Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МЕНСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41878125 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., м. Мена, Титаренка Сергія 7 |
Контактна особа: |
Сергій Нагорний +380733060660 kutercentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 14:39 |
Очікувана вартість: | 323 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 617,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:01 |
Деревина_ТД (1).doc | |
12 лютого 2024 15:01 |
Деревина_Додаток 3 (1).doc | |
12 лютого 2024 15:01 |
Деревина _Додаток_2 (1).rtf | |
12 лютого 2024 15:01 |
Деревина_Додаток_1 (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-13-000010 ● d4d22242778d48ddb1409424e8e303d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2024 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2024 № 16-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-02-12-009690-a 12.02.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-15 11:12:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)», за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, очікуваною вартістю 323 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких причин Вами, як замовником, не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів – ФОП Шпилька Петро Дмитрович, відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі, оскільки ФОП Шпилька Петро Дмитрович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-18 15:26:16
Відповідь на Ваш запит щодо моніторингу процедури закупівлі
На Ваш запит щодо моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)», за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, очікуваною вартістю 323 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009690-a), надаємо пояснення:
1. Перелік документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
- Запит цінової пропозиції ФОП Шпилька П.Д.,
- Запит цінової пропозиції ФОП Молочко І.І.,
- Запит цінової пропозиції ФОП Яницький Є.О.,
- Комерційна пропозиція ФОП Шпилька П.Д.,
- Комерційна пропозиція ФОП Молочко І.І.,
- Комерційна пропозиція ФОП Яницький Є.О.,
(сканкопії вищезазначених документів додаються).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
- https://mena.cg.gov.ua/index.php?id=40253&tp=1
- http://surl.li/rriii.
2. При розгляді тендерної пропозиції переможця торгів – ФОП Шпилька Петро Дмитрович, допущено формальну помилку, що призвело до невірного визначення переможця процедури закупівлі «Дрова паливні (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)», за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо процедури закупівлі «Дрова паливні (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід)», за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, очікуваною вартістю 322 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-009690-a): 1. Перелік документів, на підставі яких здійснено припинення зобов’язань за Договором про закупівлю № 27 від 27.02.2024 року: - Додаткова Угода №2 ФОП Шпилька П.Д., - Лист про повернення коштів, - Виписка з рахунка, - Платіжна інструкція, (сканкопії вищезазначених документів додаються).
2024-03-29 10:02:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-04-02 17:00:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Шпилька Петро Дмитрович" |
322 000,00
UAH з ПДВ
|
322 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Шпилька Петро Дмитрович" #3044627031 |
Переможець |
322 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 16:35
|
Виписка з рахунка.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:33
|
Платіжна інструкція.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:33
|
Лист про повернення коштів.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:33
|
Додадкова Угода №2 ФОП Шпилька П.Д..pdf | укладений |
28 березня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 09:58
|
ДОД.УГОДА 1.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 15:49
|
2024 рік Договір 27 Дрова.pdf | укладений |
27 лютого 2024 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з виникненням технічної помилки при заключенні Договору про закупівлю від 27 лютого 2024 р. №27, Сторони домовилися щодо її виправлення та пункт 3.1 вважати правильним та викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 322 000,00 грн. (Триста двадцять дві тисячі гривень, 00 копійок), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. (00 гривень, 00 копійок)/без ПДВ». 2. Специфікацію (додаток 1 до Договору) викласти в редакції, що є додатком 1 до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Дана додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, і є невід’ємною частиною Договору. 5. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |