Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Data-processing machines (hardware) (Personal Computer)
Data-processing machines (hardware) (Personal Computer)
Очікувана вартість
5 513 500,00 UAH
UA-2020-01-27-004657-a ● a340c18d6edf47a2bdd7f1c7ee4b8ae3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013082 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д |
Контактна особа: |
Словесник Юлія Олександрівна 380487531632 tender_gorzdrav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Departament of Odesa City Council |
National ID: | 02013082 |
Contact point: |
Slovesnyk Yuliya 380487531632 tender_gorzdrav@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 5 513 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 567,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165000 UAH |
Publication date: | 27 січня 2020 17:36 |
Enquiries until: | 22 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 березня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 513 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 568 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Personal Computer
CPV: 30210000-4
Період постачання:
з 20 березня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 17:39 |
проект договору_ПК_2020_НР_25.02.2020.doc | |
25 лютого 2020 17:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_25.02.docx | |
25 лютого 2020 17:38 |
ТД_ПК_2020_НР_25.02.2020.doc |
25 лютого 2020 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 лютого 2020 17:39 |
проект договору_ПК_2020_НР_25.02.2020.doc
|
||||||
25 лютого 2020 17:39 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_25.02.docx
|
||||||
25 лютого 2020 17:38 |
ТД_ПК_2020_НР_25.02.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2020 15:09
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:24
Шановний Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради, щиро дякуємо за увагу до нашого звернення.
На превеликий жаль, ми не можемо запропонувати Вам "або еквівалент", як визначено у вимогах Вашої закупівлі. Оскільки Ваші технічні характеристики занадто детально описують монітор DELL E2220H та системний блок DELL Vostro 3670 MT. На підтвердження вищенаведеної інформації, надаємо посилання на сайт виробника системного блоку та монітору відповідно: https://www.dell.com/ru/business/p/vostro-3670-desktop/pd , https://www.dell.com/ua/business/p/dell-e2220h-monitor/pd?~ck=anav там де технічні характеристики предмету закупівлі є скопійованими.
Як видно з інформації, яка наявна за посиланнями, в тендерній документації зазначений занадто детальний опис технічних характеристик вищезазначених монітору та системного блоку, а саме: 1. Розміри; 2. Вага; 3. Потужність; 4. Місце розташування замка кенсінгтона.
Встановлені вимоги до монітору та системного блоку є необґрунтованими, оскільки не впливають на якість та експлуатаційні характеристики предмету закупівлі, проте призводять до неефективного використання бюджетних коштів.
Дуже Вас просимо, що до монітору, прибрати або змінити наступні параметри: 1….."енергоспоживання під час роботи: 11W(номінал)/14W(максимум)/10,7W(ES) на "не більше 21 Вт (номінал)", "не більше 16 Вт (економний режим)""……, 2.……"Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,3W на "Менше 0,4W""……, 3……"Розміри: З підставкою не більше:399,3мм(В)х512,2мм(Ш)х171мм(Г) на "З підставкою не більше:399,3мм(В)х512,2мм(Ш)х188мм(Г)""……., 4……."Безпека: Роз'єм для замка безпеки, гніздо кабелю безпеки на підставці на "Роз'єм для замка безпеки""…...
Що до системного блоку, наступні характеристики:1.……."Розміри: Не більше 373.7мм(В)х160мм(Ш)х289.4мм(Г)" на "Не більше 373.7мм(В)х160мм(Ш)х312мм(Г)""……., 2…… "Блок живлення: Не менше 290W (EPA Bronze)" на "Не менше 250W (EPA Bronze)" або "відмовостійкий блок живлення з енергоефективністю не менше 85%, який забезпечує надійну роботу усіх компонентів системного блоку"", 3………"Порти вводу-виводу: 1x SmartPower On(front) на "Power On(front)""……, 4….."1 Line-In port, Line-Out port(rear) з підтримкою 5.1 surround sound" на "1 Line-In port, Line-Out port(rear)" навіщо лікарю підтримка звукового формату 5.1? для домашнього кінотеатру?
Зазначаємо, що зміна даних параметрів не призведе до погіршення функціоналу, або продуктивності, а лише розширить коло учасників, а отже спричинить економію коштів, що в свою чергу дозволить закупити додаткове обладнання та більш ефективно їх використати.
Шановний Замовнику, просимо Вас, надати нам можливість запропонувати еквівалент на вимогу п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» та дотримуватися основоположних принципів закупівель, забезпечуючи можливість участі на рівних умовах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником прийнято рішення переглянути технічні вимоги до предмету закупівлі та найближчим часом внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004657-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 лютого 2020 13:25
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «для забезпечення безперервного робочого процесу проведення робіт з виявлення та усунення причин несправності виконується на території Замовника протягом 3 годин, з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні.»
Щодо необхідності прибуття спеціаліста СЦ на протязі 3-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.
Тож звертаємося з проханням переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «для забезпечення безперервного робочого процесу проведення робіт з виявлення та усунення причин несправності виконується на території Замовника протягом 3 годин, з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні.»
Щодо необхідності прибуття спеціаліста СЦ на протязі 3-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.
Тож звертаємося з проханням переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 12:51
Ваше прохання переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до 1-2 робочих днів) вважаємо необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.
Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи викладене, Додаток 4 до тендерної документації (п. 8.1.1.) містить достатньо адекватні та обґрунтовані вимоги до гарантійного обслуговування та технічної підтримки запропонованої техніки, а саме: для забезпечення безперервного робочого процесу проведення робіт з виявлення та усунення причин несправності виконується на території Замовника протягом 3 годин, з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні.
Враховуючи мету цієї закупівлі, якою є придбання персональних комп’ютерів задля організації автоматизованих робочих місць (АРМ) лікарів (середнього медичного персоналу) закладів охорони здоров’я з надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги територіальної громади м. Одеси та згідно з вимогами Національної служби здоров’я України (НСЗУ), важливою умовою є безумовний швидкий перехід на електронний документообіг в зазначених закладах. Порушення робочого циклу лікарів в умовах електронного документообігу через несправність ПК на тривалий час (більше ніж на 1 день) може негативно вплинути на якість надання медичної допомоги.
Ваше твердження про встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційної вимоги, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, є безпідставним та не обґрунтованим, оскільки зазначений сегмент ринку в місті Одесі є дуже розвинутим (більше 300 суб’єктів господарювання). Не є зрозумілим чиї законні інтереси замовник обмежує?! Така Ваша стурбованість може свідчити лише про відсутність достатнього рівня кваліфікації, у т.ч. Вашого сервісного центру, та неготовність брати участь у достатньо великих проектах.
На нашу думку для учасників, які впевнені у технічних характеристиках запропонованої ним комп’ютерної техніки, які цілком відповідають всім державним та міжнародним стандартам, не є проблемою забезпечення встановлених умов сервісного обслуговування, так як настання гарантійних випадків зводяться до мінімуму, а залучення спеціалістів є поодинокими випадками. Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо залучення учасниками партнерських сервісних центрів.
Враховуючи викладене та той факт, що тендерна документація складена у відповідності до вимог статей 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваше прохання переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до 1-2 робочих днів) вважаємо необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.
Враховуючи мету цієї закупівлі, якою є придбання персональних комп’ютерів задля організації автоматизованих робочих місць (АРМ) лікарів (середнього медичного персоналу) закладів охорони здоров’я з надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги територіальної громади м. Одеси та згідно з вимогами Національної служби здоров’я України (НСЗУ), важливою умовою є безумовний швидкий перехід на електронний документообіг в зазначених закладах. Порушення робочого циклу лікарів в умовах електронного документообігу через несправність ПК на тривалий час (більше ніж на 1 день) може негативно вплинути на якість надання медичної допомоги.
Ваше твердження про встановлення замовником в тендерній документації дискримінаційної вимоги, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, є безпідставним та не обґрунтованим, оскільки зазначений сегмент ринку в місті Одесі є дуже розвинутим (більше 300 суб’єктів господарювання). Не є зрозумілим чиї законні інтереси замовник обмежує?! Така Ваша стурбованість може свідчити лише про відсутність достатнього рівня кваліфікації, у т.ч. Вашого сервісного центру, та неготовність брати участь у достатньо великих проектах.
На нашу думку для учасників, які впевнені у технічних характеристиках запропонованої ним комп’ютерної техніки, які цілком відповідають всім державним та міжнародним стандартам, не є проблемою забезпечення встановлених умов сервісного обслуговування, так як настання гарантійних випадків зводяться до мінімуму, а залучення спеціалістів є поодинокими випадками. Разом з тим звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо залучення учасниками партнерських сервісних центрів.
Враховуючи викладене та той факт, що тендерна документація складена у відповідності до вимог статей 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваше прохання переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до 1-2 робочих днів) вважаємо необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-004657-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 12 лютого 2020 18:21
Технічні характеристики
Шановний Замовнику! Дякуємо за внесення змін до технічних вимог, проте і досі існують дискримінаційні вимоги... Таким чином, такі технічні характеристики монітору: "енергоспоживання під час роботи - 11W(номінал)/14W(максимум)/10,7W(ES)", "Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,3W" (та в сукупності з іншими характеристиками) все ще вказують на єдиний монітор, який підпадає під характеристики: DELL E2220H, переконатись можна за посиланням на сайт виробника - https://www.dell.com/ua/business/p/dell-e2220h-monitor/pd?~ck=anav. Блок живлення системного блоку є надлишковим та таким який здорожчує сам системний блок, оскільки вказана Вами конфігурація системного блоку передбачає використання блока живлення потужністю в 180 Вт, що можуть підтвердити багато світових виробників персональних комп'ютерів. Вимагаємо, змінити технічні характеристики монітору: "енергоспоживанням під час роботи - 11W(номінал)/14W(максимум)/10,7W(ES)" на "енергоспоживання під час роботи - 21W(номінал)/16W(ES) , "Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,3W" на "Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,4W", технічні характеристики системного блоку: "Блок живлення: Не менше 290W (EPA Bronze);" на ""Блок живлення: Не менше 250W (EPA Bronze);" або "відмовостійкий блок живлення з енергоефективністю не менше 85%, який забезпечує надійну роботу усіх компонентів системного блоку". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 17:56
Доброго дня! На Вашу вимогу про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації повідомляємо про таке.
1. Щодо встановлення технічних характеристик монітору: «енергоспоживання під час роботи - 11W(номінал)/14W(максимум)/10,7W(ES)», «Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,3W» слід зазначити, що такі вимоги є зваженими та цілком обґрунтованими, оскільки енергоспоживання є критичним компонентом з економічної точки зору та для ефективного використання електроенергії у перспективі. До того ж більше енергоспоживання впливає на мікроклімат у приміщенні, так як воно супроводжується більшим тепловиділенням. Наведені Вами у вимозі характеристики є гіршими за заявлені, а тому не можуть бути задоволеними.
2. Наведені Вами обґрунтування зміни технічних параметрів блоку живлення на запропоновані Вами є недостатніми. Слід зазначити, що персональні комп’ютери рівних конфігурацій мають приблизно рівне енергоспоживання. З часом кожен блок живлення підпадає під процеси старіння й його загальна потужність з часом може зменшуватися. Таким чином менш потужні блоки живлення стають менш надійними. А також скорочує можливість модернізації більш ресурсномістких компонентів персонального комп'ютера в майбутньому. Потужність не менше 290 Вт є мінімально допустимою для вказаної конфігурації.
Зважаючи на зазначене, змушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо встановлення технічних характеристик монітору: «енергоспоживання під час роботи - 11W(номінал)/14W(максимум)/10,7W(ES)», «Енергоспоживання в режимі очікування: Менше 0,3W» слід зазначити, що такі вимоги є зваженими та цілком обґрунтованими, оскільки енергоспоживання є критичним компонентом з економічної точки зору та для ефективного використання електроенергії у перспективі. До того ж більше енергоспоживання впливає на мікроклімат у приміщенні, так як воно супроводжується більшим тепловиділенням. Наведені Вами у вимозі характеристики є гіршими за заявлені, а тому не можуть бути задоволеними.
2. Наведені Вами обґрунтування зміни технічних параметрів блоку живлення на запропоновані Вами є недостатніми. Слід зазначити, що персональні комп’ютери рівних конфігурацій мають приблизно рівне енергоспоживання. З часом кожен блок живлення підпадає під процеси старіння й його загальна потужність з часом може зменшуватися. Таким чином менш потужні блоки живлення стають менш надійними. А також скорочує можливість модернізації більш ресурсномістких компонентів персонального комп'ютера в майбутньому. Потужність не менше 290 Вт є мінімально допустимою для вказаної конфігурації.
Зважаючи на зазначене, змушені залишити Вашу вимогу незадоволеною.
Вимогу не задоволено у звязку з відсутністю на те підстав.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-27-004657-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 21 лютого 2020 21:47
Дата подання: 21 лютого 2020 21:47
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 10:34
рішення від 25.02.2020 №3564+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 10:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2020 №4642 .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 16:51
рішення від 11.03.2020 №4642 .pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 20:28
Номер скарги: UA-2020-01-27-004657-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 27 лютого 2020 22:05
Дата подання: 27 лютого 2020 22:05
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 березня 2020 15:59
рішення від 02.03.2020 № 3909 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 15:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5192.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 15:14
рішення від 18.03.2020 № 5192.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 березня 2020
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02013082 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
5 505 786,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 09:52
|
1131.pdf | укладений |
10 квітня 2020 09:48
|