Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська,171 |
Контактна особа: |
Василець Марія Леонідівна +380459645366 zakupki.novi.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 15:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 квітня 2021 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000053 ● dc22a06664464f5d8bda6bb9aacfcb4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-04-26-001918-b 26.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 10:06:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-26-001918-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, які підтверджують необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону з товариством з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД».
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 15:40:03
Пояснення
В ході будівництва виникла необхідність в проведенні додаткових (аналогічних) робіт, не зазначених в початковій проектно-кошторисній документації, але які є необхідними для завершення та введення об’єкту в експлуатацію. Замовником було проведено коригування кошторисної документації на додатковий обсяг робіт, які не були передбачені у початковій кошторисній документації та проведено експертизу Філією «КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» ДП «КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» (Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по проекту від 21.12.2020 № 01-0035-20-ЦБ). На підставі цього Замовником було прийнято рішення провести переговори з ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо пісня укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ua/osxfile/pg/140219568829751_s_11o/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
07.05.2021 року між Петрівською сільською радо та Товариством з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» було укладено договір №24/21 від 07.05.2021 (надалі – Договір) предметом якого є Будівництво дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області. Коригування. Додаткові роботи, 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Договір укладено на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідно до якої застосування переговорної процедури закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було виявлено порушення законодавства в частині обґрунтування застосування переговорної процедури, а саме установлено, що Замовник в оголошенні про проведення переговорної процедури та повідомленні про намір укласти договір від 26.04.2021 зазначив рішення Петрівської сільської ради від 20.11.2021 № 02, строк дії якого ще не настав. Оголошення про проведення переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, а також обґрунтування не містять посилання на закупівлю, за результатами якої Замовником укладено основний договір та не зазначено реквізити цього договору. При цьому Замовник на письмовий запит Держаудитслужби від 25.05.2021 про надання пояснень (інформації та документів) щодо необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, які підтверджують необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону з товариством з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД», не надав документи, що підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі, а саме відсутній експертний звіт щодо розгляду проектної документації по проекту від 21.12.2020 № 01-0035-20-ЦБ. Петрівська сільська рада не може погодитися з такими висновками ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ з огляду на наступне. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити між іншим обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, Законом не передбачено в обґрунтуванні надавити документи, що підтверджують обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а лише посилання на них. Петрівська сільська рада в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі UA-2021-04-26-001918-b зазначила: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо пісня укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Вартість укладеного договору між Новопетрівською сільською радою (Петрівською сільською радою згідно рішення від 20.11.2021 № 02) та ТОВ «АМК РЕМ - БУД» становить 68 850 000,00 грн. (головний (первинний) договір). Проте, в ході будівництва виникла необхідність в проведенні додаткових (аналогічних) робіт, не зазначених в початковій проектно-кошторисній документації, але які є необхідними для завершення та введення об’єкту в експлуатацію, при цьому такі роботи технічно будуть пов’язані головним (первинним) договором і загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Також було проведено експертизу кошторисної документації на додаткові обсяги робіт, не передбачені у початковій кошторисній документації по даному проекту, яка була проведена Філією «КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА» ДП «КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» (Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по проекту від 21.12.2020 № 01-0035-20-ЦБ). Враховуючи вищевикладене, необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі робіт - за кодом ДК 021:015 - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області. Коригування. Додаткові роботи)». Разом з тим, в обґрунтуванні дійсно допущенна технічна помилка щодо дати рішення Петрівської сільської ради №02 від 20.11.2020 «Про зміну найменування Новопетрівської сільської ради» відповідно до пункту 1 якого перейменовано «Новопетрівську сільську раду» (код ЄДРПОУ 04359620) у «Петрівську сільську раду» (https://so.novipetrivtsi-rada.gov.ua/ua/treezas_so/pg/301120729326588_d1/tpviewr/3/). Письмовий запит Держаудитслужби від 25.05.2021 не містив вимоги щодо надання документів, а саме: - договору укладеного між Новопетрівською сільською радою (Петрівською сільською радою згідно рішення від 20.11.2020 № 02) та ТОВ «АМК РЕМ - БУД» становить 68 850 000,00 грн. (головний (первинний) договір) від 11.12.2018 №165/18 (закупівля UA-2018-11-07-000937-b, яка розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-07-000937-b); - експертний звіт щодо розгляду проектної документації по проекту від 21.12.2020 № 01-0035-20-ЦБ (додається). Зазначений запит містив лише вимогу про надання пояснень щодо необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь на зазначений запит надано 27.05.2021 року в якому Петрівська сільська рада надала пояснення та зазначила посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в тому числі наявні скановані копії головного (первинного) договору від 11.12.2018 №165/18, та експертного звіту щодо розгляду проектної документації по проекту від 21.12.2020 №01-0035-20-ЦБ (https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ua/osxfile/pg/140219568829751_s_11o/). Таким чином, висновки ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо виявлених порушень законодавства в частині обґрунтування застосування переговорної процедури, викладенні у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-26-001918-b від 15.06.2021 є передчасними та не відповідають фактичним обставинам справи. Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-26-001918-b, який винесено ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 15.06.2021 та який було опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері публічних закупівель зобов’язало Петрівську сільську раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. З огляду, на вищевикладене, зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі (15 червня 2021 року), зазначена закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до пункту 11.3. Договору Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: відсутності у Замовника коштів для фінансування будівництва; виявлення недоцільності, або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органів; прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва; суттєвого порушення Підрядником своїх зобов'язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені Графіком виконання робіт терміни більше, ніж на один місяць; якщо роботи не розпочато з вини Підрядника; грубих порушень Підрядником будівельних норм і правил у випадку відмови Підрядника від їх усунення; прийняття судом постанови про визнання Підрядника банкрутом; інших обґрунтованих Замовником причин. Оскільки ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не порушив жодних з вищезазначених умов Договору, а у Замовника наявне фінансування для будівництва та не має прийнятих рішень про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва, Петрівська сільська рада не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Крім того, відповідно до частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; - укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; - укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; - укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. При підписанні Договору № 24/21 від 07.05.2021 року, жодного із вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Також звертаємо увагу, що розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт з Будівництва дошкільного навчального закладу на 230 місць в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області. Коригування. Додаткові роботи, 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, може призвести до зриву виконанням робіт, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян на здобуття дошкільної освіти. Водночас внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведених переговорів, виникне необхідність у проведенні нової переговорної процедури закупівлі, на яку необхідно буде витратити додатковий час, що унеможливить розпочати навчальний рік 2021-2022 в дошкільному навчальному закладі.
2021-06-23 14:45:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Згідно з п.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття такого провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. 30.06.2021 року Київським окружним адміністративним судом відкрито провадження № 320/7750/21 про визнання протиправним та скасування висновку Державної Аудиторської Служби України про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-04-26-001918-b. |
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Документи:
01 липня 2021 14:15
|
Електронний підпис |
01 липня 2021 14:14
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
24 261 122,90
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 12:55
|
Договір | укладений |
11 травня 2021 12:52
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 травня 2021 10:47
|
8 277 246,79 UAH | UA928201720344221040100038664 Петрівська с/р |
UA443253650000002600001417876 ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
Оплачений |
10 червня 2021 11:35
|
8 998 033,89 UAH | UA928201720344221040100038664 Петрівська с/р |
UA443253650000002600001417876 ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
Оплачений |
23 вересня 2021 12:28
|
2 800 783,99 UAH | UA928201720344221040100038664 Петрівська с/р |
UA443253650000002600001417876 ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
Оплачений |
11 листопада 2021 11:53
|
3 868 186,26 UAH | UA928201720344221040100038664 Петрівська с/р |
UA443253650000002600001417876 ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
Оплачений |
24 листопада 2021 11:47
|
316 871,97 UAH | UA928201720344221040100038664 Петрівська с/р |
UA443253650000002600001417876 ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
Оплачений |