Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services from the current average repair motor road O081976 Chernihivka – Bohdanivka – /N-30/, km 0+000 - km 19+800 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
154 663 289,00 UAH
UA-2020-07-08-002348-a a52d49c217094f599371db5aeb84dd0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380964294076 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Olexandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 14:20
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 154 663 289,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 773 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4639000 UAH
Publication date: 08 липня 2020 16:18
Enquiries until: 08 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 09:00
Planned auction date: 22 жовтня 2020 14:20

Information

Estimated total value: 154 663 289 UAH including VAT
Minimal lowering step: 773 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services from the current average repair motor road O081976 Chernihivka – Bohdanivka – /N-30/, km 0+000 - km 19+800 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces).
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:25
Кошторисна документація ПСР Чернігівка.rar
02 вересня 2020 16:25
Кошторисна документація ПСР Чернігівка.rar
21 серпня 2020 11:13
Кошторисна документація ПСР Чернігівка.rar
07 серпня 2020 11:43
Кошторисна документація ПСР Чернігівка.rar
10 вересня 2020 16:24
НР4Проект договору Чернігівка ОПУБ.doc
02 вересня 2020 16:25
НР3Проект договору Чернігівка ОПУБ.doc
21 серпня 2020 11:13
НР2Проект договору Чернігівка ОПУБ.doc
07 серпня 2020 11:43
НРПроект договору Чернігівка ОПУБ.doc
08 липня 2020 16:28
Проект договору Чернігівка ОПУБ.doc
10 вересня 2020 16:24
НР4ТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
02 вересня 2020 16:25
НР3ТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
21 серпня 2020 11:12
НР2ТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
07 серпня 2020 12:11
НРТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
07 серпня 2020 11:43
НРТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
08 липня 2020 16:27
ТД ПСР Чернігівка ОПУБ.docx
10 вересня 2020 16:24
НР4Оголошення ПСР ЧернігівкаАНЛГ ОПУБ.doc
02 вересня 2020 16:25
НР3Оголошення ПСР ЧернігівкаАНЛГ ОПУБ.doc
21 серпня 2020 11:12
НР2Оголошення ПСР ЧернігівкаАНЛГ ОПУБ.doc
07 серпня 2020 11:43
НРОголошення ПСР ЧернігівкаАНЛГ ОПУБ.doc
08 липня 2020 16:27
Оголошення ПСР ЧернігівкаАНЛГ ОПУБ.doc
10 вересня 2020 16:24
НР4Оголошення ПСР ЧернігівкаУКР ОПУБ.doc
02 вересня 2020 16:25
НР3Оголошення ПСР ЧернігівкаУКР ОПУБ.doc
21 серпня 2020 11:12
НР2Оголошення ПСР ЧернігівкаУКР ОПУБ.doc
07 серпня 2020 11:42
НРОголошення ПСР ЧернігівкаУКР ОПУБ.doc
08 липня 2020 16:27
Оголошення ПСР ЧернігівкаУКР ОПУБ.doc
10 вересня 2020 16:24
Перелик змин4 ПСР Чернігівка ОПУБ.doc
02 вересня 2020 16:24
Перелик змин3 ПСР Чернігівка ОПУБ.doc
21 серпня 2020 11:10
Перелик змин ПСР Чернігівка ОПУБ.doc
07 серпня 2020 11:43
Перелик змин ПСР Чернігівка ОПУБ.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2020
UA-2020-07-08-002348-aa52d49c217094f599371db5aeb84dd0e
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:20
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" #36652075

№ рішення у справі

70/120-р/к

Дата рішення у справі

17.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

18 вересня 2020 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:41
Т.П..PDF
17 вересня 2020 16:41
АКТ 3.PDF
17 вересня 2020 16:41
Акт 1.pdf
17 вересня 2020 16:41
Акт 2 (2).pdf
17 вересня 2020 16:41
Аналог. договір+ДУ1.PDF
17 вересня 2020 16:41
Договір 31-20 від 30.03.2020 (3).pdf
17 вересня 2020 16:41
Договір 27 05 ПРМел (2).pdf
17 вересня 2020 16:41
АКТ2,3.PDF
17 вересня 2020 16:41
АКТ 5,6.PDF
17 вересня 2020 16:41
АКТ1.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідки відповідності.pdf
17 вересня 2020 16:41
Проект договора.PDF
17 вересня 2020 16:41
Договір лабораторія.pdf
17 вересня 2020 16:41
GARANTIYA_4 639 000,00UAH.zip
17 вересня 2020 16:41
Тех. паспорта катки 70,90.pdf
17 вересня 2020 16:41
Тех. паспорт Фреза 1000.pdf
17 вересня 2020 16:41
Тех. паспорта Scania.pdf
17 вересня 2020 16:41
Тех. паспорт ГАЗель.pdf
17 вересня 2020 16:41
тех паспорт Hofmann H26-3.PDF
17 вересня 2020 16:41
Тех. паспорт DAF мойка.pdf
17 вересня 2020 16:41
Лист погодження АБЗ.pdf
17 вересня 2020 16:41
Договір Водоканал.pdf
17 вересня 2020 16:41
Лист погодження ТБД.PDF
17 вересня 2020 16:41
ГАЗель.PDF
17 вересня 2020 16:41
DAF.PDF
17 вересня 2020 16:41
Бульдозер.PDF
17 вересня 2020 16:41
Лист до УЖКГ.PDF
17 вересня 2020 16:41
АКТ 4.pdf
17 вересня 2020 16:41
Лист відгук.PDF
17 вересня 2020 16:41
ДУ1 (1).pdf
17 вересня 2020 16:41
Довідка УЖКГ.PDF
17 вересня 2020 16:41
Транспортна схема.PDF
17 вересня 2020 16:41
Технічне завдання.PDF
17 вересня 2020 16:41
Специфікація.PDF
17 вересня 2020 16:41
Договір мат.тех. база.pdf
17 вересня 2020 16:41
Протокол.PDF
17 вересня 2020 16:41
Інформаційні довідки.PDF
17 вересня 2020 16:41
Додаток 2.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довдка працівники.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідка обладнання.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідки ст. 17.PDF
17 вересня 2020 16:41
Гарантійний лист.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідка аналогічні.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідка мат.тех.база.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідка завод.PDF
17 вересня 2020 16:41
Довідка лабораторія.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. для підтвердження інформації по поз.1 «Інформаційна довідка про обсяги наданих послуг» від 19.08.2020 №19 по встановленню металевого бар’єрного огородження (договір від 24.12.2019 №24/12-2), в кількості 23,28 м, надано акту приймання виконаних будівельних робіт №КБ-2в за грудень 2019 року, в якому зазначено «улаштування пішохідного оцинкованого огородження в кількості 23,28 м» (п.п.11/12 розділу «Пішохідне оцинковане огородження»). 1.2 по поз. 35 копії «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 19.08.2020 №15, у наданій на підтвердження копії договору про надання послуг технікою від 27.07.2020 року №2707-У, наявні розбіжності по тексту договору щодо назви Виконавця. 1.3. «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 19.08.2020 року №15 не містить інформацію про весь необхідний перелік обладнання (машин та механізмів) для надання послуг відповідно до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 3), з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п.1 п.3 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації 2.2. п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, та Таблиці 1 до нього. 2.3. п.п.1 п. 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 усунути розбіжності в інформації, яка зазначена в «Інформаційній довідці про обсяги наданих послуг» від 19.08.2020 №19 та акті приймання виконаних будівельних робіт №КБ-2в за грудень 2019 року по договору від 24.12.2019 №24/12-2. 3.2. надати завірені копії: договору про надання послуг технікою від 27.07.2020 року №2707-У; листів підтвердження від Власника обладнання та надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг; додаткові документи, що підтверджують усунення невідповідностей по тексту договору стосовно Виконавця. 3.3. надати «ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ про наявність обладнання (машин та механізмів» у відповідності до вимог Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та по переліку обладнанню, яке буде додатково включено до цієї довідки після внесених Учасником змін, всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачену п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям».

Документи

18 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:46
Протокол НР.7Z
17 вересня 2020 16:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 вересня 2020 16:46
Лист для клієнті1.7z
17 вересня 2020 16:46
Гарантія 6851-20.7z
17 вересня 2020 16:46
Витяг із Статуту.7z
17 вересня 2020 16:46
Банківська ліцензі1.7z
17 вересня 2020 16:46
7. Підтвердження досвіду.pdf
17 вересня 2020 16:46
4. Підтвердження заводу.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 02.09.2020 №2975т (далі - Довідка): а) по поз.8 Довідки у стовбці 6 не зазначено: власне, орендоване або залучене; б) по поз.13 Довідки відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серія ЕЕ № 209018 у стовбці 2 назва обладнання зазначено «Екскаватор гусеничний», в той час у договорі фінансового лізингу від 22.04.2019 № UA107L-19-11 (додаток 1 до цього договору та акт прийому-передачі обладнання 350 від 14.05.2019) назву обладнання зазначено, як «Гідравлічний екскаватор»; в) по поз. 71 Довідки у стовбці 3 замість типу (марки) зазначено «без маркування»; г) по поз. 78 Довідки не надано листа(ів)-підтвердження від Власника обладнання АБО орендодавця АБО надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг, а саме від комунального підприємства «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради, що не відповідає вимогам; д) по поз. 79 та 80 Довідки у стовбці 2 зазначено: «Компресор пересувний у комплекті з відбійними молотками», інвентарні картки надано тільки на «Компресор пересувний СМ 100-240/243» та «Компресор пересувний ПКСД 1,5/16» на молотки відбійні інвентарні картки не надані та у Довідці не вказано їх кількість і не зазначено інформацію щодо номерів відповідних інвентарних карток; е) по поз. 81 Довідки інвентарна картка не містить підпису посадової особи комунального підприємства «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради, та назва обладнання в інвентарній картці не співпадає з назвою цього обладнання у Довідці; д) по поз. 81 та 82 Довідки Учасником у складі його тендерної пропозиції надані копії інвентарних карток на агрегат для обрізання гілок Pronar GP200 та машину для подрібнення деревини Bobcat SB 240*721555, але у Довідці не зазначено інформацію щодо номерів відповідних інвентарних карток; ж) по поз. 84 Довідки не надано інвентарну картку та не зазначено у Довідці номер інвентарної картки; з) по поз. 85 Довідки надана для підтвердження копія інвентарної картки не містить інформації стосовно назви підприємства, яким вона складена. 1.2. ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про наявність кваліфікованих працівників» від 02.09.2020 №2977т (далі Довідка 1): а) по поз.8-12, 14-17, 20, 23, 24, 26-28, 31, 34, 37, 40, 41, 44-47, 50, 51 Довідки 1 не зазначена спеціальність або кваліфікація працівника; б) у стовпці 7 Довідки 1 замість зазначення «трудові відносини або відносини цивільно-правового характеру» зазначено «штатний працівник». 1.3. Протокол №0209-20 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 02.09.2020 не містить інформацію про особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п.1 п.1. Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та Таблиці 1 до цього додатку; 2.2. Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.3. п.п.1.1. п.1 Додатку 4 «Інші документи, які повинен Учасник подати у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 надати «ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ про наявність обладнання (машин та механізмів) у відповідності до вимог Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», інформацію та документи, для усунення невідповідностей, про які зазначено у п.п.1 п.1 цього повідомлення; 3.2. надати «ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ про наявність кваліфікованих працівників» з дотриманням вимог Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3.3. надати з урахуванням вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» відповідний протокол загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС», в якому зазначено особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору по закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).

Документи

18 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:15
На вимогу.rar
18 вересня 2020 07:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 07:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:55
4.4.3. Транспортна схема.pdf
17 вересня 2020 16:55
2.1.3. Залучена техніка ч.1.pdf
17 вересня 2020 16:55
2.1.4. Залучена техніка ч.2.pdf
17 вересня 2020 16:55
3.6. Копія Статуту.pdf
17 вересня 2020 16:55
Банківська гарантія.rar
17 вересня 2020 16:55
4.4.2. Копія атестату.pdf
17 вересня 2020 16:55
4.3. Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 16:55
3.1. Проект Договору.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ ПІВДЕНЬ» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. По поз.51-70 «ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ про наявність кваліфікованих працівників» від 15.09.2020 №0915/1.2-ДЗ у стовпчику 2 замість «ПІБ працівника» зазначено посаду працівника, а у стовпчику 3 навпаки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Таблиця 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати «ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ про наявність кваліфікованих працівників» у відповідності до вимог Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям».

Документи

18 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 03:01
Електронний підпис
18 вересня 2020 02:59
15.Витяг з ЄДР.pdf
18 вересня 2020 02:59
Довідка працівники.pdf
18 вересня 2020 02:59
14.Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
18 вересня 2020 02:59
Проєкт договору.pdf
18 вересня 2020 02:59
ЛистиЧернігівка 2 шт.pdf
18 вересня 2020 02:59
Лист фреза Чернігівка.pdf
18 вересня 2020 02:58
Транспортна схема.pdf
18 вересня 2020 02:58
Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2020 02:58
18.Статут ТОВ МЕГО ЛТД.pdf
18 вересня 2020 02:58
Відомість ресурсів.pdf
18 вересня 2020 02:58
ТОВ ШБУ-58 авто.pdf
18 вересня 2020 02:58
Календарний план1.pdf
18 вересня 2020 02:58
Відгук Будальянс.pdf
18 вересня 2020 02:58
фреза технічні паспорти.pdf
18 вересня 2020 02:58
Лист-відгук - ШБУ58.pdf
18 вересня 2020 02:58
трактора (1).rar
18 вересня 2020 02:58
13.Ліцензія з додатком.pdf
18 вересня 2020 02:58
відгук Нересниця.pdf
18 вересня 2020 02:57
кб2 кб3 ШБУ-58.pdf
18 вересня 2020 02:57
Довідка ст 17 вся.pdf
18 вересня 2020 02:57
МЕГО ЛТД 20918 p7s.7z
18 вересня 2020 02:57
Довідка довкілля.pdf
18 вересня 2020 02:57
9.Довідка лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 153 889 100,00
UAH з ПДВ
153 115 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 154 476 000,00
UAH з ПДВ
153 702 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:15
На вимогу.rar
18 вересня 2020 07:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 07:56
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:55
4.4.3. Транспортна схема.pdf
17 вересня 2020 16:55
2.1.3. Залучена техніка ч.1.pdf
17 вересня 2020 16:55
2.1.4. Залучена техніка ч.2.pdf
17 вересня 2020 16:55
3.6. Копія Статуту.pdf
17 вересня 2020 16:55
Банківська гарантія.rar
17 вересня 2020 16:55
4.4.2. Копія атестату.pdf
17 вересня 2020 16:55
4.3. Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2020 16:55
3.1. Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 153 115 600,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
153 115 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 16:33
ДУ 5 рекв та фінансування.pdf зміни до договору
26 липня 2021 16:32
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ5 Чер ОПУБ.doc зміни до договору
26 липня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 11:11
ДУ 4.pdf зміни до договору
02 липня 2021 11:10
ПОВІДОМЛЕННЯ ДУ4 ОПУБ.doc зміни до договору
02 липня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 12:01
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
27 травня 2021 12:00
ДУ3 зДЦ та протокол.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 08:51
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
27 травня 2021 08:49
ДУ3.pdf зміни до договору
27 травня 2021 08:48
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 09:05
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ2 ОПУБ.doc зміни до договору
26 березня 2021 09:05
ДУ 2 рекв, фін.pdf зміни до договору
26 березня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:06
ДУ 1 фінан2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:05
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
24 грудня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:31
Договір ПРЧер.pdf укладений
12 листопада 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №11/11-ПРЧер від 11.11.2020 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника, викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA388201720344371015107095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ». 2. Обсяг фінансування у 2021 році відповідно до «Плану фінансування послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О081976 Чернігівка – Богданівка – /Н-30/, км 0+000 - км 19+800 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (Додаток 5 до договору) складає 151 165 600,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди, з метою покращення якості предмета закупівлі та враховуючи те, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі №11/11-ПРЧер від 11.11.2020 (далі Договір), на підставі положень п.3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2 п.3.2 Договору внести наступні зміни до Договору, а саме: - викласти Додаток 1 «Договірна ціна на послуги по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» до Договору у новій редакції, що додається. - викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 127 596 256,54 грн. (сто двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті п’ятдесят шість гривень 54 коп.). ПДВ 25 519 251,31 грн. (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч двісті п’ятдесят одна гривня 31 коп.). з ПДВ 153 115 507,85 грн. (сто п’ятдесят три мільйони сто п’ятнадцять тисяч п’ятсот сім гривень 85 коп.). Фінансування Договору здійснюється з обласного бюджету Запорізької області. Обсяги та джерела фінансування визначені у Додатку 5 «План фінансування послуг» до цього Договору. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». - викласти Додаток 5 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди, з метою покращення якості предмета закупівлі та враховуючи те, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі №11/11-ПРЧер від 11.11.2020 (далі Договір), на підставі положень п.3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2 п.3.2 Договору внести наступні зміни до Договору, а саме: - викласти Додаток 1 «Договірна ціна на послуги по формі, яка наведена у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» до Договору у новій редакції, що додається. - викласти п.3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно з договірною ціною (Додаток 1) становить: без ПДВ 127 596 256,54 грн. (сто двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті п’ятдесят шість гривень 54 коп.). ПДВ 25 519 251,31 грн. (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч двісті п’ятдесят одна гривня 31 коп.). з ПДВ 153 115 507,85 грн. (сто п’ятдесят три мільйони сто п’ятнадцять тисяч п’ятсот сім гривень 85 коп.). Фінансування Договору здійснюється з обласного бюджету Запорізької області. Обсяги та джерела фінансування визначені у Додатку 5 «План фінансування послуг» до цього Договору. Обсяги фінансування по додаткових джерелах фінансування визначаються додатковими угодами до договору на підставі планів фінансування (відповідних рішень розпорядників бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, тощо)». - викласти Додаток 5 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі положень п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абз.3 п. 5.1 договору №11/11-ПРЧер від 11.11.2020 (далі Договір), а саме у зв’язку з тим, що строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, та на підставі листа Генпідрядника від 25.06.2021 №0625/1-ТК, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.5.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 15.08.2021.»; - Додаток 2 «Календарний план надання послуг» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 2. У зв’язку з технічною помилкою, затвердити Додаток 1 «Договірна ціна», у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 11.06.2021 № 387 «Про передачу бюджетних призначень»: – відповідно до положень пункту 3.1 договору №11/11-ПРЧер від 11.11.2020 (далі – Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 5 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається; – у зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 11/11-ПРЧер
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 152 436 338,34
UAH (в тому числі ПДВ 25 406 056,39 UAH)