Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області
Очікувана вартість
6 375 586,00 UAH
UA-2024-03-27-009662-a a3cf3a8ffed24c4f9ebab1fbc602ac9a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скуйбіда Леся Валеріївна

+380961859989 osvitals21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 44098705
Місцезнаходження: 09201, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, площа Незалежності, будинок 1
Контактна особа: Скуйбіда Леся Валеріївна
+380961859989
osvitals21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2024 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2024 13:59
Початок аукціону: 05 квітня 2024 13:59
Очікувана вартість: 6 375 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 877,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09201, Україна, Київська область, м. Кагарлик, Обухівський район, вул. Паркова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати: Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною протягом 20 (двадцяти) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: не застосовується, так як предметом закупівлі є роботи, код ДК 021:2015: 45251250-8 - Будівництво опалювальних районних котелень; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг – відповідно до тендерної пропозиції учасника. Пiсляоплата 20 Календарні 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг та згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 березня 2024 16:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 березня 2024 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 16:05
Пояснювальна записка.doc
27 березня 2024 16:05
Тендерна документація будівництво котельні ліцей.pdf
27 березня 2024 16:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
27 березня 2024 16:05
Оголошення будівництво.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000019 ● abf2ed438c1242efbabcaa88bc93b68d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.04.2024 № 103
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-27-009662-a 27.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-03 18:31:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області, за кодом ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-009662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-07 10:25:06

Відповідь на запит

І. На Ваш запит від 03.05.2024 року щодо: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо наступне:
Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі:« Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області». Класифікація за ДК 021:2015 (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури) (далі - Роботи) – ідентифікатор закупівлі
- UA-2024-03-27-009662-a ,на підставі пункту 4 «Розрахунок очікуваної вартості робіт» Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ) за наступними етапами:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В РОБОТАХ:
Визначення потреби в роботах здійснювався на підставі відповідно до рішення сесії Кагарлицької міської ради від 21.12.2023 року № 4696-48-VIII (Додаток 1) замовник має здійснити закупівлю Робіт в межах бюджетних призначень 6475660,00 (шість мільйонів чотириста сімдесят п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень 00 копійок), з ПДВ та на підставі експертного звіту від № 55-16/08/23 від 31.08.2023р. (Додаток 2)
2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК:
До формування опису предмета закупівлі залучалися відповідні фахівці замовника, проектувальника.
На підставі їх рекомендацій сформовано технічні, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.

3. АНАЛІЗ РИНКУ.
Замовник застосовував проектну документацію на виконання робіт та експертний звіт.

4. ВИЗНАЧЕННЯ ВИМОГ ДО УМОВ ПОСТАВКИ І ОПЛАТИ.
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною протягом 20 (двадцяти) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг та згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.

5. ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ РОБІТ:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.

Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації вартість будівництва склала 6475660,000 грн (шість мільйонів чотириста сімдесят п'ять тисяч шістсот шістдесят гривень, 00 копійок), з ПДВ.
У тому числі:
- витрати Замовника на технічний нагляд у сумі 91530,00грн. ((девяносто одна тисячі п'ятсот тридцять гривень 00 копійок),
- кошти на здійснення авторського нагляду у сумі 8544,00 грн. (вісім тисяч п'ятсот сорок чотири гривні 00 коп.).

Відповідно очікувана вартість закупівлі (виконання робіт за проектом ) склала грн. 6375586,00 (шість мільйонів триста сімдесят п'ять тисяч п'ятсот вісімдесят шість гривень 00 коп.)

РОЗМІР ВИТРАТ:
Щодо інформації про розмір витрат – відповідно до проектної документації

Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» :
https://kagarlyk-mrada.gov.ua/ua/share-news/pg/60524938889163_s/



ДОДАТКИ:
1. Копія Додатку до рішення сесії Кагарлицької міської ради від 21.12.2023 року № 4649-48-VIII.
2. Копія експертного звіту № 55-16/08/23 від 31.08.2023

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 23 травня 2024 року щодо закупівлі робіт, предмет закупівлі - Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури), відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-27-009662-a та на підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником здійснено заходи щодо усунення порушення викладених у висновку, а саме: Укладено та опубліковано Додаткову угоду від 27.05.2024 року №2 (Додаток 1) про наступне: відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України та згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Сторони домовилися внести зміни до пункт 8.1 розділу 8 Договору та викласти у наступній редакції: «8.1. Гарантійний строк виконання робіт Підрядника встановлюється з дати їх прийняття в експлуатацію і становить 10 (десять) років». На підставі частини 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо підтвердити органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Додаток: 1. Додаткова угода від 27.05.2024 року №2

2024-05-27 14:56:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.) • усунуто

-

2024-05-27 16:34:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2024 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" 5 804 911,00
UAH з ПДВ
5 804 911,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ" 6 375 586,00
UAH з ПДВ
6 311 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2024 12:25
Електронний підпис
11 квітня 2024 12:19
Довідка Малєж В.М..pdf
11 квітня 2024 12:19
довідка ВЧ.pdf
09 квітня 2024 15:34
Електронний підпис
09 квітня 2024 15:29
Довідка.zip
09 квітня 2024 15:29
банкрутство.pdf
09 квітня 2024 15:29
8. наказ в.о.pdf
09 квітня 2024 15:29
7. Рішення.pdf
09 квітня 2024 11:01
Електронний підпис
09 квітня 2024 09:28
Електронний підпис
04 квітня 2024 08:52
Електронний підпис
04 квітня 2024 08:52
Електронний підпис
04 квітня 2024 08:52
ТМКУ 960.pdf
04 квітня 2024 08:52
декларація ТМКУ.pdf
04 квітня 2024 08:52
модуль нагріву.pdf
03 квітня 2024 14:12
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:12
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:11
23. ПС_ТМКУ-960_обєдн.pdf
03 квітня 2024 14:11
Захист середовища.pdf
03 квітня 2024 14:11
3 Акт 280.pdf
03 квітня 2024 14:11
29. Декларація +.pdf
03 квітня 2024 14:11
29. Дозвіл +.pdf
03 квітня 2024 14:11
3. Акт.pdf
03 квітня 2024 14:11
27 Ліцензія, додаток.pdf
03 квітня 2024 14:11
30. Договір оренди Мерс.pdf
03 квітня 2024 14:11
Гарант лист.pdf
03 квітня 2024 14:11
5. виписка ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2024 14:11
30. ПП КОМФОРТ-СЕРВІС.pdf
03 квітня 2024 14:11
12. СТАТУТ.pdf
03 квітня 2024 14:11
28. Дозвіл Держпраці.pdf
03 квітня 2024 14:11
4. Тех.завдання.pdf
03 квітня 2024 14:11
3. Договір + кошторис.pdf
03 квітня 2024 14:11
14. Ліцензія СС2.pdf
03 квітня 2024 14:11
10. Додаток 5 Договір.pdf
03 квітня 2024 14:11
Судимість.pdf
03 квітня 2024 14:11
Лист витрати.pdf
03 квітня 2024 14:11
Лист усвідомлення.pdf
03 квітня 2024 14:11
15. Додаток 2.pdf
03 квітня 2024 14:11
Додаток 2.pdf
03 квітня 2024 14:11
7. Рішення.pdf
03 квітня 2024 14:11
7 Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2024 14:11
18. Мат.-тех.база .pdf
03 квітня 2024 14:11
30. перевезення.pdf
03 квітня 2024 14:11
Росія.pdf
03 квітня 2024 14:11
30. договір автомобіль.pdf
03 квітня 2024 14:11
18. база.pdf
03 квітня 2024 14:11
30. зварювальна машина.pdf
03 квітня 2024 14:11
19. Лист прибирання.pdf
03 квітня 2024 14:11
6. Довідка директор.pdf
03 квітня 2024 14:11
17. Згода з договором.pdf
03 квітня 2024 14:11
Виконання договору.pdf
03 квітня 2024 14:11
8. Довідка працівники .pdf
03 квітня 2024 14:11
9. КБВ.pdf
03 квітня 2024 14:11
16. Посвідчення.pdf
03 квітня 2024 14:11
29. посвідчення +.pdf
03 квітня 2024 14:11
Лист згода.pdf
03 квітня 2024 14:11
Додаток 3.pdf
03 квітня 2024 14:11
11. Додаток 3.pdf
03 квітня 2024 14:11
8. наказ в.о.pdf
03 квітня 2024 14:11
29. Субпідряд .pdf
03 квітня 2024 14:11
біоальянс-енергія ддх.pdf
03 квітня 2024 14:11
18. офіс.pdf
03 квітня 2024 14:11
4. Тех.завдання.pdf

Публічні документи

03 квітня 2024 11:46
Електронний підпис
03 квітня 2024 11:46
Електронний підпис
03 квітня 2024 11:44
Теплові мережі, ліцей 1.pdf
03 квітня 2024 11:44
Благоустрій, ліцей 1.pdf
03 квітня 2024 11:44
ДОГОВІРНА ЦІНА, ліцей 1.pdf
03 квітня 2024 11:44
Договір оренди з ДБК.pdf
03 квітня 2024 11:44
ДОДАТОК 3.pdf
03 квітня 2024 11:44
ДОДАТОК 6.pdf
03 квітня 2024 11:44
БЕНЕФІЦІАР.pdf
03 квітня 2024 11:44
Довідка, про екологію.pdf
03 квітня 2024 11:44
ДОДАТОК 2.pdf
03 квітня 2024 11:44
Договір оренди машин.pdf
03 квітня 2024 11:44
ПОСВІДЧЕННЯ.pdf
03 квітня 2024 11:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 квітня 2024 11:44
ДОЗВІЛ.pdf
03 квітня 2024 11:44
Ліцензія.pdf
03 квітня 2024 11:44
СТАТУТ.pdf
03 квітня 2024 11:44
Паспорт ТМКУ 960.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"
#41809596
Переможець 5 804 911,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 14:08

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2024-03-27-009662-a ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», код – 41809596 Нове будівництво транспортабельної модульної котельні комунального закладу Кагарлицької міської ради «Кагарлицький ліцей № 1» за адресою: вул. Паркова, 1, в м. Кагарлик, Обухівського району, Київської області (45250000-4 - Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», код – 41809596 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Надана учасником довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі не містить інформацію про контактних осіб за аналогічним договором. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Пункт 3.2. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб за аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

09 квітня 2024 15:05
Довідка НАЗК
09 квітня 2024 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"
#41809596
5 804 911,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2024 15:05
Довідка НАЗК
09 квітня 2024 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2024 16:06
ДУ _4.pdf зміни до договору
02 грудня 2024 12:48
Електронний підпис укладений
02 серпня 2024 10:31
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 серпня 2024 10:28
Електронний підпис укладений
27 травня 2024 11:48
ДУ _2.pdf зміни до договору
27 травня 2024 11:44
Електронний підпис укладений
27 травня 2024 11:36
ДУ _2.pdf зміни до договору
27 травня 2024 11:32
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 11:22
ДУ _1 .pdf зміни до договору
24 квітня 2024 11:19
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 16:01
Договір укладений
22 квітня 2024 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Унесено зміни/уточнення до вступної частини договору. Інформація зазначена у Додатковій угоді №1
Номер договору про закупівлю: ТМКУ-22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України та згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Сторони домовилися внести зміни до пункт 8.1 розділу 8 Договору та викласти у наступній редакції: «8.1. Гарантійний строк виконання робіт Підрядника встановлюється з дати їх прийняття в експлуатацію і становить 10 (десять) років».
Номер договору про закупівлю: ТМКУ-22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України та згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Сторони домовилися внести зміни до пункт 8.1 розділу 8 Договору та викласти у наступній редакції: «8.1. Гарантійний строк виконання робіт Підрядника встановлюється з дати їх прийняття в експлуатацію і становить 10 (десять) років».
Номер договору про закупівлю: ТМКУ-22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 4 п. 19 Особливостей - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: ТМКУ-22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп. 3, п. 19 - Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; відповідно до додаткової угоди №4
Номер договору про закупівлю: ТМКУ-22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML