Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2022 14:35 |
Очікувана вартість: | 5 952 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 521,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 29 500,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2021 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 12:03 |
ТД_КР №38_1 (церква).docx | |
31 грудня 2021 12:03 |
Проект договору КР.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000013 ● e01a2a8d604f42c0a367685bd2d84bda
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.06.2022 № 9-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 22.06.2022.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.06.2022 № 9-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-12-31-000517-a 31.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 16:02:26
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизького району Одеської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 11:41:47
Відповідь на запит Держаудитслужби від 22.06.2022
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальному ремонту дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизького району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-000517-a, https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-31-000517-a, вирішено надати наступну відповідь:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизського району Одеської області» розраховані відповідно до
ДБН В.2.3-4:2015
ДБН В. 2.3-5:2018
ДСТУ 3587-97
Обґрунтування очікуваної вартості
Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020}
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –
https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 09:46:42
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизького району Одеської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до абзацу третього пункту 5.2 частини шостої розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 2% від вартості договору.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 11:14:19
Відповідь на запит Держаудитслужби від 23.06.2022
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальному ремонту дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизького району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-000517-a, https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-31-000517-a, вирішено надати наступну відповідь:
Розглянувши ваш запит, повідомляємо наступне: Відповідно до абзацу третього пункту 5.2 частини шостої розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 2% від вартості договору., повідомляєм ТОВ «Будівельна фірма Паритетбудінвест», як учасник-переможець даної процедури закупівлі надав Банківську гарантію від 02.02.2022 р. №28014. Також надаємо документальне підтвердження скан-копія банківської гарантії.
Також повідомляємо, що за результатами аукціону даної закупівлі ТОВ «Будівельна фірма Паритетбудінвест» було визначено переможцем та укладено Договір від 07.02.2022 р. №32К/22.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальному ремонту дорожнього покриття по провулку від №38/1 (церква) вул. Центральна до №50 по вулиці Гагаріна в селі Надеждівка Арцизького району Одеської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-000517-a, https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-31-000517-a, вирішено надати наступну відповідь: Замовник вивчить суть порушення та прийме міри для не повторення у подальшому.
2022-07-20 11:17:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2022 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
5 906 106,00
UAH з ПДВ
|
5 906 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
5 945 100,00
UAH з ПДВ
|
5 945 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
5 906 106,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2022 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 12:13
|
угода про розірвання до 32К_22 від 07.02.22.pdf | укладений |
28 грудня 2022 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 14:14
|
32К_22 від 07.02.22 пров від №38_1(церква) до №50 Надеждівка ТОВ Паритетбудінвест.pdf | укладений |
09 лютого 2022 14:04
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 лютого 2022 — 28 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 32К/22 від 07.02.2022р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.20.9., розділу XХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання робіт та оплата за договором становлять – 0,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |