Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву №2 Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24168951 |
Місцезнаходження: | 33016, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Євгена Коновальця, 17А |
Контактна особа: |
Шаміч Анастасія Володимирівна +380362627406 dussh_2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 вересня 2023 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000017 ● d5c8f376f2b94ddfbc516b7f4886a86e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 12:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2023 № 273
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-09-18-011714-a 18.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 16:35:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з капітального ремонту системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є.Коновальця,17 А у м.Рівне (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-011714-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТзОВ "СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ" (код ЄДРПОУ 38714410), з яким укладений договір від 14.09.2023 № 08-09/23ГП без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 15:24:44
Відповідь
Відповідно до моніторингу закупівлі ID: (UA-2023-09-18-011714-a), повідомляємо Вас про наступне:
1. Розмір бюджетних призначень, технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є. Коновальця, 17 А у м. Рівне» визначалась, виходячи з проектно-кошторисної документації та отриманого позитивного висновку експертизи (сканкопії додаються).
2. У зв’язку з тим, що відкриті торги по об’єкту «Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є. Коновальця, 17 А у м. Рівне» (UA-2023-08-29-007786-a) відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, Замовник має право укласти прямий договір про закупівлю (п.п.6 п.13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.). Обгрунтування підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів по об’єкту «Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є. Коновальця, 17 А у м. Рівне» опубліковано разом із звітом про укладений договір без застосування електронної системи закупівель (UA-2023-09-18-011714-a) (сканкопії додаються).
3. У зв’язку із нагальною потребою у проведенні робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є. Коновальця, 17 А у м. Рівне», за допомогою інтернет ресурсів було проведено моніторинг підприємств, які спеціалізуються у даному виді діяльності. Дирекція в усній формі зверталась до ряду підприємств з пропозицією на виконання відповідних робіт, але пропозицію прийняло лише ТзОВ «СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 38714410) з яким було укладено договір від 14.09.2023 №08-09/23ГП .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "СІ ЕС ГРУП МОНТАЖ" #38714410 |
Переможець |
2 782 951,16
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 14:48
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:47
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 17:01
|
Обгрунтування | укладений |
18 вересня 2023 16:22
|
Договір 08-09/23ГП | укладений |
18 вересня 2023 16:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є.Коновальця,17 А у м.Рівне | 1 | роботи |
2 782 951,16
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 08-09/23ГП |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору у відповідності з виконаними роботами |
Номер договору про закупівлю: | 08-09/23ГП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт системи теплопостачання для підготовки до опалювального сезону СДЮСШОР №2 по вул. Є.Коновальця,17 А у м.Рівне | 1 |
2 782 921,26
UAH з ПДВ
|