Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків ( Апарат штучної вентиляції легень)
Очікувана вартість
699 000,00 UAH
UA-2020-03-25-000373-b a4007be156b94ad6b763811e9bbe169e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Тягнибок

+380997925628 sr.pisochin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04396727
Вебсайт: http://pisochin-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2
Контактна особа: Іван Тягнибок
+380997925628
sr.pisochin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Апарат штучної вентиляції легеньV8600 або еквівалент
Базові режими вентиляції
• VCV(A/C),PCV(A/C),PRVC (опція), PSV (опція), Режим очікування
• SIMV(VCV)+PSV,SIMV(PCV)+PSV,SIMV(PRVC)+PSV
• SPONT/CPAP+PSV
• BIVENT/APRV+PSV (опція)
• NIV/CPAP,NIV-T,NIV-S/T Унікальні особливості
• Апное вентиляція
• Тригер по Тиску і Потоку
• Автоматична компенсація газів в дихальному контурі
• Небулайзер
• Ручний вдих
• Затримка вдиху і видиху
• Зупинка графіків
• Розумне всмоктування
• Маневр мобілізації альвеол Базові режими вентиляції
• Дихальний об’єм (VT) 20-2000 мл
• Частота дихання (RR) 1 до 80 вдих / хв.
• Час вдиху (Ti) 0.2 до 9с (дорослий), 0.2 до 5 с (дитина)
• Потік вдиху (Flow) 0 до 180 л / хв (дорослий), 0 до 100 л / хв (дитина)
• Інспіраторного тиску (PINSP) 5 до 70мбар (або см H2O)
• Ліміт тиску вдиху (PMAX) 80 мбар (або см H2O)
• (PEEP)ПДКВ 0 до 35мбар (або см H2O)
• Час схилу 0 - 2сек
• Концентрація кисню (FiO2) 21 до 100%
• Чутливість тригера 0.5 до 20 л / хв. (Тригер по потоку), -20 до 0 мбар (або см H2O) (Тригер по тиску)
• Співвідношення вдиху і видиху 1/10 до 4/1 Вимірювані параметри
• Значення тиску PPLAT, PPEAK, PMEAN, PMIN, PEEP
• Значення об’єму / потоку VTI, VTE, MV, MVe, MVspont
• Значення часу Ftotal, Fspont, I: E;
• Концентрація кисню (FiO2), Концентрація CO2 до кінця видиху (etCO2);
• Комплайнс (динамічний & статичний), Резистанс (R), MVleak, RSBI, WOB, I: E, Vdaw, PEEPi;
• Петлі: Тиск / Об’єм, Тиск / Потік, Потік / Об’єм.
* - у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»

Товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства України у сфері технічного регулювання. Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару технічному регламенту. У разі не надання відповідних документів, Учасник повинен надати відповідне пояснення із посиланням на чинне законодавство України.
Доставка, установка (монтаж) та введення в експлуатацію товару має здійснюватися за рахунок Учасника за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Пісочин, пров. Транспортний, 4а. До вартості Пропозиції обладнання обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, його монтажем, запуском, випробуванням, обов’язкові платежі, збори тощо.
Медичне обладнання та вироби медичного призначення, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію.
5. Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів України та/або міжнародних стандартів. На запропонований товар під час його транспортування, виготовлення, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством.
6. Вимоги щодо якості товару: якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов'язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Строки поставки: згідно із заявкою Замовника. Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на пра-во реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, а саме:
- Копії декларації про відповідність вимогам технічного регламенту, завірену Продавцем;
- Копію Висновку щодо якості ввезеного товару в Україну, завірену Продавцем;
- Копії сертифікатів якості та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі;
- Видаткову накладну (в 2-х примірниках) та рахунок.
Методичні рекомендації/ інструкції по використанню, щодо застосування надаються під час поставки на кожну партію товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків ( Апарат штучної вентиляції легень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62416, Україна, Харківська область, Пісочин, пров. Транспортний, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  10 травня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться в порядку перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника в національній валюті України шляхом попередньої оплати, на строк не більше двох місяців. (попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів) Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 09:44
ТД ИВЛ (1).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 699 000,00
UAH
25 березня 2020 09:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 13:32
Д.У № 1 до договору № 330 ТОВ ЛАБ-СЕРВІС.PDF укладений
19 серпня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 14:01
Договір на придбання ШВЛ.PDF укладений
27 березня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 000,00
UAH
Причини розірвання договору: не виконання умов ДОГОВОРУ