Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі даних
Cloud service, data processing and transmission service
Cloud service, data processing and transmission service
Очікувана вартість
40 987 236,00 UAH
UA-2021-03-25-010499-c ● a4b91b218dc148c4b9632424557be548
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Вікторія Кутєпова +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Viktoriia Kutiaepova +380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 40 987 236,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 204 936,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 10 до цієї тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, каб.206; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. |
Publication date: | 25 березня 2021 17:46 |
Enquiries until: | 03 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 40 987 236 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 204 936 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Scope of the procurement
Обов’язково має бути накладено КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель
The QES / UES must be imposed on the offer in the electronic procurement system
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Cloud service, data processing and transmission service
CPV: 72310000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Замовник зобов’язаний оплатити Виконавцю надані за Договором Послуги до 25 числа місяця, наступного за звітним. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 14:12 |
Перелік змін від 05.05.21_.docx | |
05 травня 2021 14:12 |
ТД Хмара зі змінами від 05.05.21_.docx | |
05 травня 2021 10:51 |
ТД Хмара зі змінами від 05.05.21.docx | |
05 травня 2021 10:51 |
Перелік змін від 05.05.21.docx | |
23 квітня 2021 13:22 |
ТД Хмара зі змінами від 23.04.21.docx | |
23 квітня 2021 13:22 |
Перелік змін від 23.04.21.docx | |
16 квітня 2021 19:29 |
Перелік змін від 16.04.21.docx | |
16 квітня 2021 19:29 |
ТД Хмара зі змінами від 16.04.21.docx | |
25 березня 2021 17:46 |
ТД Хмара.docx |
05 травня 2021 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 травня 2021 14:12 |
Перелік змін від 05.05.21_.docx
|
||||||||||||
05 травня 2021 14:12 |
ТД Хмара зі змінами від 05.05.21_.docx
|
||||||||||||
05 травня 2021 10:51 |
ТД Хмара зі змінами від 05.05.21.docx
|
||||||||||||
05 травня 2021 10:51 |
Перелік змін від 05.05.21.docx
|
||||||||||||
23 квітня 2021 13:22 |
ТД Хмара зі змінами від 23.04.21.docx
|
||||||||||||
23 квітня 2021 13:22 |
Перелік змін від 23.04.21.docx
|
||||||||||||
16 квітня 2021 19:29 |
Перелік змін від 16.04.21.docx
|
||||||||||||
16 квітня 2021 19:29 |
ТД Хмара зі змінами від 16.04.21.docx
|
||||||||||||
25 березня 2021 17:46 |
ТД Хмара.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення доступу для міграції віртуальних серверів
Дата подання: 09 квітня 2021 17:41
Дата відповіді: 14 квітня 2021 13:39
Для забезпечення можливості виконання вимоги Замовника щодо міграції віртуальних серверів з Хмари Ucloud (згідно розділу 4 Технічної специфікації, яка є додатком і до тендерної документації, і до проєкту договору) вимагаємо додати в пункт «6.1. Замовник зобов’язаний» проєкту договору наступний підпункт:
«6.1.5. За запитом надати (забезпечити) Виконавцю можливість підключення виділеного каналу або портативної системи збереження даних Виконавця до мережі комплексу, з якого буде виконуватися міграція, на швидкості 10G та забезпечити доступ до образів віртуальних серверів (згідно зі списком, зазначеним у Додатку №5 до Договору) на рівні гіпервізора з метою їх копіювання, а також надати всі необхідні доступи з достатніми для виконання міграції правами до панелі керування хмарними ресурсами.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови забезпечення Замовником по підключенню до виділеного каналу або портативної системи збереження даних Виконавця до мережі комплексу, з якого буде виконуватися міграція, не може бути виконана Замовником в повній мірі, в зв'язку з відсутністю в діючому договорі з Ucloud на хмарний сервіс даної можливості. Тому запропоновані зміни не можуть бути внесені в тендерну документацію.
доступ до образів віртуальних серверів на поточній платформі
Дата подання: 14 квітня 2021 19:39
Дата відповіді: 16 квітня 2021 12:43
Розділом 4 «Вимоги до міграції віртуальних серверів з Хмари Ucloud» Технічної специфікації (яка є додатком і до ТД, і до проєкту договору) передбачені зобов'язання Виконавця щодо строків та якості виконання міграції. Технологія міграції потребує отримання Виконавцем образів віртуальних серверів Замовника, які розміщені в Хмарі Ucloud, для їх подальшого розгортання на цільовій хмарній платформі.
Яким чином Виконавець може отримати доступ до образів віртуальних серверів на поточній платформі для їх копіювання, з урахуванням того, що відсутні будь-які договірні відносини між Виконавцем та оператором поточної Хмари Ucloud?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виконавець повинен заключити договір з компанією Ucloud для виконання міграції. Для цього в тендерній документації окремо зазначена "Вартість міграції віртуальних серверів з Хмари Ucloud". Вона (вартість) складається з вартості процесу міграції та додаткових витрат Виконавця для забезпечення процесу міграції.
Проект договору.
Дата подання: 15 квітня 2021 11:22
Дата відповіді: 16 квітня 2021 12:51
Чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції підписаний проект договору? Якщо так, чи необхідно його заповнити?
Відповідь: Ні, проект договору у складі тендерної пропозиції подавати не потрібно.
УЕП/КЕП
Дата подання: 15 квітня 2021 11:23
Дата відповіді: 16 квітня 2021 14:57
Чи можна подавати скан-копії документів без накладення УЕП/КЕП на такі документи, а лише накласти УЕП/КЕП на пропозицію загалом? Якщо ні, то чи потрібно накладати УЕП/КЕП на документи видані іншими організаціями (наприклад, ISO/IEC 27001:2013, Атестат відповідності КСЗІ тощо) ?
Відповідь: Можна подавати скан-копії документів без накладення УЕП/КЕП , якщо скан-копії будуть зроблені з оригіналів документів, підписаних уповноваженою на подання тендерних пропозицій особою, та завірені печаткою за наявності. Накладати УЕП/КЕП на документи видані іншими організаціями (наприклад, ISO/IEC 27001:2013, Атестат відповідності КСЗІ тощо) не потрібно, якщо скан копії будуть зроблені з відповідних оригіналів документів
стосовно змін до п.4.1.4 технічного завдання
Дата подання: 23 квітня 2021 17:55
Дата відповіді: 05 травня 2021 11:23
«Питання стосовно змін до п.4.1.4 ТЗ.
Так як незрозуміло яким чином можна перевірити працездатність каналу до його підключення, просимо уточнити, - можливо малось на увазі: «4.1.4. Для виконання міграції Виконавець за власний рахунок повинен організувати канал передачі даних зі своєї Хмари до мережі Замовника. Виконавець спільно з Замовником проводять перевірку працездатності побудованого каналу, результат якої фіксується в Акті перевірки каналу міграції. Після підтвердження працездатності каналу, Замовник забезпечує доступ Виконавця до Хмари Ucloud.»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 12 квітня 2021 19:41
Уточнення умов
Шановний Замовник!
В цілому проєктом Договору мають бути чітко регламентовано взаємовідносини сторін під час виконання ними умов Договору.
Разом з цим, на наше переконання, потребують уточнення деякі положення Договору в частині фіксування подій у часі, які мають значення для сторін при визначенні інтервалів часу між виникненням фактів з недоступності послуг та відновлення нормальної роботи
Так, відповідно до абзацу, що слідує після Таблиці 2 частини 2 Угоди про рівень якості послуг (SLA) (Додаток 3 до проєкту Договору) визначено, що
«Недоступність Послуги (даунтайм) визначається як інтервал часу між моментом відправки запиту в службу підтримки Виконавця і моментом завершення відновлювальних робіт Виконавцем».
Вказане у попередньому абзаці визначення не містить в собі способу фіксування завершення відновлювальних робіт Виконавцем, а відтак, з метою досягнення прийнятного рівня визначеності, просимо викласти вказане положення у наступній редакції:
«Недоступність Послуги (даунтайм) визначається як інтервал часу між моментом відправки запиту в службу підтримки Виконавця і моментом направлення Виконавцем Замовнику повідомлення про завершення відновлювальних робіт Виконавцем».
Розгорнути
Згорнути
В цілому проєктом Договору мають бути чітко регламентовано взаємовідносини сторін під час виконання ними умов Договору.
Разом з цим, на наше переконання, потребують уточнення деякі положення Договору в частині фіксування подій у часі, які мають значення для сторін при визначенні інтервалів часу між виникненням фактів з недоступності послуг та відновлення нормальної роботи
Так, відповідно до абзацу, що слідує після Таблиці 2 частини 2 Угоди про рівень якості послуг (SLA) (Додаток 3 до проєкту Договору) визначено, що
«Недоступність Послуги (даунтайм) визначається як інтервал часу між моментом відправки запиту в службу підтримки Виконавця і моментом завершення відновлювальних робіт Виконавцем».
Вказане у попередньому абзаці визначення не містить в собі способу фіксування завершення відновлювальних робіт Виконавцем, а відтак, з метою досягнення прийнятного рівня визначеності, просимо викласти вказане положення у наступній редакції:
«Недоступність Послуги (даунтайм) визначається як інтервал часу між моментом відправки запиту в службу підтримки Виконавця і моментом направлення Виконавцем Замовнику повідомлення про завершення відновлювальних робіт Виконавцем».
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 13:50
В даній частині будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 12 квітня 2021 22:17
Забезпечення доступу для міграції віртуальних серверів
Для забезпечення можливості виконання вимоги Замовника щодо міграції віртуальних серверів з Хмари Ucloud (згідно розділу 4 Технічної специфікації, яка є додатком і до тендерної документації, і до проєкту договору) вимагаємо додати в пункт «6.1. Замовник зобов’язаний» проєкту договору наступний підпункт: «6.1.5. За запитом надати (забезпечити) Виконавцю можливість підключення виділеного каналу або портативної системи збереження даних Виконавця до мережі комплексу, з якого буде виконуватися міграція, на швидкості 10G та забезпечити доступ до образів віртуальних серверів (згідно зі списком, зазначеним у Додатку №5 до Договору) на рівні гіпервізора з метою їх копіювання, а також надати всі необхідні доступи з достатніми для виконання міграції правами до панелі керування хмарними ресурсами.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 13:47
Умови забезпечення Замовником по підключенню до виділеного каналу або портативної системи збереження даних Виконавця до мережі комплексу, з якого буде виконуватися міграція, не може бути виконана Замовником в повній мірі, в зв'язку з відсутністю в діючому договорі з Ucloud на хмарний сервіс даної можливості. Тому запропоновані зміни не можуть бути внесені в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 13 квітня 2021 09:02
Розрахунок штрафних санкцій
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 1 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено особливості застосування штрафних санкцій за порушення умов договору у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту.
Так, відповідно до вказаної норми за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Проте, пунктом 7.3. проєкту Договору встановлено, що за порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору за кожний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % (семи відсотків) від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору.
Такий же принцип, щодо розрахунку штрафних санкцій від загальної суми Договору закладено і при розрахунку санкцій за порушення зобов’язань щодо якості наданих послуг.
Так, п. 7.4 проєкту Договору передбачено, що за порушення зобов'язань щодо якості наданих Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 1% (один відсоток) від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору, за кожний випадок надання неякісних Послуг.
Разом з цим, відповідальність Замовника перед Виконавцем за порушення строків виконання грошового зобов’язання, що передбачена п. 7.2. проєкту Договору, зводиться до нарахування на суму боргу встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми (ст. 625 ЦК України), хоча згідно усталеної практики штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами.
Таким чином, беручи до уваги значну суму Договору та тривалий період надання послуг за Договором, на наше переконання у положеннях проєкту Договору в частині відповідальності сторін за порушення договірних зобов’язань істотно порушено принцип паритетності і справедливості не на користь Виконавця, а саме - відповідальність Виконавця не пропорційно велика по відношенню до відповідальності Замовника.
Просимо Замовника взяти до уваги, що відповідно до проєкту Договору послуги надаються згідно з щомісячними Заявками на надання послуг, а загальна вартість послуг за весь період дії Договору не може перевищувати ціну Договору, проте фактично може бути меншою ніж загальна ціна Договору.
Достеменно визначеною може бути вартість послуг, які надаватимуться Замовнику у відповідному періоді (місяці) згідно з надісланими Замовником Заявками на надання послуг, тому логічно, що санкції за порушення умов надання послуг необхідно розраховувати саме від вартості послуг узгоджених згідно Заявок у періоді в якому мало місце порушення, а не від загальної суми Договору.
Також, частинами першою та другою статті 217 ГК України господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. Господарські санкції, що встановлюються відповідно до договору чи закону за несвоєчасне виконання зобов’язання, спрямовані передусім на компенсацію кредитору майнових втрат, яких він зазнає внаслідок несвоєчасного здійснення з ним розрахунку з боку боржника чи несвоєчасного виконання іншого зобов’язання. Такі санкції не можуть розглядатися стороною зобов’язання як спосіб отримання додаткового доходу.
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни до проєкту Договору, а саме внести зміни до пунктів 7.2. – 7.4 та викласти їх у такій редакції:
7.2. У випадку прострочення виконання грошового зобов'язання, Замовник, на вимогу Виконавця, зобов'язаний сплатити Виконавцеві пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня від суми простроченого платежу за кожний день прострочення;
7.3. За порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг, щодо яких допущено порушення, за кожний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % (семи відсотків) від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг щодо яких допущено порушення.
7.4. За порушення зобов'язань щодо якості наданих Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 1% (одного відсотка) від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг за кожний випадок надання неякісних Послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 1 статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено особливості застосування штрафних санкцій за порушення умов договору у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту.
Так, відповідно до вказаної норми за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Проте, пунктом 7.3. проєкту Договору встановлено, що за порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору за кожний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % (семи відсотків) від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору.
Такий же принцип, щодо розрахунку штрафних санкцій від загальної суми Договору закладено і при розрахунку санкцій за порушення зобов’язань щодо якості наданих послуг.
Так, п. 7.4 проєкту Договору передбачено, що за порушення зобов'язань щодо якості наданих Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 1% (один відсоток) від загальної ціни Договору, зазначеної в п.2.3 Договору, за кожний випадок надання неякісних Послуг.
Разом з цим, відповідальність Замовника перед Виконавцем за порушення строків виконання грошового зобов’язання, що передбачена п. 7.2. проєкту Договору, зводиться до нарахування на суму боргу встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми (ст. 625 ЦК України), хоча згідно усталеної практики штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою Національного банку України, за увесь час користування чужими коштами.
Таким чином, беручи до уваги значну суму Договору та тривалий період надання послуг за Договором, на наше переконання у положеннях проєкту Договору в частині відповідальності сторін за порушення договірних зобов’язань істотно порушено принцип паритетності і справедливості не на користь Виконавця, а саме - відповідальність Виконавця не пропорційно велика по відношенню до відповідальності Замовника.
Просимо Замовника взяти до уваги, що відповідно до проєкту Договору послуги надаються згідно з щомісячними Заявками на надання послуг, а загальна вартість послуг за весь період дії Договору не може перевищувати ціну Договору, проте фактично може бути меншою ніж загальна ціна Договору.
Достеменно визначеною може бути вартість послуг, які надаватимуться Замовнику у відповідному періоді (місяці) згідно з надісланими Замовником Заявками на надання послуг, тому логічно, що санкції за порушення умов надання послуг необхідно розраховувати саме від вартості послуг узгоджених згідно Заявок у періоді в якому мало місце порушення, а не від загальної суми Договору.
Також, частинами першою та другою статті 217 ГК України господарськими санкціями визнаються заходи впливу на правопорушника у сфері господарювання, в результаті застосування яких для нього настають несприятливі економічні та/або правові наслідки. Господарські санкції, що встановлюються відповідно до договору чи закону за несвоєчасне виконання зобов’язання, спрямовані передусім на компенсацію кредитору майнових втрат, яких він зазнає внаслідок несвоєчасного здійснення з ним розрахунку з боку боржника чи несвоєчасного виконання іншого зобов’язання. Такі санкції не можуть розглядатися стороною зобов’язання як спосіб отримання додаткового доходу.
Враховуючи вищевикладене просимо Замовника внести зміни до проєкту Договору, а саме внести зміни до пунктів 7.2. – 7.4 та викласти їх у такій редакції:
7.2. У випадку прострочення виконання грошового зобов'язання, Замовник, на вимогу Виконавця, зобов'язаний сплатити Виконавцеві пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня від суми простроченого платежу за кожний день прострочення;
7.3. За порушення строків надання Послуг, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1% від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг, щодо яких допущено порушення, за кожний день прострочення, а за прострочення надання Послуг понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % (семи відсотків) від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг щодо яких допущено порушення.
7.4. За порушення зобов'язань щодо якості наданих Послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 1% (одного відсотка) від вартості замовлених згідно Заявки у відповідному періоді послуг за кожний випадок надання неякісних Послуг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 12:50
Не погоджуємось із наданими зауваженнями, вважаємо існуючі у проекті Договору формулювання щодо відповідальності та штрафних санкцій сторін цілком законними та обґрунтованими з огляду на наступне.
Відповідно до Тендерної документації, назва предмета закупівлі (ДК 021:2015 72310000-1) - Послуги з обробки даних. У Технічній специфікації (яка є Додатком № 3 до Тендерної документації) міститься наступний опис предмета закупівлі: «Послуга з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі даних необхідна для розміщення віртуальних серверів інформаційних систем Замовника. Інформація, яка розміщена на цих серверах, відповідно до Закону України «Про інформацію», відноситься до категорії 4 – конфіденційна інформація» (надалі за текстом – «Послуги»).
Cлід зазначити, що АТ «Укрпошта», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. N10-р, є національним оператором поштового зв'язку України, засновником і акціонером якого є держава в особі Міністерства інфраструктури України.
Згідно Наказу Міністерства інфраструктури України від 14.06.2013 № 405 «Про визначення акціонерного товариства «Укрпошта» оператором поштового зв’язку, який виконує зобов’язання, що випливають із актів Всесвітнього поштового союзу», АТ «Укрпошта» є призначеним оператором для здійснення поштових послуг, поштових платіжних послуг на території України і виконання зобов’язань держави Україна, що випливають із актів Всесвітнього поштового союзу, затверджених Указами Президента України від 21 червня 2006 року №564/2006 від 10 жовтня 2017 № 316/2017.
АТ "Укрпошта" включено до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, як передбачено Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави" від 04 березня 2015 року № 83 (в редакції від 24.03.2021 року), а також до об’єктів критичної інфраструктури, через те, що діяльність підприємства охоплює всю територію України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо очевидним те, що:
- по-перше закупівля Послуги має стратегічне значення для АТ «Укрпошта», оскільки передбачає розміщення віртуальних серверів інформаційних систем товариства, а обсяг інформації, який оброблятиметься та зберігатиметься в результаті отримання Послуги, має вплив на діяльність підприємства в цілому і, крім того, інформація, яка планується до обробляння та зберігання під час надання Послуги, відноситься до категорії 4 – «конфіденційна інформація»;
- по-друге, Послуги охоплюють інформаційні потоки всіх напрямків господарської діяльності підприємства на всій території України (тобто будь-яке порушення у наданні Послуг з боку Виконавця матиме масштабний негативний вплив на діяльність всього підприємства Замовника та може зупинити її як таку);
-по-третє, враховуючи спеціальний статус АТ «Укрпошта» (як призначеного національного поштового оператора) будь-яке порушення щодо якості та своєчасності в наданні Послуг може призвести не лише до значних збитків АТ «Укрпошта», але і до невиконання з боку АТ «Укрпошта» зобов’язань, які передбачені Актами Всесвітнього поштового союзу та є обов’язковими для України.
Зазначаємо, що у зв’язку з масштабністю Послуги та, враховуючи статус АТ «Укрпошта», порушення у наданні Послуги, допущене з боку Виконавця (незалежно від конкретного періоду у наданні Послуги), матиме негативний вплив на інформаційні потоки АТ «Укрпошта» в цілому та може не лише погіршити обмін інформацією щодо окремого бізнес-процесу чи окремої території, яка охоплюється господарською діяльністю АТ «Укрпошта», але зупинити зазначену діяльність як таку на всій території України, а це – потенційна загроза прямих збитків у розмірі від двох до п’яти мільйонів гривень на день.
Саме тому АТ «Укрпошта» розглядає Послуги цілісно (а не такими, що надаються по замовлених за заявками періодах або щодо окремих бізнес-процесів чи території). Відповідно, такий підхід знайшов своє відображення у формуванні відповідальності Виконавця за порушення у наданні Послуги, а саме – відповідальність Виконавця сформована, виходячи із загальної ціни Договору.
З огляду на те, що у разі порушень у роботі серверів, можливе зупинення господарської діяльності АТ «Укрпошта» та недоотримання підприємством, 100% акцій якого належать державі, прибутку у розмірі від двох до п’яти мільйонів гривень на день, вважаємо необґрунтованими та голослівними обвинувачення потенційного учасника закупівлі у тому, що санкції, передбачені проектом Договору, можна розглядати як спосіб отримання Замовником додаткового доходу.
Зазначаємо, що у разі негативного розвитку відносин між Виконавцем та АТ «Укрпошта», останнє буде вимушено проводити повторну закупівлю Послуг та звертатися з позовом до суду. Ці дії є тривалими за часом та витратними з точки зору ресурсів, у т.ч. грошових.
Так, згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: абз.1 п.1 ч.1 ст. 10; абз.1 ч.12 ст.29; ч.5 ст.33; ч.6 ст.33) часові витрати на повторне проведення закупівлі можуть скласти до 70 робочих днів. А це означає, що такий проміжок часу підприємство не буде отримувати Послуги, оскільки роботи та послуги закуповуються АТ «Укрпошта» виключно за результатами публічних торгів. Відповідно, недоотриманий прибуток товариства за цей період може скласти від 140 до 350 мільйонів гривень.
Приймаючи до уваги суть Послуги, очевидним є те, що звернення до суду за захистом своїх прав передбачатиме ініціювання АТ «Укрпошта» проведення відповідної експертизи (задля обґрунтування власних вимог та доказів фактів порушень з боку Виконавця). У зв’язку з цим слід зазначити, що тривалість такої експертизи може зайняти від двох до чотирьох місяців, а її вартість може досягти 500 тисяч гривень.
Враховуючи зазначені вище обставини відхиляємо вимоги потенційного учасника закупівлі щодо розрахунку відповідальності Виконавця, виходячи із вартості конкретного замовлення (чи частини Послуги, яка надана у конкретний проміжок часу), оскільки негативний вплив у разі порушення зобов’язань Виконавцем, не залежить від періоду часу, в який надавалися Послуги, та відчуватиметься підприємством в цілому; а розрахунок відповідальності, на якому наполягає Виконавець, не відповідає тим збиткам, які понесе АТ «Укрпошта» у разі порушень у наданні Послуг. Вважаємо власний підхід об’єктивним.
Щодо пропозиції потенційного учасника закупівлі змінити формулювання відповідальності Замовника за порушення грошових зобов’язань, то не погоджуємось із запропонованою редакцією з огляду на наступне.
Редакція п. 7.2. проекту Договору передбачає нарахування на суму боргу встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми (що повністю відповідає положенням ст. 625 Цивільного кодексу України (надалі – «ЦКУ»).
Посилання потенційного учасника закупівлі на усталену практику щодо застосування до нарахування пені подвійної ставки Національного банку України (надалі – «НБУ»), що діяла в період прострочення, не береться до уваги, оскільки не відповідає нормам чинного законодавства України.
Так ч.1 ст.231 Господарського кодексу України (надалі – «ГКУ») передбачає, що законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. Слід зазначити, що до грошових зобов'язань, які виникають на підставі Договору, проект якого розглядається, законом не встановлено розміру штрафних санкцій, що не може бути змінений.
Частина 6 цієї ж статті ГКУ передбачає, що штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою НБУ, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором. З огляду на права Замовника, які в нього існують за Законом України «Про публічні закупівлі» (а саме: ч.1 та п.8 ч.2 ст.22 зазначеного Закону), АТ «Укрпошта підготувало проект Договору, який є частиною Тендерної документації та відповідає нормам ЦКУ та ГКУ.
Враховуючи те, що закупівля Послуг проводиться за результатами публічних торгів, в яких кожний з учасників має право встановити власну об’єктивну ціну, яка відповідає його витратам та ризикам, а також передбачене п.7.2. проекту Договору корегування суми заборгованості з урахуванням індексу інфляції, вважаємо дотриманим принцип справедливості під час визначення розміру відповідальності Замовника.
Додатково звертаємо увагу на те, що п.12.7 проекту Договору 12.7. передбачено, що з питань, які безпосередньо не врегульовані Договором, Сторони керуються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо в зв’язку зі зміною законодавства України умови Договору будуть протирічити вимогам відповідного законодавства, то Сторони керуються нормами законодавства, при цьому укладання додаткової угоди до Договору не є обов’язковим.
Отже, вважаємо умови щодо відповідальності сторін, передбачені проектом Договору, такими, що відповідають принципам справедливості та нормам чинного законодавства України, є цілком законними та обґрунтованими.
Відповідно до Тендерної документації, назва предмета закупівлі (ДК 021:2015 72310000-1) - Послуги з обробки даних. У Технічній специфікації (яка є Додатком № 3 до Тендерної документації) міститься наступний опис предмета закупівлі: «Послуга з розміщення в хмарному сервісі, обробки та передачі даних необхідна для розміщення віртуальних серверів інформаційних систем Замовника. Інформація, яка розміщена на цих серверах, відповідно до Закону України «Про інформацію», відноситься до категорії 4 – конфіденційна інформація» (надалі за текстом – «Послуги»).
Cлід зазначити, що АТ «Укрпошта», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 р. N10-р, є національним оператором поштового зв'язку України, засновником і акціонером якого є держава в особі Міністерства інфраструктури України.
Згідно Наказу Міністерства інфраструктури України від 14.06.2013 № 405 «Про визначення акціонерного товариства «Укрпошта» оператором поштового зв’язку, який виконує зобов’язання, що випливають із актів Всесвітнього поштового союзу», АТ «Укрпошта» є призначеним оператором для здійснення поштових послуг, поштових платіжних послуг на території України і виконання зобов’язань держави Україна, що випливають із актів Всесвітнього поштового союзу, затверджених Указами Президента України від 21 червня 2006 року №564/2006 від 10 жовтня 2017 № 316/2017.
АТ "Укрпошта" включено до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, як передбачено Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави" від 04 березня 2015 року № 83 (в редакції від 24.03.2021 року), а також до об’єктів критичної інфраструктури, через те, що діяльність підприємства охоплює всю територію України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо очевидним те, що:
- по-перше закупівля Послуги має стратегічне значення для АТ «Укрпошта», оскільки передбачає розміщення віртуальних серверів інформаційних систем товариства, а обсяг інформації, який оброблятиметься та зберігатиметься в результаті отримання Послуги, має вплив на діяльність підприємства в цілому і, крім того, інформація, яка планується до обробляння та зберігання під час надання Послуги, відноситься до категорії 4 – «конфіденційна інформація»;
- по-друге, Послуги охоплюють інформаційні потоки всіх напрямків господарської діяльності підприємства на всій території України (тобто будь-яке порушення у наданні Послуг з боку Виконавця матиме масштабний негативний вплив на діяльність всього підприємства Замовника та може зупинити її як таку);
-по-третє, враховуючи спеціальний статус АТ «Укрпошта» (як призначеного національного поштового оператора) будь-яке порушення щодо якості та своєчасності в наданні Послуг може призвести не лише до значних збитків АТ «Укрпошта», але і до невиконання з боку АТ «Укрпошта» зобов’язань, які передбачені Актами Всесвітнього поштового союзу та є обов’язковими для України.
Зазначаємо, що у зв’язку з масштабністю Послуги та, враховуючи статус АТ «Укрпошта», порушення у наданні Послуги, допущене з боку Виконавця (незалежно від конкретного періоду у наданні Послуги), матиме негативний вплив на інформаційні потоки АТ «Укрпошта» в цілому та може не лише погіршити обмін інформацією щодо окремого бізнес-процесу чи окремої території, яка охоплюється господарською діяльністю АТ «Укрпошта», але зупинити зазначену діяльність як таку на всій території України, а це – потенційна загроза прямих збитків у розмірі від двох до п’яти мільйонів гривень на день.
Саме тому АТ «Укрпошта» розглядає Послуги цілісно (а не такими, що надаються по замовлених за заявками періодах або щодо окремих бізнес-процесів чи території). Відповідно, такий підхід знайшов своє відображення у формуванні відповідальності Виконавця за порушення у наданні Послуги, а саме – відповідальність Виконавця сформована, виходячи із загальної ціни Договору.
З огляду на те, що у разі порушень у роботі серверів, можливе зупинення господарської діяльності АТ «Укрпошта» та недоотримання підприємством, 100% акцій якого належать державі, прибутку у розмірі від двох до п’яти мільйонів гривень на день, вважаємо необґрунтованими та голослівними обвинувачення потенційного учасника закупівлі у тому, що санкції, передбачені проектом Договору, можна розглядати як спосіб отримання Замовником додаткового доходу.
Зазначаємо, що у разі негативного розвитку відносин між Виконавцем та АТ «Укрпошта», останнє буде вимушено проводити повторну закупівлю Послуг та звертатися з позовом до суду. Ці дії є тривалими за часом та витратними з точки зору ресурсів, у т.ч. грошових.
Так, згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме: абз.1 п.1 ч.1 ст. 10; абз.1 ч.12 ст.29; ч.5 ст.33; ч.6 ст.33) часові витрати на повторне проведення закупівлі можуть скласти до 70 робочих днів. А це означає, що такий проміжок часу підприємство не буде отримувати Послуги, оскільки роботи та послуги закуповуються АТ «Укрпошта» виключно за результатами публічних торгів. Відповідно, недоотриманий прибуток товариства за цей період може скласти від 140 до 350 мільйонів гривень.
Приймаючи до уваги суть Послуги, очевидним є те, що звернення до суду за захистом своїх прав передбачатиме ініціювання АТ «Укрпошта» проведення відповідної експертизи (задля обґрунтування власних вимог та доказів фактів порушень з боку Виконавця). У зв’язку з цим слід зазначити, що тривалість такої експертизи може зайняти від двох до чотирьох місяців, а її вартість може досягти 500 тисяч гривень.
Враховуючи зазначені вище обставини відхиляємо вимоги потенційного учасника закупівлі щодо розрахунку відповідальності Виконавця, виходячи із вартості конкретного замовлення (чи частини Послуги, яка надана у конкретний проміжок часу), оскільки негативний вплив у разі порушення зобов’язань Виконавцем, не залежить від періоду часу, в який надавалися Послуги, та відчуватиметься підприємством в цілому; а розрахунок відповідальності, на якому наполягає Виконавець, не відповідає тим збиткам, які понесе АТ «Укрпошта» у разі порушень у наданні Послуг. Вважаємо власний підхід об’єктивним.
Щодо пропозиції потенційного учасника закупівлі змінити формулювання відповідальності Замовника за порушення грошових зобов’язань, то не погоджуємось із запропонованою редакцією з огляду на наступне.
Редакція п. 7.2. проекту Договору передбачає нарахування на суму боргу встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми (що повністю відповідає положенням ст. 625 Цивільного кодексу України (надалі – «ЦКУ»).
Посилання потенційного учасника закупівлі на усталену практику щодо застосування до нарахування пені подвійної ставки Національного банку України (надалі – «НБУ»), що діяла в період прострочення, не береться до уваги, оскільки не відповідає нормам чинного законодавства України.
Так ч.1 ст.231 Господарського кодексу України (надалі – «ГКУ») передбачає, що законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. Слід зазначити, що до грошових зобов'язань, які виникають на підставі Договору, проект якого розглядається, законом не встановлено розміру штрафних санкцій, що не може бути змінений.
Частина 6 цієї ж статті ГКУ передбачає, що штрафні санкції за порушення грошових зобов'язань встановлюються у відсотках, розмір яких визначається обліковою ставкою НБУ, за увесь час користування чужими коштами, якщо інший розмір відсотків не передбачено законом або договором. З огляду на права Замовника, які в нього існують за Законом України «Про публічні закупівлі» (а саме: ч.1 та п.8 ч.2 ст.22 зазначеного Закону), АТ «Укрпошта підготувало проект Договору, який є частиною Тендерної документації та відповідає нормам ЦКУ та ГКУ.
Враховуючи те, що закупівля Послуг проводиться за результатами публічних торгів, в яких кожний з учасників має право встановити власну об’єктивну ціну, яка відповідає його витратам та ризикам, а також передбачене п.7.2. проекту Договору корегування суми заборгованості з урахуванням індексу інфляції, вважаємо дотриманим принцип справедливості під час визначення розміру відповідальності Замовника.
Додатково звертаємо увагу на те, що п.12.7 проекту Договору 12.7. передбачено, що з питань, які безпосередньо не врегульовані Договором, Сторони керуються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо в зв’язку зі зміною законодавства України умови Договору будуть протирічити вимогам відповідного законодавства, то Сторони керуються нормами законодавства, при цьому укладання додаткової угоди до Договору не є обов’язковим.
Отже, вважаємо умови щодо відповідальності сторін, передбачені проектом Договору, такими, що відповідають принципам справедливості та нормам чинного законодавства України, є цілком законними та обґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 14 квітня 2021 19:43
спосіб доступу Виконавця до образів віртуальних серверів, що підлягають міграції з Хмари Ucloud
Для забезпечення можливості виконання вимоги Замовника щодо міграції віртуальних серверів з Хмари Ucloud (згідно розділу 4 Технічної специфікації, яка є додатком і до тендерної документації, і до проєкту договору) вимагаємо додати в пункт «6.1. Замовник зобов’язаний» проєкту договору наступний підпункт:
«6.1.5. за запитом скопіювати образи віртуальних серверів, що підлягають міграції, на надану Виконавцем портативну систему збереження даних» або вимагаємо зняти з Виконавця зобов'язання щодо міграції шляхом видалення розділу 4 Технічної специфікації і з тендерної документації, і з проєкту договору.
В іншому випадку, якщо Замовник не відобразить в договорі спосіб доступу Виконавця до образів віртуальних серверів, що підлягають міграції з Хмари Ucloud, гарантувати виконання таких вимог зможе єдиний учасник закупівлі: ТОВ «Торгові системи», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«6.1.5. за запитом скопіювати образи віртуальних серверів, що підлягають міграції, на надану Виконавцем портативну систему збереження даних» або вимагаємо зняти з Виконавця зобов'язання щодо міграції шляхом видалення розділу 4 Технічної специфікації і з тендерної документації, і з проєкту договору.
В іншому випадку, якщо Замовник не відобразить в договорі спосіб доступу Виконавця до образів віртуальних серверів, що підлягають міграції з Хмари Ucloud, гарантувати виконання таких вимог зможе єдиний учасник закупівлі: ТОВ «Торгові системи», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 12:40
Умови забезпечення Замовником по підключенню до виділеного каналу або портативної системи збереження даних Виконавця до мережі комплексу, з якого буде виконуватися міграція, не може бути виконана Замовником в повній мірі, в зв'язку з відсутністю в діючому договорі з Ucloud на хмарний сервіс даної можливості. Тому запропоновані зміни не можуть бути внесені в тендерну документацію. Доступ до віртуальних серверів, в разі неможливості заключення договору з ТОВ «Торгові системи», буде забезпечений Замовником через свою мережу, де виконавець зможе встановити свою портативну систему збереження даних, на яку будуть змігровані віртуальні машини.
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 15 квітня 2021 15:14
п.7.6 проєкту договору
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу, у разі, коли (на момент перевірки платника податку контролюючим органом) суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими (зазначеними у абзаці першому п.198.6 ст.198 Податкового кодексу документами), платник податку несе відповідальність, відповідно до Податкового кодексу.
Тобто, з вини Виконавця договору, перешкодою для визнання податкового кредиту Замовника, може бути ТІЛЬКИ неналежним чином оформлені підтвердні документи: рахунки, акти, реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України.
Враховуючи той факт, що Виконавець договору ніяким чином не може впливати на ведення податкового та бухгалтерського обліку Замовника, а також не може бути стороною по оскарженню дій Державної податкової служби України, тому Виконавець має відповідати виключно за правильне оформлення первинних документів по договору (рахунків, актів, реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України).
Враховуючи наведені обмеження, Вимагаємо викласти п.7.6 Договору у наступній редакції:
«7.6. Виконавець зобов’язується на суму ПДВ оформити податкову накладну та здійснити її реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних та надати її Замовнику в електронному вигляді відповідно до положень ст.201 Податкового кодексу України.
У випадку порушення Виконавцем умов цього пункту та втрати Замовником права на податковий кредит у розмірі податку на додану вартість за цим Договором, Виконавець на вимогу Замовника сплачує штрафну санкцію у розмірі втраченого права на податковий кредит (суми ПДВ).».
Розгорнути
Згорнути
Тобто, з вини Виконавця договору, перешкодою для визнання податкового кредиту Замовника, може бути ТІЛЬКИ неналежним чином оформлені підтвердні документи: рахунки, акти, реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України.
Враховуючи той факт, що Виконавець договору ніяким чином не може впливати на ведення податкового та бухгалтерського обліку Замовника, а також не може бути стороною по оскарженню дій Державної податкової служби України, тому Виконавець має відповідати виключно за правильне оформлення первинних документів по договору (рахунків, актів, реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України).
Враховуючи наведені обмеження, Вимагаємо викласти п.7.6 Договору у наступній редакції:
«7.6. Виконавець зобов’язується на суму ПДВ оформити податкову накладну та здійснити її реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних та надати її Замовнику в електронному вигляді відповідно до положень ст.201 Податкового кодексу України.
У випадку порушення Виконавцем умов цього пункту та втрати Замовником права на податковий кредит у розмірі податку на додану вартість за цим Договором, Виконавець на вимогу Замовника сплачує штрафну санкцію у розмірі втраченого права на податковий кредит (суми ПДВ).».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2021 17:24
Замовник не може передбачити всіх підстав, встановлених діючим законодавством, за якими контролюючий орган визначить операцію такою, що не відповідає вимогам діючого законодавства. До складу таких причин, в тому числі, але не виключно, можуть бути віднесені порушення Виконавцем правил оформлення первинних документів, визначення договору нікчемним. Пункт 7.6 передбачає, що Виконавець зобов’язується компенсувати Замовнику збитки та інші видатки виключно у випадку, якщо Замовник їх зазнав з вини Виконавця. Якщо видатки виникли внаслідок помилки Замовника при опрацюванні первинних документів або внаслідок порушення Замовником порядку ведення бухгалтерського чи податкового обліку, п. 7.6 не передбачає відподальності Виконавця. У будь-якому разі Виконавець зобов’язаний здійснити відшкодування після отримання від Замовника обґрунтованих вимог понесених видатків та їх зв’язку з діями чи бездіяльністю Виконавця та має право оскаржити таку вимогу.
На підставі зазначеного Замовником не буде вноситись заміни до тендерної документації.
На підставі зазначеного Замовником не буде вноситись заміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-25-010499-c.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 15 квітня 2021 15:17
п.7.9 проєкту договору
Враховуючи той факт, що:1) Виконавець послуг по договору може бути платником податку на додану вартість та, відповідно, послуги, що надаються по договору є об’єктом оподаткування податком на додану вартість. В такому випадку, загальна вартість послуг зазначається з урахуванням ПДВ; 2) Відповідно до положень Податкового кодексу України штрафні санкції та збитки не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість. Зокрема, п. 188 ПКУ: «До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних від простроченої суми та інфляційні витрати, відшкодування шкоди, у тому числі відшкодування упущеної вигоди за рішеннями міжнародних комерційних та інвестиційних арбітражів або іноземних судів, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань»; 3) Пунктом 7.8 Договору передбачені строки та порядок сплати Виконавцем штрафних санкцій та/або збитків;
4) Статтею 601 Цивільного кодексу України передбачено зарахування зустрічних однорідних вимог; 5) Зобов’язання по сплаті вартості наданих Виконавцем по договору послуг (з ПДВ) та сплата штрафних санкцій та/або збитків (без ПДВ) не є зустрічними однорідними вимогами; 6) Виконання вимог п.7.9 договору (зарахування таких зустрічних неоднорідних вимог) Виконавцем, який є платником ПДВ, призводить до порушення Виконавцем податкового законодавства України.
Вимагаємо видалити з тексту договору п.7.9: «У випадку виникнення у Виконавця зобов’язань щодо сплати штрафних санкцій або збитків за порушення умов цього Договору, Замовник має право зменшити суму, що належить до оплати Виконавцю за надання Послуги, на розмір таких штрафних санкцій та/або збитків, про що письмово повідомляє Виконавця не пізніше дня оплати наданих Послуг. Наведене в цьому пункті повідомлення є заявою Замовника про зарахування зустрічних грошових вимог згідно з вимогами, визначеними ст. 601 Цивільного кодексу України. Зазначені дії Замовника не будуть вважатися порушенням умов Договору та не тягнуть за собою наслідки, передбачені цим Розділом Договору.», як такий, що призведе до порушення Виконавцем, який є платником ПДВ, податкового законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
4) Статтею 601 Цивільного кодексу України передбачено зарахування зустрічних однорідних вимог; 5) Зобов’язання по сплаті вартості наданих Виконавцем по договору послуг (з ПДВ) та сплата штрафних санкцій та/або збитків (без ПДВ) не є зустрічними однорідними вимогами; 6) Виконання вимог п.7.9 договору (зарахування таких зустрічних неоднорідних вимог) Виконавцем, який є платником ПДВ, призводить до порушення Виконавцем податкового законодавства України.
Вимагаємо видалити з тексту договору п.7.9: «У випадку виникнення у Виконавця зобов’язань щодо сплати штрафних санкцій або збитків за порушення умов цього Договору, Замовник має право зменшити суму, що належить до оплати Виконавцю за надання Послуги, на розмір таких штрафних санкцій та/або збитків, про що письмово повідомляє Виконавця не пізніше дня оплати наданих Послуг. Наведене в цьому пункті повідомлення є заявою Замовника про зарахування зустрічних грошових вимог згідно з вимогами, визначеними ст. 601 Цивільного кодексу України. Зазначені дії Замовника не будуть вважатися порушенням умов Договору та не тягнуть за собою наслідки, передбачені цим Розділом Договору.», як такий, що призведе до порушення Виконавцем, який є платником ПДВ, податкового законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 квітня 2021 17:22
Зобов’язання по сплаті вартості наданих Виконавцем по договору послуг (з ПДВ) та сплата штрафних санкцій та/або збитків (без ПДВ) не є зустрічними однорідними вимогами; Правило однорідності вимог поширюється на їх правову природу, але не стосується підстав виникнення такої вимоги. Якщо такі зобов’язання нараховані Сторонами з дотриманням умов договору, строк їх виконання настав, то залік таких зобов’язань не забороняється законодавством. Залік за п. 7.9 Договору передбачений як залік зустрічних грошових вимог (тобто вимоги однорідні).
Зарахування зустрічних однорідних вимог активно використовується у господарській діяльності та піддтримується судовими органами.
Приклади постанови ВГСУ про зарахування зустрічних однорідних вимог:
1. Постанова ВГСУ по справі № 37/275-6/63 від 28.01.2009 р.
2. Постанова ВГСУ по справі № 910/28919/15 від 07.06.2016 р.
3. Постанова ВГСУ по справі № 4/246 від 19.01.2011 р.
4. Постанова ВГСУ по справі № 917/1592/15від 30.03.2016 р.
В обліку Виконавця є операція поставки, за якою нараховані зобов’язання з ПДВ і зареєстрована податкова накладна. Форма оплати заборгованості не впливає на податкові зобов’язання з ПДВ Виконавця, нараховані за першою подією.
За операцією нарахування неустойки, штрафу, пені ПДВ не нараховується, підстав для податкового кредиту у Виконавця немає.
На підставі зазначеного Замовником не буде вноситись заміни до тендерної документації.
Зарахування зустрічних однорідних вимог активно використовується у господарській діяльності та піддтримується судовими органами.
Приклади постанови ВГСУ про зарахування зустрічних однорідних вимог:
1. Постанова ВГСУ по справі № 37/275-6/63 від 28.01.2009 р.
2. Постанова ВГСУ по справі № 910/28919/15 від 07.06.2016 р.
3. Постанова ВГСУ по справі № 4/246 від 19.01.2011 р.
4. Постанова ВГСУ по справі № 917/1592/15від 30.03.2016 р.
В обліку Виконавця є операція поставки, за якою нараховані зобов’язання з ПДВ і зареєстрована податкова накладна. Форма оплати заборгованості не впливає на податкові зобов’язання з ПДВ Виконавця, нараховані за першою подією.
За операцією нарахування неустойки, штрафу, пені ПДВ не нараховується, підстав для податкового кредиту у Виконавця немає.
На підставі зазначеного Замовником не буде вноситись заміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2021
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ООО "Анте Медиам" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАСТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕ НОВО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ООО "Анте Медиам" |
22 680 000,00
UAH з ПДВ
|
18 998 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАСТОР" |
24 592 348,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕ НОВО" |
29 582 674,40
UAH з ПДВ
|
29 376 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ГІГАКЛАУД» |
39 104 640,00
UAH з ПДВ
|
29 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "Анте Медиам" #37815293 |
Переможець |
18 998 950,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:14
|
ДУ №1 TOV ANTE MEDIAM.zip | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 09:28
|
Договір Анте Медіам 010499.pdf | укладений |
11 червня 2021 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктами 9.4. та 12.3. Договору та частиною 6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору та викласти: пункт 2.3. Договору в такій редакції: «2.3. Ціна цього Договору без ПДВ становить 17 806 090,90 грн. (Сімнадцять мільйонів вісімсот шість тисяч дев'яносто гривень 90 коп.) крім того ПДВ 20%- 3 561 218,18 грн.( Три мільйони п'ятсот шістдесят одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 18 коп.) загальна ціна з врахуванням ПДВ складає 21 367 309,08 грн. (Двадцять один мільйон триста шістдесят сім тисяч триста дев'ять гривень 08 коп.)»; пункт 9.1. Договору в такій редакції: «9.1.Цей договір набуває чинності з моменту підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.03.2024 року виключно. Припинення дії Договору чи його розірвання не звільняє будь-яку із Сторін від обов’язку виконати свої зобов’язання за Договором, які виникли до такого припинення (розірвання) на підставі належного виконання іншою Стороною зобов`язання за Договором.»; Додаток No 2 «Обсяг та вартість Послуги» до Договору в новій редакції, що додається (Додаток No 1 до цієї Угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 080621-04/270Пз |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |