Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі для нової української школи
School furniture for the new Ukrainian school
School furniture for the new Ukrainian school
Очікувана вартість
12 800 000,00 UAH
UA-2019-12-02-000004-c ● a48617f5cf3f41a6b8e59b748a84a8bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration |
National ID: | 37470086 |
Contact point: |
Kovalenko Lesya Arkadivna 380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2019 02:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 12 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 02 грудня 2019 02:23 |
Enquiries until: | 23 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 12 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8354 Одиниця
Шкільні меблі для нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
School furniture for the new Ukrainian school
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 15 лютого 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2019 17:19 |
ЗМІНИ до ТД (2).doc | |
23 грудня 2019 16:16 |
ТД зі змінами.doc |
23 грудня 2019 17:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 грудня 2019 17:19 |
ЗМІНИ до ТД (2).doc
|
||||||||||||
23 грудня 2019 16:16 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щоду участі в закупівлі
Дата подання: 09 грудня 2019 12:16
Дата відповіді: 09 грудня 2019 22:47
Просимо уточнити, який саме орган надає довідку "документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (а саме стола учнівського одномісного з регулюванням нахилу кута стільниці з опціями та стільця учнівського з регулюванням висоти), яку завлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, виданий не пізніше ніж за 7 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій)."
Та просимо повідомити причину надання дипломів про освіту співробіників? так як для збиральника меблів освітиа не потребуеться.
Просимо повідомити в разі розгляду нашої пропозиція яка кількість заразків буде запрошена для проведення його фактичного огляду?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Ви можете обрати будь-який зручний для Вас компетентний орган, який наділений відповідними повноваженнями.
2. В частині документів, що підтверджують освіту будуть внесені відповідні зміни.
3. Один зразок на кожну позицію товару.
2. В частині документів, що підтверджують освіту будуть внесені відповідні зміни.
3. Один зразок на кожну позицію товару.
Укладання договору
Дата подання: 10 грудня 2019 10:30
Дата відповіді: 12 грудня 2019 00:58
Замовник за підсумками аукціону визначає Переможця торгів і приймає рішення про намір укласти з ним договір. Власне, сам договір укладається не раніше ніж через 10 днів після оголошення про намір укласти договір, термін відводиться на оскарження за умови наявності підстав для звернення до АМКУ, і 10 днів відведено для підписання та публікації договору.
Виходячи зі строків встановлених замовником, аукціон має відбутися 06.02.2020, а поставка має бути здійснена 15.02.2020. Обсяг закупівлі понад 8 000 одиниць товару. Навіть якщо припустити, що Замовник проведе кваліфікацію швидше ніж за 20 днів, + ще 5 днів до аукціону, сам аукціон, та + ще від 10 до 20 днів на підписання договору, наданих відповідно до закону. Яким чином, учасник, без домовленостей із замовником, може виконати договір в такому об'ємі за такий строк? Адже в цей строк учаснику потрібно виготовити товар відповідно до вимог замовника (якщо звісно не розраховано на того учасника, у якого в складі вже є цей товар), доставити у різні навчальні заклади (а дислокації ще немає) і зібрати.
Завчасно дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дата аукціону автоматично визначається системою при самому довшому терміну в предкваліфікаційному розгляді пропозицій.
Довідка про ціну
Дата подання: 20 грудня 2019 12:23
Дата відповіді: 23 грудня 2019 15:54
Відповідно до вимог ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (а саме стола учнівського одномісного з регулюванням нахилу кута стільниці з опціями та стільця учнівського з регулюванням висоти), яку завлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, виданий не пізніше ніж за 7 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Просимо внести зміни до тендерної документації, оскільки 7 календарних днів це дуже короткий строк, бо 6 з них - це новорічні свята і жодна організація не видасть довідку в останній робочий день.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до ТД.
Вопрос по квалификации
Дата подання: 21 грудня 2019 09:30
Дата відповіді: 23 грудня 2019 15:54
Уважаемый заказчик, согласно квалиф.требованиям нужно подтвердить"відповідне обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих та пластикових деталей". Это дискриминационно по отношению к тем, кто не изготовляет сам делали, а, например, покупает. Просим внести изменеиня
Відповідь: Будуть внесені зміни до ТД.
Вопрос
Дата подання: 21 грудня 2019 09:36
Дата відповіді: 23 грудня 2019 15:49
1) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати протоколи випробувань, видані уповноваженою акредитованою лабораторією на відповідність стола учнівського одномісного з регулюванням висоти та стільця учнівського з регулюванням висоти ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування». Сообщаем, что на сегодня в Украине нет лабораторий, которые акредитованы на испытания мебели. Все существующие лаборатории делают испытания "поза сферою акредитації". 2) "Документальне підтвердження, що учасник є виробником Товару або у разі, якщо учасник не є виробником зазначеного Товару, надати оригінал авторизаційного листа від виробника Товару, або його офіційного представництва в Україні для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера та назви процедури закупівлі, що підтверджує повноваження учасника на постачання Товару та підтверджує технічні характеристики товару." Обращаем внимание, что не у всех производителей созданы представительства на территории Украины, просим внести изменения
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до ТД щодо лабораторій. По другому питанню прописано "надати оригінал авторизаційного листа від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні. Якщо немає представництва то лист надає сам Виробник.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 січня 2020
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
12 648 988,00
UAH з ПДВ
|
12 623 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
12 711 630,00
UAH з ПДВ
|
12 636 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
12 623 388,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 18:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 16:17
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 10:25
|
протокол_0001.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 19:31
|
Договір.pdf | укладений |
21 січня 2020 19:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості предмета закупівлі було збільшено кількість Товару. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |