Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37485401 |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Сидорук Олександр 2073938 k_322@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2022 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 липня 2022 11:46 |
Очікувана вартість: | 7 115 872,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 579,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2022 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2022 15:37 |
проект договору .docx | |
01 липня 2022 15:37 |
форма оголошення_будівля СРДА.PDF | |
01 липня 2022 15:37 |
ТД_БудівляСРДА_2022.doc | |
01 липня 2022 15:37 |
копія Експертний_будівля СРДА.PDF | |
01 липня 2022 15:37 |
ТД будівля СРДА.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000028 ● 36c5b061ac6342e8a3ed9690d95a2eb1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2022 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби 17.08.2022 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2022-07-01-005622-a УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Капiтальний ремонт будівлі Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації за адресою: просп. Повітрофлотський, 41 у Соломянському районі м.Києва 7 115 872,46 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 14:55:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-07-01-005622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 14:47:23
Пояснення
Начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Щодо надання пояснень на запит
UA-M-2022-08-17-000028
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації за адресою: просп. Повітрофлотський, 41 у Солом’янському районі м.Києва» повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення та його очікувану вартість встановлено на підставі розпорядження від 22.06.2022 № 192 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації»
та експертного звіту, виданого 15 червня 2022 року № 220238р Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"Київекспертиза".
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що складено відповідно до акту загального огляду адміністративної будівлі, розташованої за адресою Повітрофлотський проспект, 41. (копія додається).
Відповідно до розпорядження ВО КМР (КМДА) від № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи Інтернет - порталу "Київаудит» (в редакції розпорядження ВО КМР (КМДА) від 04.12.2017 р. № 1547) тендерну документацію, яка містить в собі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті https://kyivaudit.gov.ua/.
Додаток: 1. Копія розпорядження від 22.06.2022 року № 192 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації» на 23 арк.
2. Копія експертного звіту виданого 15 червня 2022 року № 220238р Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"Київекспертиза" на 1 арк.
4. Копія акту загального огляду адміністративної будівлі, розташованої за адресою Повітрофлотський проспект, 41 на 22 арк.
Уповноважена особа Олександр СИДОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби України Олександру КАРАБАНОВУ Щодо надання пояснень на висновок про результати моніторингу UA-M-2022-08-17-000028 Опрацювавши висновок про результати моніторингу щодо процедури закупівлі «Капiтальний ремонт будівлі Солом'янської районної в місті Києві державній адміністрації за адресою: просп. Повітрофлотський, 41 у Соломянському районі м.Києва» повідомляємо. 1. Щодо вимоги про надання учасниками копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. Відповідно до п.4 додатку 2 до ТД для підтвердження наявності фінансової спроможності Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. Варто зауважити, що Замовником встановлена вимога стосовно надання підтверджуючих документів, які стосуються подачі документів останньої фінансової звітності. Частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Отже, звітним періодом для складання фінансової звітності є не тільки рік. При цьому законодавством не визначено поняття «останньої звітності». Крім цього, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено якихось обмежень щодо надання річної та/або проміжної фінансової звітності для підтвердження кваліфікаційного критерію фінансової спроможності. У вказаній статті зазначено про обмеження лише в частині вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини). Також пунктом 5 Постанови КМУ від 28.02.2000 № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» (далі-Постанова), передбачено, що підприємства , які відповідно до Закону України ««Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців – не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Отже, враховуючи, що учасником завантажено всі документи тендерної пропозиції 16.07.2022, останньою фінансовою звітністю буде звітність за перший квартал, оскільки 30 число місяця, що настає за звітним кварталом, станом на момент подачі не настало. Слід зазначити, що вказаною Постановою передбачено , що підприємства, які не подали у період дії воєнного стану або стану війни проміжну, річну фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність у строки, визначені цим Порядком, подають таку звітність протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання . . 2. Щодо надання сертифікатів відповідності та/або висновків СЕС на основні матеріали згідно з Додатком № 4 (Технічне завдання). Відповідно до частини 10 Додатку № 3 до ТД Замовником вимагається від учасників надання сертифікатів відповідності та/або висновків СЕС на основні матеріали згідно з Додатком № 4 (Технічне завдання). У складі пропозиції Переможця надано файл «10. Сертифікати відповідності та висновки СЕС.pdf», що містить сертифікат відповідності за № UA.1О190.00301-21 на профілі металеві будівельного призначення з листа сталевого оцинкованого та/або алюмооцинкованого: профнастил; металочерепиця та лист гладкий різного типу; вироби комплектувальні, тощо з терміном дії з 14.07.2021 до 13.07.2022. Згідно з Додатком № 4 (Технічне завдання) Роздiл 2. ФАСАДНІ СВІТЛОПРОЗОРІ КОНСТРУКЦІЇ з вищенаведених матеріалів лише наявна позиція 6. Розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів, тощо з листової сталі. Проте, надання сертифікатів відповідності на розбирання матеріалів (демонтаж) тендерною документацією (в тому числі, додатками до неї) не передбачено. Враховуючи, що матеріали зазначені в сертифікаті відповідності за № UA.1О190.00301-21 при виконанні робіт не використовуються, наданий сертифікат при перевірці тендерної документації не розглядався, як такий, що не має відношення до даної закупівлі. 3. Щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель локальних кошторисів, відомості ресурсів, пояснювальної записки до зведеного кошторисного розрахунк, вартості ремонту. Уповноваженою особою 12.09.2022 було дозавантажено Договір від 01.08.2022 № 1-б/0160 з усіма додатками, які є його невід’ємними частинами, зауваження усунуто. Враховуючи вищевикладене, прошу переглянути висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-01-005622-a. Уповноважена особа Олександр СИДОРУК
2022-09-15 16:40:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 11 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі")
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 11 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто
порушення в моніторингу усунуто
2022-09-16 11:50:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2022 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
7 012 983,80
UAH з ПДВ
|
7 012 983,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
7 114 687,19
UAH з ПДВ
|
7 114 687,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Переможець |
7 012 983,80
UAH з ПДВ
|
19 липня 2022 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 10:58
|
ДУ № 2.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 10:46
|
ДУ № 2.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2022 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2022 11:23
|
договір 1-б-0160.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:55
|
договір 1-б-0106.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 13:56
|
1-б-0160.pdf | укладений |
02 серпня 2022 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 02.08.2022 договір було завантажено не повністю. Доповнення до договору з додатками |
Номер договору про закупівлю: | 1-б/0160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Розділу 9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-б/0160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до розділу 9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-б/0160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |