні виносять цю інформацію на консоль розміщену на блоку випромінювача.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 лютого 2020 11:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000021 ● d55d5d8898754b96ba552c711490b290
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 №55
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
15 UA-2020-01-28-002365-a 28.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-24 14:26:34
Звернення
19 березня 2020 року було оприлюднено в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю висновок про результати моніторингу закупівлі за процедурою «відкриті торги» Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради на закупівлю ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова) за номером оголошення UA-2020-01-28-002365-a.
За результатами висновку про результати моніторингу закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Керуючись абзацом 2 частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не погоджується із висновком про результати моніторингу закупівлі та надає аргументовані заперечення до нього.
1. Щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Абзацом третім та четвертим частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
На запитання та вимоги, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник надав необхідні відповіді пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно, на виконання зазначених вище положень Закону, кінцевий строк подання тендерних пропозицій для учасників було автоматично продовжено електронною системою.
Керуючись, абзацом другим частини 1 статті 10 зміни Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
03 березня 2020 року, на підставі Рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради, що викладене у Протоколі № 1-02/03 від 02 березня 2020 року, було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію у новій редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради своєчасно оприлюднило інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу щодо внесення змін до тендерної документації і не порушило вимоги, встановлені статтею 10 Закону щодо строків для оприлюднення такої інформації.
2. Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
В Додатку 2 тендерної документації Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради зазначений перелік документів, що має надати учасник. Зокрема, пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)».
Вимогою пункту «б» Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «б) документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України;».
Висновком про результати моніторингу закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби стверджуються наступне: «за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНЕКС» умовам тендерної документації. ТОВ «СІНЕКС» не надано довідку з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пункту «б» Приміток до Додатку 2 до тендерної документації.».
При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» замовник керувався виключно відповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та нормами чинного законодавства, а саме:
По-перше, надання свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку передбачено тільки для учасників, які є платниками такого податку, про що заначено у дужках пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації – «якщо учасник є платником єдиного податку».
По-друге, вимоги про надання довідки з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку умовами тендерної документації не встановлювалося.
По-третє, довідка про документи, що не передбачені законодавством для Учасників мала бути в складі тендерної пропозиції у разі відсутності в учасника як свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ так і свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, тому як замовник вимагає тільки той документ, що є в учасника згідно до обраної ним системи оподаткування.
По-четверте, практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 було розглянуто аналогічне питання (сторінка 5 зазначеного Рішення) та встановлена відсутність порушення умов тендерної документації в учасника, який надав тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
У зв’язку із чим, тендерна пропозиція ТОВ «СІНЕКС» є такою що відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
На підставі вище викладеного, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не порушувало законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕКС», а висновок про результати моніторингу закупівлі містить опис порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що не відповідає дійсним вимогами тендерної документації.
Додаток
1. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 .
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" #41086393 |
Переможець |
3 494 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 13:21
|
ду1 27 03 2020.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 16:11
|
3110 2 2020.pdf | укладений |
24 березня 2020 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; зміна банківських реквізитів, детальніше у додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 3110/2-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |