Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
нагрудні відеореєстратори
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002948-b ● a43584cf84f4498aab881948bb3ca5b6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Катерина Голбан +380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
нагрудні відеореєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1.З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов'язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцеві належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами. У разі неоплати товар буде повернений Продавцю. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:53 |
ТД ВІДЕОРЕЄСТРАТОРИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Щодо першого запитання: Додатком 2 до тендерної документації передбачено вимоги до предмету закупівлі: Нагрудний відеореєстратор персональний з WIFI- приймачем DMT 9, DMT 10 або аналог. В разі запропонованого еквіваленту, технічні характеристики та параметри предмета закупівлі повинні бути не гірше характеристик зазначених Замовником. Марка/тип обладнання , яке пропонується Учасником – інформація передбачена Додатком 1 до тендерної документації та інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Щодо другого запитання: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Щодо другого запитання: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Уточнення
Дата подання: 18 листопада 2019 16:20
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:39
Доброго дня, прохання уточнити розмір пам'яті 32 Гб чи 64Гб?
Дякую.
Відповідь: Добрий день! Враховуючи технічні вимоги до предмету закупівлі, Замовника влаштовує об’єм пам’яті флеш накопичувача як на 32 Гб так і на 64 Гб.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002948-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33786763
Дата подання: 12 грудня 2019 10:40
Скарга на результати аукціону UA-2019-11-15-002948-b
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю ДК 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Нагрудні відеокамери), номер у Prozorro UA-2019-11-15-002948-b
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (надалі - Товариство) брало участь у зазначених торгах.
За наслідками проведеного аукціону Замовником було відхилено пропозицію Товариства, хоча пропозиція була найкращою за ціною, а визнано переможцем учасника ФОП Акперов О.М. (ідентифікаційний код 3423010155), з вищою ціною. Виходячи з документів, оприлюднених в рамках процедури зазначеної закупівлі, тендерна пропозиція не відповідає Тендерній документації Замовника, порушує інтереси Товариства та містить ознаки вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією.
І.
Так, Додатком 2 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед основних вимог зазначено надання «Документу, який підтверджує, що учасник являється партнером виробника та уповноваженим постачальником товару». При цьому вищезгаданий документ не було надано в строки передбачені тендерною документацією. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, зокрема пункту 2 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника, пропозиція ФОП Акперов О.М. не була відхилена Замовником .
Згідно пункту 2 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V Оцінка тендерних пропозицій (стор.7) Тендерної документації Замовника прямо встановлює, що
«Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
..- Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації»
Таким чином, враховуючи вищевказане всупереч вимогам законодавства та тендерної документації Замовник визнав переможцем особу, тендерна пропозиція якої не відповідає законодавству України та Тендерній документації Замовника, порушує інтереси Товариства.
ІІ.
По друге, Додатком 2 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед основних вимог зазначено надання «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в яких зазначено що даний товар виготовлений з нетоксичних матеріалів та відповідає вимогам ДСТУ щодо безпечності товару». Учасник ФОП Акперов О.М. надав у складі своєї тендерної пропозиції завірену своїм підписом і печаткою копію Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/22441 від 12.07.2017 року. При детальному розгляді документу були виявлені факти підроблення, а саме з копії документа на першій сторінці штучно вилучено Заявника експертизи та його адресу місцезнаходження. Згідно статті 358. «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів» Кримінального кодексу України
у відповідності до пункту 4 Використання завідомо підробленого документа -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
Примітка. Під офіційним документом у цій статті та статтях 357 і 366 цього Кодексу слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (надалі - Товариство) брало участь у зазначених торгах.
За наслідками проведеного аукціону Замовником було відхилено пропозицію Товариства, хоча пропозиція була найкращою за ціною, а визнано переможцем учасника ФОП Акперов О.М. (ідентифікаційний код 3423010155), з вищою ціною. Виходячи з документів, оприлюднених в рамках процедури зазначеної закупівлі, тендерна пропозиція не відповідає Тендерній документації Замовника, порушує інтереси Товариства та містить ознаки вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією.
І.
Так, Додатком 2 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед основних вимог зазначено надання «Документу, який підтверджує, що учасник являється партнером виробника та уповноваженим постачальником товару». При цьому вищезгаданий документ не було надано в строки передбачені тендерною документацією. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, зокрема пункту 2 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовника, пропозиція ФОП Акперов О.М. не була відхилена Замовником .
Згідно пункту 2 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V Оцінка тендерних пропозицій (стор.7) Тендерної документації Замовника прямо встановлює, що
«Тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо:
..- Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації»
Таким чином, враховуючи вищевказане всупереч вимогам законодавства та тендерної документації Замовник визнав переможцем особу, тендерна пропозиція якої не відповідає законодавству України та Тендерній документації Замовника, порушує інтереси Товариства.
ІІ.
По друге, Додатком 2 до Тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» серед основних вимог зазначено надання «Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи в яких зазначено що даний товар виготовлений з нетоксичних матеріалів та відповідає вимогам ДСТУ щодо безпечності товару». Учасник ФОП Акперов О.М. надав у складі своєї тендерної пропозиції завірену своїм підписом і печаткою копію Висновка державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/22441 від 12.07.2017 року. При детальному розгляді документу були виявлені факти підроблення, а саме з копії документа на першій сторінці штучно вилучено Заявника експертизи та його адресу місцезнаходження. Згідно статті 358. «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів» Кримінального кодексу України
у відповідності до пункту 4 Використання завідомо підробленого документа -
карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
Примітка. Під офіційним документом у цій статті та статтях 357 і 366 цього Кодексу слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи - докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 14:07
Добрий день. Вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" #33786763 |
Відхилено |
154 800,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 14:08
|
ФОП Акперов О.М. #3423010155 |
Рішення скасоване |
163 350,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 12:56
|
ФОП Акперов О.М. #3423010155 |
Відхилено |
163 350,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 грудня 2019 13:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі