Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче 1 кат.) (кошти державного бюджету).
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2020-07-08-003341-c a4e2b2b815e94f52aeeb7d1c69600f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Кухаренко

+380503411814 vic.kuharenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Віктор Кухаренко
+380503411814
vic.kuharenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:25
Очікувана вартість: 346 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче 1 кат.) (кошти державного бюджету).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 штуки
Яйце куряче 1 кат.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати замовником після поставки товару. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:14
Додаток_5.doc
08 липня 2020 12:14
Додаток_1.doc
08 липня 2020 12:14
Додаток_4.doc
08 липня 2020 12:14
Додаток_2.doc
08 липня 2020 12:14
Оголошення.doc
08 липня 2020 12:14
ТД.doc
08 липня 2020 12:14
Додаток_3.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-003341-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 07 серпня 2020 16:16
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
03.08.2020 року Замовником було визначено переможцем ФОП Ковтун Андрій Миколайович. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. не погоджується з таким рішенням замовника оскільки його пропозиція не відповідає вимогам замовника, що встановлені у тендерній документації. По-перше, відповідно до п.5.1. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:… 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У складі пропозиції ФОП Ковтун Андрій Миколайович відсутні документи, які підтверджують відповідність учасника даній вимозі. Тобто вимога замовника не виконана. По-друге, відповідно до 5.12. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник передбачає, що Учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) повинен надати у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) особові медичні книжки осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що дана особа працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи. Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"» У складі пропозиції ФОП Ковтун Андрій Миколайович надана медична книжка Ковтуна Андрія Миколайовича, у якій не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Тобто ФОП Ковтун Андрій Миколайович не виконано вимоги замовника, щодо надання особових медичних книжок осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Отже, беручи до уваги, вище зазначену інформацію - можна зазначити, що пропозиція ФОП Ковтун Андрій Миколайович не відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією Замовника і повинна бути відхилена. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, та визнати такою, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі» 4) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Ковтун Андрій Миколайович у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, та визнати такою, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:22
Рішення від 12.08.2020 №15447.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 21:22
Рішення від 04.09.2020 №16693.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталія Іванівна (Код 2707716424) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Ковтун Андрія Миколайовича переможцем за процедурою закупівлі –«ДК 021:2015:03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-003341-с.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 12:38

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 серпня 2020 11:09
ТД.doc
14 серпня 2020 11:10
Додаток_5.doc
14 серпня 2020 11:10
пояснення.doc
14 серпня 2020 11:10
пояснення.pdf
14 серпня 2020 11:10
Додаток_1.doc
14 серпня 2020 11:10
Додаток_2.doc
14 серпня 2020 11:10
Додаток_3.doc
14 серпня 2020 11:12
Додаток_4.doc
15 вересня 2020 12:38
336.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 291 600,00
UAH з ПДВ
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ" 311 400,00
UAH з ПДВ
266 400,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "МАРІ ФУДС" 336 600,00
UAH з ПДВ
295 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковтун Андрій Миколайович 297 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 09:31
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:31
public_doc.p7s
22 вересня 2020 09:31
Dovidka_20252533310920052013.pdf.p7s
22 вересня 2020 09:30
Dovidka_20252533310920052013.pdf
22 вересня 2020 09:30
пакет переможця.pdf
22 вересня 2020 09:30
МВС Миргород.pdf
22 вересня 2020 09:30
Довідка 22.09.2020.zip
25 липня 2020 08:18
Електронний підпис
25 липня 2020 08:17
G0720-0241.pdf
25 липня 2020 08:17
Dovidka_20185355720150566333.pdf
25 липня 2020 08:17
технічні д-ти.pdf
25 липня 2020 08:17
технічне завдання.pdf
25 липня 2020 08:17
ПРОЕКТ.pdf
25 липня 2020 08:17
об открытии счета.pdf
25 липня 2020 08:17
Дог 4.pdf
25 липня 2020 08:17
довідки ст 17.pdf
25 липня 2020 08:17
Довідка.pdf
25 липня 2020 08:17
довідка склад.pdf
25 липня 2020 08:17
довідка працівнки.pdf
25 липня 2020 08:17
довідка по ч1 ч2 ст 17.pdf
25 липня 2020 08:17
вч9938.pdf
25 липня 2020 08:17
Відгук 19.05.pdf
25 липня 2020 08:17
банкрутсво 24.07.2020pdf.pdf
25 липня 2020 08:17
9.довкілля.pdf
25 липня 2020 08:17
9. експлуатаційний.pdf
25 липня 2020 08:17
7.лист гарантія.pdf
25 липня 2020 08:17
6.лист про ціну.pdf
25 липня 2020 08:17
5.письмова згода.pdf
25 липня 2020 08:17
4.про учасника.pdf
25 липня 2020 08:17
3.довідка про печатку.pdf
25 липня 2020 08:17
2.персональні дані.pdf
25 липня 2020 08:17
15. мед книжки.pdf
25 липня 2020 08:17
13. 80115_сфера_02.03.2020 (1).pdf
25 липня 2020 08:17
13. 80115_Атестат 02.03.2020.pdf
25 липня 2020 08:17
12. 22000.pdf
25 липня 2020 08:17
11.довкілля2.pdf
25 липня 2020 08:17
10.довкілля1.pdf
25 липня 2020 08:17
0. Витяг 10.07.2020.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 20:28
технічка.pdf
24 липня 2020 20:28
проект договору.pdf
24 липня 2020 20:28
основні.pdf
24 липня 2020 20:28
гарантій лист1.pdf
24 липня 2020 20:28
гарант лист проект.pdf
24 липня 2020 20:28
IMG_0042.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0041.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0040.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0039.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0038.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0037.jpg
24 липня 2020 20:28
IMG_0009.jpg

Публічні документи

06 серпня 2020 05:45
ст 17
04 серпня 2020 07:22
податкова
04 серпня 2020 07:22
УМВС
23 липня 2020 16:32
Електронний підпис
23 липня 2020 16:30
Яйцо.pdf
23 липня 2020 16:30
банк яйцо.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ"

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Ковтун Андрій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 259 200,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ"
#40652626
Рішення скасоване 266 400,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:32
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Рішення скасоване 295 200,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Ковтун Андрій Миколайович
#2789109192
Рішення скасоване 297 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:32
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 259 200,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

30 липня 2020 15:29
Електронний підпис
30 липня 2020 15:28
276.pdf

Документи

30 липня 2020 15:35
Електронний підпис
30 липня 2020 15:34
277.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
31 липня 2020 10:08
281.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 11:57
35-20.pdf укладений
01 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:19
35-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:17
ДУ 1 35-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:47
35-20.pdf укладений
28 вересня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 244 080,00 (Двісті сорок чотири тисячі вісімдесят грн. 00 коп.) гривень . Загальна сума договору складає 15 120,00 (П'ятнадцять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 15 120,00 (П'ятнадцять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) гривень з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Яйце куряче 1 кат. – 10500 шт.
Номер договору про закупівлю: 35/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 520,00 UAH)