Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління міжнародного співробітництва та інновацій Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42839363 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, буд. 3 |
Контактна особа: |
Анна Делеган +380502666659 inter@rada-uzhgorod.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 120 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання
Подрібнювач гілок»
Код CPV за ДК 021:2015: 43810000-4 - Деревообробне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування в рамках проекту «Внесок у стале поводження з муніципальними відходами у м. Ужгород» (грантова угода NAKOPA – E-UKR.1-20 від 14.11.2020 р.), що реалізовується за кошти підтримки з бюджету Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 15:37 |
ТД подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 3 пункт 47 подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 1 Пропозиція подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК 8_Декларація доброчесності подрібнювач.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 6 до ТД подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 5 ТЗ подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 2 Кваліфікація подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 4 Відповідність подрібнювач.doc | |
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 7 проект Договору подрібнювач.doc |
05 грудня 2023 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 грудня 2023 15:37 |
ТД подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 3 пункт 47 подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 1 Пропозиція подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК 8_Декларація доброчесності подрібнювач.docx
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 6 до ТД подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 5 ТЗ подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 2 Кваліфікація подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 4 Відповідність подрібнювач.doc
|
||
05 грудня 2023 15:26 |
Додаток 7 проект Договору подрібнювач.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000080 ● 8129085dbb064fdfa45a946adbd77e8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2024 №13
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2024 №13.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-05-014819-a, 05.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 15:05:48
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-014819-a, яка проведена Управлінням міжнародного співробітництва та інновацій Ужгородської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як машини спеціального призначення різні.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати обгрунтовану інформацію щодо відсутності у тендерній документації вимог щодо особливостей локалізації товару, що є предметом закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 18:39:20
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-014819-a, яка проведена Управлінням міжнародного співробітництва та інновацій Ужгородської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Західним офісом Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-014819-a 25.01.2024 надано запит про надання пояснення.
Станом на 08.02.2024 Замовником не надано відповіді на вищевказаний запит.
Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
4. Надати обгрунтовану інформацію щодо відсутності у тендерній документації вимог щодо особливостей локалізації товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: «Уповноважена особа: Ганна Делеган».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника (Ганна Делеган), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 11:43:35
Пояснення
1. Визначення предмета закупівлі здійснюється на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник на етапі планування закупівель, аналізує ринок для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, адже Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 4 та 5 Закону та законодавства в цілому. Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості, яка міститься в тендерній документації, Замовником сформована керуючись Наказом Мінекономіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Законодавство не обмежує Замовника у виборі джерел цінової інформації, отже
Основними джерелами інформації для визначення ОВ є:
1. Прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції.
2. Комерційні пропозиції виробників та постачальників.
3. Спеціалізовані торгівельні майданчики – інтернет ресурси.
4. Світові, регіональні та галузеві біржи.
5. Статистичні дані офіційних служб статистики України та країнпоходження товару.
6. Дані власних угод і публічна інформація з ProZorro.
7. Ціни врегульовані державою (постанови, накази, тарифи).
8. Аналітичні та статистичні дані інформаційних видань (агенств).
Тому, Замовником було прийняте рішення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Щодо питання Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Також повідомляємо, що Управління немає власного веб-сайту.
Щодо третього питання надано відповідні документи передбачені п.17 Особливостей (завантажені в додатку)
Щодо четвертого питання повідомляємо, що деревобробне обладнання (Подрібнювач гілок) відсутній в переліку товарів визначеного п.6-1 розділу Х "Прикінцевих та перехідних положень" Закону.
Крім того, слід зазначити, що Уповноважена особа Управління з 29.01. по 04.02. включно перебувала на лікарняному.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби, Управлінням міжнародних зв'язків та інновацій Ужгородської міської ради здійснено заходи щодо проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, з метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, пунктів 3, та 28 Особливостей №1178, пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, та вимог Закону України "Про публічні закупівлі в цілому." Крім того, уповноваженою особою 21.02.2024 прийнято участь у вебінарі на тему: "Організація закупівельної діяльності замовника. Як стартувати із закупівлями під час війни – стратегія планування".
2024-02-22 16:21:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0051/2024пр |
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0051/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 11 квітня 2024 |
Документи:
26 квітня 2024 11:50
|
Електронний підпис |
21 березня 2024 17:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТ УКРАЇНА" |
1 119 000,00
UAH
|
1 119 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТ УКРАЇНА" #38801325 |
Переможець |
1 119 000,00
UAH
|
15 грудня 2023 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 11:21
|
Договір 25 Шредер.pdf | укладений |
22 грудня 2023 11:20
|