Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі КНП “ЦПСМД №3 Дніпровського району м.Києва” за адресою: м.Київ, вул. Червоноткацька, 31)
Очікувана вартість
583 897,20 UAH
UA-2020-09-29-004458-c ● a41ae1af63f142ffa798529e0d1e2bf1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26189130 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31 |
Контактна особа: |
Савкова Тетяна Володимирівна 380445583239 centr3dn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 583 897,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 838,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху будівлі КНП “ЦПСМД №3 Дніпровського району м.Києва” за адресою: м.Київ, вул. Червоноткацька, 31)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Червоноткацька,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 16:55 |
ТД Капремонт 2го поверху.doc | |
29 вересня 2020 16:48 |
Додаток 5 Інформація про субпідрядника.doc | |
29 вересня 2020 16:47 |
Додаток 4 Лист згода.doc | |
29 вересня 2020 16:47 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
29 вересня 2020 16:45 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc | |
29 вересня 2020 16:44 |
Додаток 1 Техзавдання.pdf | |
29 вересня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-29-004458-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БМЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37415250
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:51
Копія сертифікатів якості на будівельні матеріали
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу Розділ 5 п.3 про надання копій сертифікатів якості на будівельні матеріали у зв"язку з тим, що сертифікатів якості надаються виробником або постачальником на відвантажену партію матеріалів і їх фізично не можливо надати, тому що матеріали лише будуть закупатися після підписання договору з Переможцем торгів. Копії сертифікатів якості можливо надати тільки на етапі підписання акту-приймання виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 14:33
Відповідно ст. 22 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, які вступили в дію 19.04.2020 р.) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також ст. 23 п.5. Закону передбачає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, санітарними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації.
Враховуючи, що виконання робіт буде проводитися в закладі, де перебуває велика кількість дітей та людей похилого віку, для замовника вкрай важлива якість матеріалів, що будуть використовуватись в процесі капітального ремонту приміщень. Тому дана вимога повністю відповідає чинному законодавству України та в жодному разі не створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі.
інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також ст. 23 п.5. Закону передбачає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, санітарними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації.
Враховуючи, що виконання робіт буде проводитися в закладі, де перебуває велика кількість дітей та людей похилого віку, для замовника вкрай важлива якість матеріалів, що будуть використовуватись в процесі капітального ремонту приміщень. Тому дана вимога повністю відповідає чинному законодавству України та в жодному разі не створює дискримінаційні умови для учасників закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ ОФ БІЛД" #43010077 |
Відхилено |
583 345,84
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 12:34
|
ТОВ "Гіріх" #37474871 |
Переможець |
583 897,15
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:55
|
Додаткова угода 1 Капремонт 2го поверху Гіріх ТОВ.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 15:56
|
Договір Капремонт 2го поверху Гіріх ТОВ.pdf | укладений |
11 листопада 2020 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткову угоду №1 від 10.12.2020 р. укладено у зв'язку із зменшенням обсягів робіт з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі КНП "ЦПМСД №3" |
Номер договору про закупівлю: | №65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |