Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний комплект на виконання проекту громадського бюджету для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №119
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-04-21-009119-c ● a4410faa671940bc85a5cd18a412eaaa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Соломка Сергій Іванович 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплект на виконання проекту громадського бюджету для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №119
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50056, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, мкр. Сонячний, 48а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 10:36 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119 зі змінами 2.docx | |
27 квітня 2021 10:36 |
Перелік змін до тд інтерактивний комплект 2.docx | |
22 квітня 2021 14:42 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119 зі змінами.docx | |
22 квітня 2021 14:42 |
Перелік змін до тд інтерактивний комплект.docx | |
21 квітня 2021 15:46 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119.docx |
27 квітня 2021 10:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 квітня 2021 10:36 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119 зі змінами 2.docx
|
||||||
27 квітня 2021 10:36 |
Перелік змін до тд інтерактивний комплект 2.docx
|
||||||
22 квітня 2021 14:42 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119 зі змінами.docx
|
||||||
22 квітня 2021 14:42 |
Перелік змін до тд інтерактивний комплект.docx
|
||||||
21 квітня 2021 15:46 |
Інтерактивний комплект для КЗШ 119.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 23 квітня 2021 15:04
Дата відповіді: 23 квітня 2021 15:37
Доброго дня! Шановний Замовник!
Згідно Додатку 2 тендерної документації ви зазначаєте:
Інтерактивний комплект: - дошка з проектором, - кріплення для проектору, - ноутбук - 1 комплект.
Проте в Додатку 5 ви зазначаєте інтерактивний комплект тип 1, тип 2, тпи 3. Тож скільки вам потрібно проекторів, інтерактивних дошок?
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 Інтерактивний комплект або типу 1 або типу 2 або типу 3.Інтерактивний комплект: - дошка з проектором, - кріплення для проектору, - ноутбук - 1 комплект та програмне забезпечення. Кожний товар в 1 екземплярі.
Рекомендації
Дата подання: 23 квітня 2021 15:05
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:53
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом розглянуто ваше запитання. Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо ПЗ
Дата подання: 23 квітня 2021 15:06
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:52
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн та офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистриб'ютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинна обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом розглянуто ваше запитання. Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-21-009119-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 21 квітня 2021 17:19
Невідповідність Наказу Міністерства освіти і науки
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено Проектор IN136ST гарантійний термін якого 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено Проектор IN136ST гарантійний термін якого 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 14:48
Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута. Зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-009119-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 21 квітня 2021 17:37
Дискримінаційні вимоги
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка SBM685V, Проектор IN136ST, Ноутбук AcerAspire 5 A515-54G-50EQ (NX.HN5EU.00J). Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Оскільки в Оголошенні вами зазначено конкретних виробників і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у Оголошення відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Оскільки в Оголошенні вами зазначено конкретних виробників і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у Оголошення відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 14:48
Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута. Зміни внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
55 836,00
UAH з ПДВ
|
55 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" |
68 500,00
UAH з ПДВ
|
68 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
55 836,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 09:28
|
ДУ 1 договір 27ВТ від 31.05.21.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 11:45
|
Договір 27ВТ від 31.05.21.pdf | укладений |
01 червня 2021 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замінити Ноутбук AcerAspire 5 A515-56 (NX.A1HEU.00D) на ноутбук DellVostro 3500(N3006VN3500UA_UBU) що відповідає заданим Замовником характеристикам. |
Номер договору про закупівлю: | 27ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |