Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
Очікувана вартість
10 072 000,00 UAH
UA-2020-10-29-006848-c ● a4f02aea35564ed691458a06b35ab933
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Волошанюк Наталія Романівна 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Волошанюк Наталія Романівна (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua Кафтан Віталій Валерійович (048) 738-17-34 Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua Мирза Яна Іванівна (048)738-18-36 Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Natalia Volodymyrivna 048-738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Voloshaniuk Nataliia Romanivna (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua Kaftan Vitalii Valeriiovych (048) 738-17-34 Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua Myrza Yana Ivanivna (048)738-18-36 Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodumurivna (048)738-17-19 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 10 072 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 29 жовтня 2020 15:21 |
Enquiries until: | 27 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 10 072 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 50 360 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 072 000,00 грн. без ПДВ/ 12 086 400,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2020 о 15:00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 07.12.2020 о 15:00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 – 60140000-1
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 072 000,00 грн. без ПДВ/ 12 086 400,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2020 о 15:00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 07.12.2020 о 15:00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine.
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2021.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 10 072 000,00 excluding VAT/UAH 12 086 400,00 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 07.12.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 07.12.2020 at 3:00.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation).
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine.
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2021.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 10 072 000,00 excluding VAT/UAH 12 086 400,00 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 07.12.2020 at 3:00 p.m.
12. Payment term: Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 07.12.2020 at 3:00.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Transportation services for transfer of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority from/to workplace
CPV: 60140000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 12:40 |
перелік змін від 27.11.2020.docx | |
27 листопада 2020 12:40 |
announcement on conducting open bidding (with changes).docx | |
27 листопада 2020 12:40 |
оголошення про проведення відкритих торгів з публік.англ.мовою (зі змінами).docx | |
27 листопада 2020 12:40 |
ТД Послуги автоперевізника (редакція 2).docx | |
29 жовтня 2020 15:18 |
проект договору.docx |
27 листопада 2020 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2020 12:40 |
перелік змін від 27.11.2020.docx
|
|||
27 листопада 2020 12:40 |
announcement on conducting open bidding (with changes).docx
|
|||
27 листопада 2020 12:40 |
оголошення про проведення відкритих торгів з публік.англ.мовою (зі змінами).docx
|
|||
27 листопада 2020 12:40 |
ТД Послуги автоперевізника (редакція 2).docx
|
|||
29 жовтня 2020 15:18 |
проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-29-006848-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33720985
Дата подання: 30 грудня 2020 12:12
Дата подання: 30 грудня 2020 12:12
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
ПІВДЕННОЮ ФІЛІЄЮ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-10-29-006848-c
ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо недопущення до аукціону ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» та допущення до аукціону ПАТ «ПІВНІЧТРАНС».
ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-10-29-006848-c●a4f02aea35564ed691458a06b35ab933 від 28.12.2020 року було недопущено до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «АВТОРУХ СЕРВІС» та допущено до аукціону тендерну пропозицію ПАТ «ПІВНІЧТРАНС».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 січня 2021 20:37
рішення від 31.12.2020 №24240 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 20:37
інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2021 №732.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 15:57
рішення від 16.01.2021 №732.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2021 № 732-р/пк-пз прийнято рішення, згідно з яким, Південна філія Державного підприємство «Адміністрація морських портів України» зобов’язано скасувати рішення про допущення публічного акціонерного товариства «ПІВНІЧТРАНС» до аукціону за процедурою закупівлі – «Послуги автоперевізника для доставки робітників адміністрації МП Південний з/на роботу», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-29-006848-c, виконано 22.01.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2021 15:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 січня 2021
Найменування закупівельника: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА УКРАЇНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:37
|
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 15:39
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧТРАНС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ "НОВА УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АВТОРУХ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП МОНОЛАТІЙ Г.Ю. | Документи |
Допущено до аукціону
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій