Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 25+850 – км 29+150, Полтавська область
Очікувана вартість
118 500 000,00 UAH
UA-2020-07-16-006825-c ● a540e38ebd9a43308a5dfc93d9648985
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 118 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 592 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 592500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3.3 км
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 25+850 – км 29+150, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: P-11 — Полтава - Красноград
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів може здійснювати попередню оплату робіт, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 18:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 17:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
16 липня 2020 17:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
16 липня 2020 17:58 |
Відомість обсягів км 25+850 - км 29+150.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо субпідрядників
Дата подання: 23 липня 2020 15:55
Дата відповіді: 27 липня 2020 11:21
Шановний Замовнику, надайте відповідь чи можливо підтвердити кваліфікаційні вимоги, а саме: досвід виконання робіт, фінансову спроможність, вимоги по матеріально – технічній базі шляхом залучення Субпідрядника (без створення об’єднання учасників), в обсязі 20 і більше відсотків від вартості договору, за яким в разі перемоги в процедурі закупівлі буде укладено договір субпідряду на відповідний відсоток виконання? З метою уникнення непорозумінь при подачі тендерної пропозиції, просимо вказати вичерпний перелік документів, які необхідно подати в даному випадку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. Учасник повинен підтвердити власний досвід виконання робіт та власну фінансову спроможність. Порядок залучення субпідрядників наведено в пункті 8 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо лабораторії
Дата подання: 23 липня 2020 15:56
Дата відповіді: 27 липня 2020 11:20
Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 30 Тендерної документації) встановлена вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, серед переліку яких лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю в кількості 2 осіб. В разі відсутності у Учасника власної або орендованої лабораторії, в такого учасника в штаті відсутня посада лаборанта.
Серед підтвердження кваліфікаційних вимог, Замовником встановлена можливість підтвердження наявності лабораторії, шляхом її залучення на договірних засадах, наприклад договору про надання послуг лабораторії. В такому випадку послуги надаються лабораторією із залученням працівників – лаборантів лабораторії, що надає послуги. Просимо надати відповідь чи можливо підтверджувати наявність лаборантів договором про надання послуги лабораторії та внести відповідні зміни до умов Тендерної документації та надати обґрунтування чим викликана необхідність наявності 2 осіб лаборантів. Чи можливе підтвердження 1 особи лаборанта на залучену лабораторію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особа); лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи); майстер (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники (20 осіб).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно інформації зазначеної в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 30 Тендерної документації) підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, в тому числі і лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи) не заборонено іншими документами, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Необхідність наявності двох осіб лаборантів або інших осіб, яка виконує функції лабораторного контролю зумовлено достатньо великим обсягом даної закупівлі з урахуванням основних положень СОУ 45.2-00018112-079:2011 Правила проведення атестації випробувальних лабораторій у дорожньому господарстві, ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, вимог охорони праці при проведенні випробувань та не суперечить чинному законодавству.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особа); лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи); майстер (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники (20 осіб).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно інформації зазначеної в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 30 Тендерної документації) підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, в тому числі і лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи) не заборонено іншими документами, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Необхідність наявності двох осіб лаборантів або інших осіб, яка виконує функції лабораторного контролю зумовлено достатньо великим обсягом даної закупівлі з урахуванням основних положень СОУ 45.2-00018112-079:2011 Правила проведення атестації випробувальних лабораторій у дорожньому господарстві, ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, вимог охорони праці при проведенні випробувань та не суперечить чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006825-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 23 липня 2020 15:58
Щодо банківської гарантії
Шановний Замовнику, в Тендерній документації міститься вимога щодо розміру забезпечення 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, що складає 592 500,00 грн. Строк дії забезпечення – 90 календарних днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії гарантії. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок.
На нашу думку, в умовах світової економічної кризи, спричиненої пандемією COVID-2019 такі вимоги є надто суворими та призведуть до великих, нічим не виправданих матеріальних витрат для учасників, які виявлять бажання взяти участь в даній процедурі закупівлі.
Крім того, Ви, як державний замовник і так себе убезпечуєте від недобросовісних учасників видом банківської гарантії – з повним грошовим покриттям, але заборона спрямовувати кошти на депозитний рахунок нічим не зумовлена. Чим постраждає Замовник, якщо потенційний учасник спрямує кошти банківської гарантії на депозитний рахунок на 90 календарних днів і хоча б якось зможе собі покрити витрати на те, що значна сума грошових коштів знаходилася поза обігом і приносила хоча б якийсь прибуток в нинішніх економічних умовах, або чим би Замовник постраждав, якби прописав вимогу в тендерній документації щодо подання банківської гарантії (без покриття), коли б учаснику не потрібно було «заморожувати» кошти в банківській установі та нести збитки, спричинені таким «замороженням».
Така вимога Замовника звужує кількість потенційних учасників, знижує конкуренцію і тим самим Ви як державний замовник не створите сприятливих умов для проведення закупівлі за принципами економії та максимальної ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити вид банківської гарантії на електронну або друковану (без вимоги грошового покриття) або дозволити учасникам надання гарантій з повним грошовим покриттям на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
На нашу думку, в умовах світової економічної кризи, спричиненої пандемією COVID-2019 такі вимоги є надто суворими та призведуть до великих, нічим не виправданих матеріальних витрат для учасників, які виявлять бажання взяти участь в даній процедурі закупівлі.
Крім того, Ви, як державний замовник і так себе убезпечуєте від недобросовісних учасників видом банківської гарантії – з повним грошовим покриттям, але заборона спрямовувати кошти на депозитний рахунок нічим не зумовлена. Чим постраждає Замовник, якщо потенційний учасник спрямує кошти банківської гарантії на депозитний рахунок на 90 календарних днів і хоча б якось зможе собі покрити витрати на те, що значна сума грошових коштів знаходилася поза обігом і приносила хоча б якийсь прибуток в нинішніх економічних умовах, або чим би Замовник постраждав, якби прописав вимогу в тендерній документації щодо подання банківської гарантії (без покриття), коли б учаснику не потрібно було «заморожувати» кошти в банківській установі та нести збитки, спричинені таким «замороженням».
Така вимога Замовника звужує кількість потенційних учасників, знижує конкуренцію і тим самим Ви як державний замовник не створите сприятливих умов для проведення закупівлі за принципами економії та максимальної ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити вид банківської гарантії на електронну або друковану (без вимоги грошового покриття) або дозволити учасникам надання гарантій з повним грошовим покриттям на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 11:25
Шановний Учаснику! Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника встановлювати вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції (частина 1 статті 25 Закону). Пунктом 10 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Нормативно-правова регламентація операцій з гарантіями передбачена у тому числі: Цивільним кодексом України; Господарським кодексом України; Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (надалі – Положення № 639).
Згідно з частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
У відповідності до частини 1 статті 200 Господарського кодексу України гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов’язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов’язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов’язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Положення № 639 надає наступне визначення гарантії: гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійною випадку.
Діючим законодавством України, зокрема статтею 20 Постанови Правління НБУ № 639 від 15.12.2004, визначено вид банківської гарантії із покриттям.
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язання у випадку настання гарантійного випадку.
У той же час, якщо Учасник не може забезпечити наявність грошового покриття за банківською гарантією в тендері, то виникають цілком обґрунтовані сумніви у спроможності такого Учасника забезпечити виконання великого обсягу робіт, забезпечення належної якості, наявності техніки та необхідної кількості персоналу тощо.
Нормативно-правова регламентація операцій з гарантіями передбачена у тому числі: Цивільним кодексом України; Господарським кодексом України; Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (надалі – Положення № 639).
Згідно з частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
У відповідності до частини 1 статті 200 Господарського кодексу України гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов’язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов’язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов’язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Положення № 639 надає наступне визначення гарантії: гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійною випадку.
Діючим законодавством України, зокрема статтею 20 Постанови Правління НБУ № 639 від 15.12.2004, визначено вид банківської гарантії із покриттям.
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язання у випадку настання гарантійного випадку.
У той же час, якщо Учасник не може забезпечити наявність грошового покриття за банківською гарантією в тендері, то виникають цілком обґрунтовані сумніви у спроможності такого Учасника забезпечити виконання великого обсягу робіт, забезпечення належної якості, наявності техніки та необхідної кількості персоналу тощо.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006825-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 23 липня 2020 15:59
Щодо трудових книжок
Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 30 Тендерної документації) встановлена вимога щодо надання копій трудових книжок на працівників, для підтвердження кваліфікації. Якщо працівники учасника надали відмови від використання, поширення та публікації персональних даних, що вказані в трудовій книжці. Учасник відповідно до ст. 21, 32, 34 Конституції України та ст. 5 ст. 11 ЗУ «Про інформацію» не має права публікації трудових книжок. Які документи можливо подати на підтвердження досвіду роботи в дорожній галузі? Прохаємо внести зміни до умов тендерної документації щодо публікації трудових книжок працівників, для уникнення випадків дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 11:26
Шановний Учаснику! Відповідно до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт, яка передбачає розкриття конкретної інформації про працівників Учасника, оскільки необхідно зазначити посаду працівника, його прізвище, ім’я, по батькові, освіту та відомості щодо стажу роботи.
Згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.
Відповідно до пункту 1 статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
На думку Замовника, саме копії наказів на призначення, копії трудових книжок та документів про освіту, які мають бути надані Учасником в додаток до довідки, є належним підтвердженням зазначеної у довідці інформації, свідчать про наявність правовідносин Учасника із зазначеними працівниками та мінімізують ризик надання Учасником у складі тендерної пропозиції недостовірних відомостей.
Згідно з пунктом 2 статті 4 Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі у розумінні вищевказаного Закону є володільцем та розпорядником персональних даних, якому суб’єктом персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від його імені, тому й обов’язок отримання згоди від суб’єкта персональних даних згоди на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі.
У разі відсутності у Учасника як розпорядника персональних даних згоди від суб’єкта персональних даних на розповсюдження та обробку персональних даних у вигляді копій трудових книжок, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у тендерній пропозиції та здійснити їх знеособлювання, щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник на записі у трудовій книжці має бути читабельною.
Згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.
Відповідно до пункту 1 статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
На думку Замовника, саме копії наказів на призначення, копії трудових книжок та документів про освіту, які мають бути надані Учасником в додаток до довідки, є належним підтвердженням зазначеної у довідці інформації, свідчать про наявність правовідносин Учасника із зазначеними працівниками та мінімізують ризик надання Учасником у складі тендерної пропозиції недостовірних відомостей.
Згідно з пунктом 2 статті 4 Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі у розумінні вищевказаного Закону є володільцем та розпорядником персональних даних, якому суб’єктом персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від його імені, тому й обов’язок отримання згоди від суб’єкта персональних даних згоди на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі.
У разі відсутності у Учасника як розпорядника персональних даних згоди від суб’єкта персональних даних на розповсюдження та обробку персональних даних у вигляді копій трудових книжок, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у тендерній пропозиції та здійснити їх знеособлювання, щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник на записі у трудовій книжці має бути читабельною.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006825-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 23 липня 2020 16:00
Аналогічні договори
Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 31 Тендерної документації) встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та Замовником встановлено під поняттям аналогічний договір - договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І,ІІ чи ІІІ категорії із зазначенням сумарних обсягів виконання робіт.
Встановленням вимоги щодо виду доріг – державного значення та категорій - І,ІІ, ІІІ та обсягів, Замовник знову звужує кількість потенційних учасників, в яких також є напрацьований досвід. Крім того, якщо в потенційного учасника є напрацьований позитивний досвід по дорогах загального користування місцевого значення, (але відсутній досвід по дорогах державного значення), проте він бажає взяти участь в закупівлях по дорогах державного значення, але Замовник встановлює вимоги які взагалі роблять неможливим подальшу участь в закупівлях по дорогах державного значення, як може йти мова про створення добросовісної конкуренції серед учасників, якщо в таких закупівлях може брати участь лише звужене, всім відоме коло учасників у дорожній галузі.
Замовник встановлює додаткові обмеження щодо обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Наше підприємство, як потенційний Учасник маємо відповідний досвід, зазначений Замовником, проте в менших обсягах, ніж вимагається Замовником в Тендерній документації і зможе так само якісно виконати види робіт і в обсягах, що передбачені Технічним завданням Замовника, оскільки методи, технології та механізми, що використовуються не відрізняються в залежності від обсягів робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час.
Тобто, якщо учасник матиме необхідну кількість машин та механізмів і кількість працівників, він зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того влаштував він вирівнюючий та/або нижній шар (шари) асфальтобетонного покриття в обсязі 29 150 м2 або ж скажімо 5 000 м2.
Таким чином, Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконання аналогічних робіт.
Крім того, вважаємо дискримінаційним положення Тендерної документації щодо виконання робіт за аналогічним договором на дорогах саме «Державного значення».
Серед основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, зокрема ст.. 8 Закону встановлю, що автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення, які в свою чергу поділяються на підвиди. Але відмінності між видами і підвидами не є суттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з поточного середнього ремонту. Виконання поточного середнього ремонту регламентовано відповідними державними стандартами. Всі державні стандарти, правила та вимоги визначають вимоги для проведення поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, без розмежування державного чи місцевого значення.
Враховуючи практику Антимонопольного комітету України, зокрема рішення № 18510-р/пк-пз від 12.12.2019 р., в зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до умов Тендерної документації та розширити вимогу підтвердженням досвіду виконання аналогічних доріг по іншим категоріям та видам доріг, аніж державним та внести зміни, якими виключити вимогу щодо обсягів за видами робіт, встановленими Замовником в Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Встановленням вимоги щодо виду доріг – державного значення та категорій - І,ІІ, ІІІ та обсягів, Замовник знову звужує кількість потенційних учасників, в яких також є напрацьований досвід. Крім того, якщо в потенційного учасника є напрацьований позитивний досвід по дорогах загального користування місцевого значення, (але відсутній досвід по дорогах державного значення), проте він бажає взяти участь в закупівлях по дорогах державного значення, але Замовник встановлює вимоги які взагалі роблять неможливим подальшу участь в закупівлях по дорогах державного значення, як може йти мова про створення добросовісної конкуренції серед учасників, якщо в таких закупівлях може брати участь лише звужене, всім відоме коло учасників у дорожній галузі.
Замовник встановлює додаткові обмеження щодо обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Наше підприємство, як потенційний Учасник маємо відповідний досвід, зазначений Замовником, проте в менших обсягах, ніж вимагається Замовником в Тендерній документації і зможе так само якісно виконати види робіт і в обсягах, що передбачені Технічним завданням Замовника, оскільки методи, технології та механізми, що використовуються не відрізняються в залежності від обсягів робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час.
Тобто, якщо учасник матиме необхідну кількість машин та механізмів і кількість працівників, він зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того влаштував він вирівнюючий та/або нижній шар (шари) асфальтобетонного покриття в обсязі 29 150 м2 або ж скажімо 5 000 м2.
Таким чином, Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконання аналогічних робіт.
Крім того, вважаємо дискримінаційним положення Тендерної документації щодо виконання робіт за аналогічним договором на дорогах саме «Державного значення».
Серед основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, зокрема ст.. 8 Закону встановлю, що автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення, які в свою чергу поділяються на підвиди. Але відмінності між видами і підвидами не є суттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з поточного середнього ремонту. Виконання поточного середнього ремонту регламентовано відповідними державними стандартами. Всі державні стандарти, правила та вимоги визначають вимоги для проведення поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, без розмежування державного чи місцевого значення.
Враховуючи практику Антимонопольного комітету України, зокрема рішення № 18510-р/пк-пз від 12.12.2019 р., в зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до умов Тендерної документації та розширити вимогу підтвердженням досвіду виконання аналогічних доріг по іншим категоріям та видам доріг, аніж державним та внести зміни, якими виключити вимогу щодо обсягів за видами робіт, встановленими Замовником в Тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 11:27
Шановний Учаснику! Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Якість виконання робіт не може описуватися лише державними та галузевими будівельними нормами та назвою робіт. За однакових державних та/або галузевих будівельних норм однакові за предметом виконанні роботи часто мають істотно різну якість. Відсутні будь-які розумні міркування ставити під сумнів, що якість виконання робіт залежить від наявних в учасника Процедури закупівлі знань, набутих навичок та умінь, які не з’являються одночасно і в повному і вичерпному обсязі при його входженні на ринок, не змінюючись у подальшому. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід - це питання рівня, міри. Досвід ремонту чи будівництва 10 км доріг істотно відрізняється від досвіду ремонту чи будівництва 1000 км доріг.
У зв’язку з цим, абсолютно некоректними є твердження, що обсяги робіт не мають значення і «Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час».
Обсяг здійснених учасником робіт відображає обсяг тих різноманітних проблем, питань, непередбачуваних ситуацій організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру, з якими міг стикатися учасник і, відповідно, вже знає як і вміє найбільш ефективно їх вирішувати на практиці, що відображається на якості виконання робіт.
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Якість виконання робіт не може описуватися лише державними та галузевими будівельними нормами та назвою робіт. За однакових державних та/або галузевих будівельних норм однакові за предметом виконанні роботи часто мають істотно різну якість. Відсутні будь-які розумні міркування ставити під сумнів, що якість виконання робіт залежить від наявних в учасника Процедури закупівлі знань, набутих навичок та умінь, які не з’являються одночасно і в повному і вичерпному обсязі при його входженні на ринок, не змінюючись у подальшому. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід - це питання рівня, міри. Досвід ремонту чи будівництва 10 км доріг істотно відрізняється від досвіду ремонту чи будівництва 1000 км доріг.
У зв’язку з цим, абсолютно некоректними є твердження, що обсяги робіт не мають значення і «Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час».
Обсяг здійснених учасником робіт відображає обсяг тих різноманітних проблем, питань, непередбачуваних ситуацій організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру, з якими міг стикатися учасник і, відповідно, вже знає як і вміє найбільш ефективно їх вирішувати на практиці, що відображається на якості виконання робіт.
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2020-07-16-006825-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 23 липня 2020 16:01
Фінансова спроможність
Шановний Замовнику, в Додатку 2 до Тендерної документації п. 4 (сторінка 32 Тендерної документації) встановлена вимога щодо документального підтвердження фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю, в якій встановлено вимогу до річного обсягу виручки у розмірі очікуваної вартості предмету даної процедури закупівлі.
На нашу думку дана вимога знову звужує кількість потенційних учасників, та дає можливість участі лише звуженому, всім відомому колу учасників у дорожній галузі. Крім того, позитивну фінансову спроможність учасника показує не лише річний обсяг виручки, але й наявність (відсутність) заборгованості по кредитах та довгострокових фінансових зобов’язаннях, наявність власних основних засобів та ін. Дуже часто зустрічаються випадки, коли обсяг річної виручки у підприємства значний, проте є багато витрат та наявна прострочена заборгованість, що ніяк не характеризує учасника як учасника з позитивним фінансовим досвідом. Просимо внести зміни до умов тендерної документації в цій частині та виключити дану вимогу з умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
На нашу думку дана вимога знову звужує кількість потенційних учасників, та дає можливість участі лише звуженому, всім відомому колу учасників у дорожній галузі. Крім того, позитивну фінансову спроможність учасника показує не лише річний обсяг виручки, але й наявність (відсутність) заборгованості по кредитах та довгострокових фінансових зобов’язаннях, наявність власних основних засобів та ін. Дуже часто зустрічаються випадки, коли обсяг річної виручки у підприємства значний, проте є багато витрат та наявна прострочена заборгованість, що ніяк не характеризує учасника як учасника з позитивним фінансовим досвідом. Просимо внести зміни до умов тендерної документації в цій частині та виключити дану вимогу з умов Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 11:30
Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Замовник вимагає від Учасника у складі тендерної пропозиції надання документального підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі даної процедури закупівлі, що не суперечить нормам чинного законодавства та не звужує кількість потенційних учасників.
Замовник вимагає від Учасника у складі тендерної пропозиції надання документального підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі даної процедури закупівлі, що не суперечить нормам чинного законодавства та не звужує кількість потенційних учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-16-006825-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 29 липня 2020 19:26
Дата подання: 29 липня 2020 19:26
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 18:41
рішення від 31.07.2020 № 14742 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 18:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2020 № 15371.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 20:03
рішення від 11.08.2020 № 15371.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 19:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
100 009 064,04
UAH з ПДВ
|
98 207 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
110 240 821,20
UAH з ПДВ
|
98 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Відхилено |
98 207 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 16:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
98 700 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:27
|
№ 100-06-20 д.у.10.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2022 13:23
|
№ 100-06-20 д.у.07.pdf | зміни до договору |
09 липня 2022 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2022 13:05
|
№ 100-06-20 д.у.06.pdf | зміни до договору |
02 січня 2022 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:29
|
№ 100-06-20 д.у.01 (1).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 11:41
|
№ 100-06-20 (договір).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:41
|
№ 100-06-20 (додаток 1).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:41
|
№ 100-06-20 (додаток 2).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник цією угодою бере на себе юридичні зобов’язання по договору |
Номер договору про закупівлю: | 100-06-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 100-06-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 100-06-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 100-06-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |