Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 6 861 529,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 307,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 14:32 |
зміни до тендерної документації ст.2.pdf | |
21 жовтня 2020 14:32 |
зміни до тендерної документації ст.1.pdf | |
21 жовтня 2020 14:31 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії(із змінами від 21.10.2020) .docx | |
20 жовтня 2020 16:44 |
титульна ТД.pdf | |
20 жовтня 2020 16:43 |
Тендерна документація Кременецька лікарня .docx | |
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання .rtf | |
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx |
21 жовтня 2020 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2020 14:32 |
зміни до тендерної документації ст.2.pdf
|
|||
21 жовтня 2020 14:32 |
зміни до тендерної документації ст.1.pdf
|
|||
21 жовтня 2020 14:31 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії(із змінами від 21.10.2020) .docx
|
|||
20 жовтня 2020 16:44 |
титульна ТД.pdf
|
|||
20 жовтня 2020 16:43 |
Тендерна документація Кременецька лікарня .docx
|
|||
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання .rtf
|
|||
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000002 ● d74b598d764f4fd59c7bfbc048177732
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-10-20-010167-c 20.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-02 15:52:55
Запит про надання пояснень
1. За яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено строк дії договору від 09.12.2020 № 195 до 31.12.2021року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-05 11:21:12
Пояснення Замовника до Запиту про надання пояснень Державної аудиторської служби України Північного офісу
Пояснення Замовника до Запиту Державної аудиторської служби
України
Відповідно до положень пункту 5 статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 02.02.2021 року.
Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України „Про публічні закупівлі” передбачає продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження. у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Замовником прийнято рішення продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань шляхом укладення Додаткової угоди від 31.12.2020 № 2 до договору від 09.12.2020 року № 195 та було опубліковано у визначений Законом України „Про публічні закупівлі” строк. Повідомлення оприлюднено в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Ргоzоrrо в розділі „Зміни до договору”. З наступних підстав:
1. 08 жовтня 2020 на адресу Тернопільської обласної державної адміністрації надійшло рішення постійної комісії Тернопільської обласної ради з питань бюджету від 28 вересня 2020 року № 494 „Про внесення змін до обласного бюджету на 2020 рік”, яким визначено управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації головним розпорядником коштів (Замовником) робіт по об’єкту „Реконструкція приміщень КНП „Кременецька районна комунальна лікарня” Кременецької районної ради Тернопільської області з влаштуванням приймального відділення в м. Кременець по вул. Горбача,1”. Тендерним комітетом Замовника 20.10.2020 розпочато процедуру закупівлі робіт по даному об’єкті. За результатами якої укладено договір від 09.12.2020 року № 195. Отже, у зв’язку із затримкою виділення коштів та проведенням процедури закупівлі, строк виконання зобов’язань на виконання робіт був обмежений. Копія рішення додається.
2. На адресу Замовника 30 грудня 2020 року надійшов лист № 56 від товариства з обмеженою відповідальністю „Будівельна компанія ВАЛК” (Підрядник по договору), в якому останній зазначав, що у зв’язку із тим, що станом на 30.12.2020 будівельні роботи передбачені договором від 09.12.2020 року № 195 ще незавершені, а виконані частково. Розглянувши вищезазначений лист та беручи до уваги обставини, що склалися, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання робіт без зміни вартості до 31 грудня 2021 року. Копія листа додається.
Оскільки Закон України „Про публічні закупівлі” не містить визначення поняття „документально підтверджених об’єктивних обставин” та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від товариства з обмеженою відповідальністю „Будівельна компанія ВАЛК” документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт.
Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України „Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 в якому зазначено наступне: „...форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства”.
Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов'язань Замовником дотримано вимоги Закону України „Про публічні закупівлі”.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-09 16:33:09
Інформація про відкриття провадження.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформуємо що ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 09.03.2021 року відкрито провадження у справі №500/919/21 за позовною заявою від 25.03.2021 Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації до Північного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-20-010167-c від 11.02.2021 року,
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи зазначене, розглянувши висновок про виявлені порушення вважаємо за необхідне надати наступну інформацію: інформація щодо усунення порушень вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-10-20-010167-c від 11.02.2021 не надається, у зв’язку з оскарженням висновку в судовому порядку.
2021-02-18 15:21:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII))
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником 25.02.2021 подано позовну заяву до суду на оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 11.02.2021 року. |
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Документи:
25 лютого 2021 17:55
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" |
6 649 540,00
UAH з ПДВ
|
5 499 549,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
6 511 591,51
UAH з ПДВ
|
5 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" |
6 703 863,60
UAH з ПДВ
|
5 999 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
6 850 780,80
UAH з ПДВ
|
6 850 780,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРБУД КОНТРОЛЬ" #43570065 |
Відхилено |
5 499 549,59
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 17:02
|
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
5 999 990,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 12:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК" #40682650 |
Переможець |
5 999 999,60
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:08
|
Додаткова угода №6 до дог №195.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:07
|
Додаткова угода №5 до дог №195 (2).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:03
|
додаткова угода №4 до дог №195.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 11:24
|
додаткова угода №3 до дог №195.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:19
|
Ддодаткова угода №2 до дог №195.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:52
|
додаткова угода №1 до дог №195.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 11:13
|
Договір №195.pdf | укладений |
09 грудня 2020 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 4. доповнити Пунктом 4.1.1.: |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1. розділ 13. "Строк дії договору" викласти в новій редакції: Пункт 15.1. розділ 15 "Додатки до договору" доповнити словами такого змісту "календарний план (Додаток 3)" |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 12.1.3. Договору продовжити строк дії договору про закупівлю до 31.12.2022 року та викласти пункт 13.1. договору в новій редакції: „Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором”. - Пункт 3.1. розділу 3. „Ціна договору” доповнити словами такого змісту: В 2021 році виділені кошти за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій для виконання робіт складають 2 941 250,00 грн. (два мільйони дев’ятсот сорок одна тисяча двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 490 208,33 грн. (чотириста дев’яносто тисяч двісті вісім гривень 33 копійки), а також виділені кошти за рахунок іншої субвенції з місцевого бюджету для виконання робіт складають 484 808,00 грн. (чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 80 801,33 грн. (вісімдесят тисяч вісімсот одна гривня 33 копійки). - Розділ 16 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в наступній редакції: Замовник: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації 46021 м. Тернопіль,вул. Грушевського, 8, тел. (0352) 52 20 93, тел./факс (0352) 25 08 48 р/р UA 858201720344211038199013696 р/ р UA 158201720344221038105013696 Код за ЄДРПОУ 04014074 - Додатки календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та календарний план (Додаток 3) до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розрахунок договірної ціни (Додаток 1) викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Календарний план" (Додаток 3) та календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в новій редакції. Припинити дію Договору № 195 від 09.12.2020 року з 31.12.2021 року за взаємною згодою Сторін. Сторони підтверджують що на момент підписання дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Розрахунок договірної ціни" до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |