Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні комп’ютери та ноутбуки
Очікувана вартість
388 000,00 UAH
UA-2020-07-02-002277-b a4b0a15b2ed748fc8de8353c6d8a6206
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:13
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:13
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:29
Очікувана вартість: 388 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
персональні комп’ютери та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 17:09
Тендерная документация ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 липня 2020 02:51
Дата відповіді: 06 липня 2020 10:51
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками, ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-02-002277-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 липня 2020 17:58
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютор
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 08:48
Доброго дня!
Дякуємо за увагу до закупівлі..
З приводу Вашої вимоги про внесення доповнень до тендерної документації, повідомляємо, що у технічному завданні чітко зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до постачання разом з комп'ютерною технікою. Також у вимогах до операційної системи, які вказані у технічному завданні, передбачено надання учасником закупівлі авторизаційного листа виробника комп’ютерної техніки, в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці, а інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 317 400,00
UAH з ПДВ
317 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 381 000,00
UAH з ПДВ
381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 17:19
ДФС 21.07.zip
28 липня 2020 17:19
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
28 липня 2020 17:19
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
28 липня 2020 17:19
Дпункт_2,3,8_ч1ст 17_.pdf
28 липня 2020 17:19
МВС 24.07.zip
28 липня 2020 17:19
Довідка_Кор_Фіз_28.07..zip
28 липня 2020 17:19
Довідка_Кор_Юр_28.07..zip
20 липня 2020 14:27
Електронний підпис
20 липня 2020 14:24
Проект договору_17623076.pdf
20 липня 2020 14:24
витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 14:24
Ноутбуки сес.p7s
20 липня 2020 14:24
HP 250 G7.pdf.p7s
20 липня 2020 14:24
сертиф hp 250 g7.pdf.p7s
20 липня 2020 14:24
СЕС Philips.pdf.p7s
20 липня 2020 14:24
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 14:24
Статут копія.pdf
20 липня 2020 14:24
відгук перерісль.pdf.p7s
20 липня 2020 14:24
Відгук Трускавець.pdf.p7s
20 липня 2020 14:24
17623076_пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 17:00
Електронний підпис
20 липня 2020 16:47
Електронний підпис
20 липня 2020 16:46
12 Статут 2019.pdf
20 липня 2020 16:46
20 Висновок СЕС ПК.pdf
20 липня 2020 16:46
15 Довідка Ст.17.pdf
20 липня 2020 16:46
13 Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 16:46
09 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 317 400,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
317 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:34
ЗВІТ укладений
29 січня 2021 18:33
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:01
Договір укладений
12 серпня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 317 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 900,00 UAH)